Cea din poza este Sophia
Ajungem in casa la el si mergem direct in camera sa . Isi pune mana in jurul taliei mele si imi apropie corpul de al sau , lipindu-l, formand parca o singura fiinta. Incerc sa ii spun ceva dar toate cuvintele pier atunci cand ma pierd in ochii sai caprui si parca toate gandurile inceteaza, la fel si controlul asupra actiunilor mele. Imi duc mana in parul sau, ravasindu-l, timp in care buzele noastre se unesc . Incepe sa imi sarute abdomenul trimtamdu-mi fiori electrizanti in tot corpul. Ma ridica si imi incolacesc picioarele in jurul lui. Ma izbeste de perete si incepe sa ma sarute cu o pofta care pana acum nu mi-a mai aratat-o. Imi musc buza sangeros si imi cuprinde fundul cu palmele sale mari, incepand sa stranga cu putere . Sarutarile erau mai pasionale si mai adanci si am inceput sa ii zgarii spatele extaziata. Indeparteaza materialele care ne impiedicau trupurile sa se uneasca, isi pune prezervativul si incepe sa ma sarute cu mai multa pasiune, mainile sale umblau pe tot corpul meu, coboara la gat si incepe sa muste cu pofta, milimetric, avand urme pe tot gatul, iar cand ajunge la sani incepe sa ii muste si pe acestia, facandu-ma sa tip de durere si de placere. Acesta intra puternic in mine si incepe sa faca miscari hotarate si adanci , parca revarsandu-si toate sentimentele .
"Doamne .. ce stramta esti !"
Sunt coplesita numai de durere fara nici o urma de placere asa cum imi spunea Jack ca va urma sa vina....Mainile sale revin pe posteriorul meu si incepe din nou sa il stranga cu forta. Imi ia mainile de pe spatele lui si mi le pune deasupra capului strangandu-le puternic cu o singura mana, tipetele mele facandu-l din ce in ce mai agresiv si pasional in avelasi timp. Ma indeparteaza din bratele sale si ma intoarce cu spatele , sanii fiind striviti de peretele rece. Imi cuprinde din nou mainile, de data aceasta punandu-mi-le la spate, tot cu o singura mana tinandu-ma si intra din nou puternic in mine, de data aceasta mult mai hotarat si dur . Incep sa tip din nou de durere, ara nici macar putina placere si drept pedeapsa primesc de la Jack o palma peste fund, care ma ustura foarte tare , are clar imi va lasa un semn. Mareste viteza si isi da drumul, facandu-ma sa gem cat ma tin plamanii.
"Treci in pat! Stiu ca tu nu ai terminat ! " spune pe un ton autoritar.
Ma asez pe pat si il astept, imi da din nou mainile si le pune deasupra capului :
"Sa le tii acolo, da?"
"D-da Jack! " spun asteptandu-i urmatoarea miscare
"Bravo! " spune si ma saruta scurt si apasat pe buze.
Incepe sa imi sarute gatul si sa deznierde ranile facute si coboara facand aceleasi miscari pana la feminitatea mea, unde incepe sa fie din ce in ce mai pasional, pana cand termin si eu. Acesta se aseaza langa mine si ma ia in brate, sarutandu-mi spatele de sus pana jos, la final muscandu-mi fundul cu toata puterea lui.
"A-a-AUCH! Jack m-ma doare! " imi musc buza sangeros pentru a estompa durerea si ma duc la locul meu dupa care Jack incepe sa imi baga un deget in feminitatea mea eu gemand ... miscarile sale erau foarte rapide el bagandu-mi doua degete miscarile fiind mult mai rapide incep sa gem si mai tare aproapte tipand
"C-c-cred c-ca sunt a-aproape.....! " spun balbaindu-ma simtind durerea, colturile ochilor umezindu-se .
"Si eu iubire ! Mai rezista putin ... " spune si ma saruta apasat bagand limba in gura mea ramanand fara aer , respiratia fiind accelerata. Si.... gata ... isi scoate degetele din mine, bagandu-le in gura .
"Esti atat de delicoasa, frumoasa mea ! " ...."Vino incoace'" spune dragul meu iubit si ma ia in brate sub patura ramanand lipiti unul de altul " Mi-a placut de tine... ai fost buna pentru oara... ma bucur ca eu am fost cel care ti-a luat ......virginitatea !"
"S-si eu ... " spun aproape stinsa de puteri
"Somnic usor iubire ! "
"Multumesc Jack ... "
Nici nu mi-am dat seama ca am si adormit ... nu stiu ii voi spune mamei ce s-a intamplat .. cred ca va fi dezamagita de mine.. adica am aproape 18 ani... nu ar avea ce sa imi faca. ..Bun ... maine nu am sa postez pentru ca sunt plecata .. asa ca azi am pus 2 capitole.. se pun 2 capitole pentru ca normal acest capitol ar fi facut parte din capitolul 2 .... Astept pareri si normal ca si voturi ... Si va rog sa va uitati la capitolul 1 ca am scris la sfarsit 2 carti pe care sa le cititi .. sun geniale... Okey... ILy! ❤❤❤❤
CITEȘTI
❤ Iubire si prejudecata❤//PAUZĂ//
RomanceBuna! Sunt Sophia Moniker. Tot ce se afla in mintea mea e numai tristete... am o gramada de intrebari dar toate sunt fara raspuns. Prietenii imi sunt mereu alaturi, dar unul a plecat de langa mine definitiv . Oare Sophia isi va gasi sufletul pereche...