9

2.8K 181 110
                                    

çerezlik, küçük bir bölüm oldu boll bol yorum yapmayı unutmayınn keyifli okumalar❤️‍🔥

çerezlik, küçük bir bölüm oldu boll bol yorum yapmayı unutmayınn keyifli okumalar❤️‍🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1648 beğeni.
cagrikocak: çok acıktım diyorum hala çekeceğim diyor🤦🏻‍♂️ @cemreyilmaz

@cemreyilmaz: aylardır post atmıyordun fena mı oldu?
@cagrikocak: @cemreyilmaz bundan sonra seni kameramanım yaptım pikaçu

@berkyagizoglu: ben de diyorum niye bizimle buluşmayı kabul etti bu, amacı post atmakmış😡
@cagrikocak: @berkyagizoglu yalan. sevgiline sor.

@hazalkucuk: ❤️‍🔥
@cagrikocak: @hazalkucuk ✨

bu gönderideki yorumlar sınırlandırılmıştır.

ege şimşek tarafından beğenildi.

937 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

937 beğeni.
hazalkucuk: cemre de olmasa instagramım kurak ve öksüz kalacak... @cemreyilmaz

@cemreyilmaz: modelim güzel, çekmeden duramazdım🫶🏻
@hazalkucuk: @cemreyilmaz aman aman yesinler🤩

@egesimsek: GÖZLERİM, GÖREMİYORUM
@hazalkucuk: @egesimsek yavşama beğen geç

@berkyagizoglu: çağrı ayısından sonra anasayfama bir melek düştü..
@cagrikocak: @berkyagizoglu ayib oluyo ama

bu gönderideki yorumlar sınırlandırılmıştır.

cagrikocak tarafından beğenildi.

174 beğeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

174 beğeni.
zeynepsari: akşam güneşi... kimeydi ya?🥹

@aliozturk: zeyno'ya ve onu çeken ali'sine✨
@zeynepsari: @aliozturk: hm, sevdim bunu😌

@duruyumben: hayır yani söyleseydiniz double date'e çıkardık, kırıcısınız
@sinannarinses: @duruyumben yo çıkmazdık niye çıkalım
@duruyumben: @sinannarinses kes çeneyi kes kes

@sinannarinses: durunun hatrına beğenti çaktım.
@zeynepsari: @sinannarinses ay aman çakmasan ölürdüm

bu gönderideki yorumlar sınırlandırılmıştır.

cagrikocak tarafından beğenildi.

"hassiktir!" çağrı telaşla beğeniyi geri çekerken şok içinde elindeki telefona bakıyordu. içinden bildirim gitmemesi için dua etse de gelen kutusuna düşen mesaj ile kalbi teklemişti.

zeynep: uzak dur benden çağrı (01.32)

ofladı düşünceli bir şekilde, ne cevap verecekti ki? toparlamaya çalışsa zeynep'in umrunda olacağını sanmıyordu zaten, ki o da anlamıştı yanlışlıkla beğendiğini. sahiden, kızın hesabında ne işi vardı gecenin bu saatinde?

çağrı: sana kendimi açıklamaya çalışmayacağım çünkü dinlemeyeceğini biliyorum
o yüzden senden uzak durmamı istiyorsan yazma bana.

zeynep: gecenin bir saati durduk yere fotoğrafımı beğenen sensin, ben değil
sana benden uzak durmanı söylüyorum çünkü sen iğrenç bir insansın çağrı

çağrı: gerçekten böyle mi düşünüyorsun?

zeynep: ne düşünebilirim duyduklarımdan sonra?
ay ne kadar masum diye saçlarını da okşayayım mı, ha?
sen gerçekten dengesiz herifin tekisin
keşke diyorum o gece duru'yu dinlemeyip
gelmeseydim o aptal partiye.
seninle hiç girmeseydik diyaloğa
yine o arkadaş grubunla ezikleseydin beni
ben de seni sikime takmasaydım
keşke binmeseydim motoruna
o gece beni evime bırakmasaydın
ya da ödevde eşleşmeseydik, evine gelmeseydim
havuza düşmeseydik sonra bana kıyafetlerini vermeseydin
sonra arkadaşlarına atıp tutmasaydın mesela benim hakkımda
bak bakalım şimdi, iğrenç misin değil misin
aptal.

çağrı: zeynep
(bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
hay anasını satayım ya
(bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)
of be güzelim, of
(bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.)

ertesi gün, okula her ne kadar gelmek istemese de gelmişti çağrı. zeynep'i kırdığını çok iyi biliyordu. hoş, zeynep de çekinmeden vurmuştu yüzüne tek tek her şeyi. pişmandı, fazlasıyla.

masada parmaklarıyla ritim tutturarak zeynep'in kapıdan içeri girmesini bekliyordu onunla konuşmak için. içinden dua etti, umarım alilerle gelmez diye. zaten ayrı ayar oluyordu ona şu aralar. zeynep'in dibinden ayrılmıyordu bir türlü. göz devirdi kendine. zeynep'in kiminle yakınlaştığı onun umrunda olmamalıydı. kimi kandırıyorum, diye düşündü. zeynep'ten hoşlandığı aşikardı ama itiraf edemiyordu bunu kendisine. etse de, ne zeynep bakardı yüzüne bu saatten sonra ne de kendi grubu. ege'nin de zeynep'i birden bire koruması da cabasıydı.

tüm bu düşüncelerden sıyrıldı zeynep'i kapıdan girerken görünce. şanslıydı ki tek başınaydı. zeynep, koca sınıfta çağrı'yı tek başına görünce dişlerini sıkıp arkasına döndü fakat çağrı kolunu tutarak engel oldu kıza.

"yarım saattir bekliyorum seni, lütfen."

zeynep sertçe kolunu çekip geri adımladığında iğrenircesine baktı ona. "umrumda mı sanıyorsun? şimdi çekil yolumdan gideceğim."

çağrı kapıyı kapatıp sırtını dayadığında kollarını göğsünde birleştirdi. "beni dinlemelisin."

zeynep kararlılıkla çağrı'nın üstüne birkaç adım atıp ittirdi göğsünden. "defol git dedim sana! sen hala neyi anlamıyorsun ya yüzsüz müsün?"

zeynep'in aksine sırıttı kızın yaptıklarına. "öyleyim desem ne yapacaksın?"

"senin iğrenç birisi olduğunu bir kez daha kanıtlayacağım, geri zekalı!"

"söylesene..." dedi çağrı kıza doğru birkaç adım atıp. zeynep bunu beklemediği için reflekse gerilese de sonra fark edip durdurdu adımlarını. çağrı şimdi, kızın dibine girmiş üstten üstten bakıyordu ona.

"ne zaman itiraf edeceksin?"

zeynep kaşlarını çattı. "neyi itiraf edecekmişim?"

çağrı, ellerini zeynep'in kalçasını dayadığı masaya yaslayıp kızın üstüne eğildi. "benden etkilendiğini mesela..."

zeynep güldü alayla. "senden etkilendmiyorum, hala birbirimizden nefret ediyoruz ve benim gözümde zerre değerin yok. beni az çok tanıyorsan bilirsin senin gibi birisiyle takılmayacağımı."

çağrı, kendi cümlelerini kızın ağzından duyunca yutkundu. zeynep de bunları duyunca, çağrı'nın hissettiği boşluğu mu hissetmişti?

zeynep zafer edasıyla güldü ve sıyrıldı çocuğun kolları arasından. arkasına geçip omzuna vurduğunda çağrı gözlerini kırpıştırarak döndü kıza doğru. "evet..." diye mırıldandı sanki içini okumuşçasına. "senin o sözlerin de beni böyle hissettirmişti."

nefret | zeyçağ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin