Тихий ліс оповитий осіннім туманом, завжди прикривав незнайомців для укриття та неочікуваних моментів. В один момент повстало ніжне дівоче обличчя. Волосся чорняве, а карі очі так і виблискували вогниками помсти.Еббі Тейлор. Ніжність та енергійність дівчини відображали її легкі риси обличчя. Юна, вродлива особа котра на перший вигляд спокійна та миролюбна. Користуючись своїм тихим образом, вона уміло прибирала з дороги противників, йдучи до однієї цілі-помсти Хайду. Карі очі несуть в собі жагу помсти за смерть коханої людини, а вугільне волосся акуратно торкається до мужніх плечей. Смілива та наївна, завжди тягнеться до кращого та ніколи не кидає слів на вітер.
Фізіономія в подряпинах, нижні кінцівки виснажені та не падаючи духом, кароока йшла до високого будинку, в котрому мерехтіло тьмяне світло.Почувши,що двигун незнайомого автомобіля завівся, дівчина підійшла ближче та тихо спостерігала.
-Чорт, кращого й бути не може! — грізно промовила дівчина коли побачила, що автомобіль був Броневика. — Другого шансу не буде. — все ж таки вирішивши зробити хід конем, Еббі дочекалась коли хлопець рушить в дорогу. Без лишнього шуму, Тейлор переховуючись від охорони прокралась до задніх воріт бази. Знаючи, що камер спостереження там не мало, та й охорони набагато більше, молода особа вирішила зробити так: сидячи за невеличкою статуєю вона убила пістолетом-глушником двох чоловіків котрі стояли неподалік від задніх воріт двору та відволікались від роботи, другою звичайною зброєю вона дала сигнал іншій охороні котрі знаходились біля дверей бази. Знаючи, що ті підбіжать до двох мертвих напарників і на звук, дівчина швидко прокралась до гаража, який, поки що, був відкритий від виїзду Даймонда. Простріливши уміло камери нагляду вона швидко взяла мотоцикл ключі якого були у замку запалювання та зі зловіщою усмішкою зі всієї швидкості вилетіла назовню. Перестрілюючись на ході, Тейлор прикінчила і ту двійню та поїхала за Хайдом, щоб не втратити його зі сліду.
Замітивши весь інцидент, хтось доклав Броневику, що трапилось. Байдуже видихнувши, він поклав без лишньої розмови трубку та різко загальмував пікап в розвороті, бачачи, що дівча наближається. Еббі гнала на всій швидкості, та примітивши що той зупинився, також різко, але запізно надавила на гальма звертаючи руль в бік, щоб не зіштовхнутись з авто. Байк не зміг зупинитись так як хотіла дівчина, тому без травм не обійшлось. Мотоцикл звернув в бічну сторону автотраси та з гуркотом врізався в дерево, але особа відскочила від нього перекочуючись об асфальт. Зупинившись недалеко від стоячого Хайда, вона старалась піднятись на лікті. Зі скроні та губи капали яскраво багряні краплі крові, але піднявшись на долоні, Тейлор з тяжким диханням споглянула на Броневика. А він тим часом таким же байдужим поглядом дивився на дівча та присівши на причіпки, простягнув пістолет до голови Еббі.
-Хто ти в біса така? — промовив він непохитним голосом. Кароока побачивши зброю, швидко вирвала його з рук противника та перенаправила на нього.
-Не на ту напав, ти думаєш я все забула?! —відповіла вісімнадцятирічне дівча.
Хлопець спустошілим та злегка здивованим поглядом дивився на дівчисько, та різко взявши її за горлянку, вибив пістолет з рук.
-Ти думаєш моєю зброєю, вбити мене ж самого? На перший погляд — сміливо, але з другої сторони — тупо. Питаю останній раз, хто ти, та хто тебе прислав?
-Ось і дізнаєшся на небесах! — вириваючись з хватки хлопця, дівчину призупинив другий напарник та хороший друг Броневика — Ален, котрий також присів близько до них, тримаючи зброю їй впритул до скроні.
-Як на диво швидко прибув. — відпустивши Тейлор, він показав жестом напарнику, щоб звязав її. Виснажена та поранена від ДТП дівчина не чинила опір, тому що шанси перемогти були на нулі. Звязавши молоду особу, Ален ударив її в потилицю, щоб та втратила свідомість.
-Куди її? — запитав напарник роздивляючись незнайомку.
-До лікарні й там залиш. Впевнений, вона не доставлятиме проблем побачивши які її шансі проти нас. — додумуючись що це за дівчисько він пригадував, як прикінчив одного зрадника який промовив останні слова перед смертю: «Еббі обов'язково відомстить, будь-якою ціною». В ту ніч знайшли й фотографії кароокої, тому знову глянувши на неї, задумався чи не буде вона занозою в рані.
Ален кивнувши головою, взяв на плече Тейлор та поклав в багажник. Коли двоє пороз'їжджались, хлопець виконав наказ Броневика, та тихо промовив собі під ніс:-Даремно ти йому дорогу перейшла. — сівши назад в автомобіль, Ален залишив її в лікарні, даруючи дівчині другий шанс на життя.
Дарклін в той час залишивши своїх людей біля банди Хайда, знав кожну новину, тому не втрачаючи можливості вирішив вступити в гру разом з Тінню.
ВИ ЧИТАЄТЕ
За межею
Tajemnica / ThrillerКохання вбивць-така крихка, але й небезпечна річ. Команда нічних примар для ворогів з вогнепальною та холодною зброєю в руках. Невже у кам'яному, холодному сердці є іскра котра розпалить вогонь та бурю емоцій? Історія про двох молодих незнайомців, к...