Annem ilk defa bencil davranmayıp benim hakkımda soru sordu;
"Kızım hep benle ilgili değişiklik yaptık,senlede yapsak ya"
"Cıks olmaz anne istemiyorum."
"Neden ya iyi gelir sanada"
Zorlamaması için cevap vermedim sustu.
Güya teyzeme gitmek için çıkmıştık evden bir bahane oldu değişiklik için
"Anne dedim"
-Efendim kızım
"Biz teyzeme diye çıkmamışmıydık evden ?"
-Evet çıkmıştık ta kızım biliyorsun teyzen yurtdışında yanımda pasaportum da yok param da.Nasıl gidiceğiz ki.Hem gitmek isteyen kendi gider.Ayrıca gitmesi gereken ben değil baban diye düşünüyorum
Sanki anneme bi özgüven gelmişti değişiklik baya iyi geldi Burcu Sultana.
Anne dedim ayaklarım ağrıyor yürümeyeceğiz değil mi!
Ahaha dedi ne yürümesi kızım iyice afalladın galiba tabiki minibüsle gideceğiz.
İki saat durakta bekledik.Minibüs geldi bindik eve doğru yola çıktık.Minğbüs tıklım tıklımdı arkamda yanımda sağımda solumda birsürü insan zerrecikleri..
Durağımıza gelmiştik.İndik eve geldik.Şaşırmamla anneme bakmam bir olmuştu.Çünkü babam bir kadınla film izliyordu.Odun erkek gitmiş yerine kadın için ölen erkek gelmiş.Annemin yüzündeki o üzülmeyi,yani babamın annem için yapmadığı şeyleri başka kadın için yaptığını görünce annem kadar banada koydu.Demek ki babamı değiştiren bu kadındı.
Ben dayanamadım
-Şş sürtük baksana sen!!
Kadın babamın suratına baktı "ne diyor bu"edasında.
-Şş düzgün konuş Gökçe ayağımın altına almayayım seni!!
-Baba demek bu kadın için değiştin.Demek 20 yıllık karını 1 senelik sürtüğe değişiyorsun?Demek annem bu yüzden haketmediği kelime yedi?baba biz buraya belki akıllandığın için geldik bak anneme bakbak!Kadını ne hale getirdiğinin farkında mısın sen!!Yeter artık defol sürtüğü al git!
Annemin akıttığı her gözyaşının bedelini sen ödüceksin baba sen sen!Evden çık git yüzünü dahi görmek istemiyoruz.
Sesim baya gür çıkmıştı ki babam "tamam kızım sakşn ol gidiyorum gel Alev"diyip sarıla sarıla gittiler..
Ben annem"e
-Anne sakin ol sakin o kaybetti
-Görüyorsun Gökçe hiçbir şekilde yaranamıyorum tek direğim sensin sen olmasan yaşamam bile.
Türk filmlerdeki gibi anneme sıkı sıkı sarıldım.