Deku szemszöge:🖤
Jöttem le mand hallottam egy csattanást és hogy ordibálnak a többiek!
Bakugo!!!!?-rohamtak oda majd én is. Ott volt szettörve a bögre és szedte össze. Miután lekiabálta a többieket akartam neki segíteni de nem engedte. Aztán ... Felállt majd a hasába szúrta a kés. Valamit mondott de nem hallottam mivel ott tartottam hogy ne röhögjem el magam. Aztán mondott egy viszlát ot és elment. Gyorsan elfutottam a szobámig majd bbis csuktam azt és......
Hahahahahahahaha -kezdtem el nevetni mint egy szhiopata. Csak nevettem és nevettem ahogy láttam azt az arcot rajta. Ez nagyon tetszik!
Mit nevetsz Izuku?-kérdezte anyám.((igen ő is valahogy oda kerűlt Dekuhoz!!))
Semmit csak angyon vicceset láttam-mondtam.
És miért van befestve a hajad?!-kérdezte már kicsit ordibálva
Azért mert!!
MOND EL KI ADOTT RÁ ENGEDÉJT!!!!-ordított
SENKI!!!!! ÉN AKARTAM ÉS KÉSZ!!!!!!!-ordibáltam már én is!
EZT NEM TEHETTED VOLNA!!!!!-kiabálta
NEM ÉRDEKEL!!-ordítottam
DE ÉRDEKELJE MERT AZ ÉN FIAM VAGY!!!!-mondta
CSAK VOLTAM!!!!
MIÉRT IS?!
MERT MEGHALLTÁL!!!!
AZ IS A TE HIBÁD VOLT!!!!!BALSZERENVSÉS VAGY MÉG A SAJÁT ANYÁDAT IS MEGŐÖLRTED!!!!-ordibálta én csak lesokkolva felálltam majd hagytam magam hogy hagy legyen ami lenni akar. Elő jött a szhiopata énem is.
LÁTOD?!EZ A TE MŰVED!!!-ordibáltam neki
MI!??!?!??!
EZT TEREMTETTED TE! EGY SZIHOPATA GYILKOST!!!!!!!!-mondtam majd kimentem az ajtón.
GYERE!-mkndgam anyámnak. Ő csak jött szótlanul. Most éjfél lehet mert nagyon szépen fent van a hold. Fel vettem egy kesztyűt majd mentem is. Lementünk a konyhába egy késért majd mentem is a tanya részleghez! Megkerestem a gömbfelyű szobáját majd bementem.
Te mit akarsz???!??!!??-kérdezte idegesen anya
Tudod ugye?!-kérdeztem
De nem teheted NEM ILYENNEK NEVELTELEK!!!!!!!!!!-ordibálta
Az igazi énemet tényleg nem de ezt apa igen!!-?mondtam majd közelebb mentem az ágyhoz majd szúrtem bele egy nyugtatót aztán megvártam míg el kezd hatni. Kinyitotta a szemét majd meg akart szólalni de nem ñagyon tudott mivel elkezdett hatni a nyugtatót!
Megfogtam és a takaróval kimásztuk az ablakán. A közeli erdőbe mentem egy eldugott helyre. Egy ilyen barlang féleséget találtam és oda vittem be. Letettem a földre majd megkerestem a kést. Meg is találtam sikeresen.
Ugye nem?!?!
De pontosan most! Már máskor is őltem ha nem tudnád!!-mondtam majd elkezdtem nevetni!
DE NEM TEHETED!!!!!-ordibálta
De meg fogom tenni itt és most ebben a szent pillanatban!!-mondtam majd oda mentem és levágtam a fejét. Majd megfogta a levágott fejet és mutattam neki.
LÁTOD?!MEGMERTEM!-mondtam nevetve. Ledobtam a fejét majd elkezdtem levágni az ujjait a kezeit majd a lábait is! Csak nevettem és nevettem míg meg nem hallottam valamit még egy fényt is láttam mellé. Vissza fordúltam majd simán egy kis sebességgel a bokor mögé mentem és észre vettem hogy ott volt valaki.
KI VAGY?!??!!!-kérdeztem tőle . Ahogy látom megilyedhetett mert a földre esett.
M.... Momo!-mondta
Ja aha. És mennyit láttál?!-kérdeztem
....
MONDJAD!!!!-kiabáltam rá
Az egészet!-mondta
Tudod nem nagyon szeretem ha kukkolnak!-mondtam
....
Ki kellene valamit csinálni hogy ne áruld el.....-mkndtam miközben gondolkoztam
....-még mindig csöndben figyelt.
Talán el kaphatnálak és úgy megölhetnélek!-mondtam nevetve.
Elszámolok háromig aztán indulok addig kapsz egy kis egér utat!-mondtam röhögve.
Egy!-mkndtam ki majd elkezdett futni a koli irányába.
Kettő!
Három!-mkndtam ki majd kezdtem el utána futni. Nem volt nehéz mivel gyors vagyok. Nagy nehezen sikerült el kapnom majd lefektettem a koli elé mivel ott kaptam el . Ő csak könyörgött meg ordítozotthogy
Segítség
Valaki!!!-meg ilyesmik
Ne aggódj! Nem fog fájni!-mkndtam majd elvágtam a torkát. Csak úgy csurgott belőle a vér. Annyira szép látvány volt. Na de el kellene tüntetni a hullákat. Gyorsan felkaptam a vállámra majd mentem is vissza. Nagy nehezen oda értem és a hulla egy rakásban volt. Nem úgy ahogy én szétszórtam!!
ANYA!!!!!!-kiabáltam
Igen?!
Ez itt meg mi?!-kérdeztem dühösen
Össze szedtem hog, könnyebb legyen elvinni .
Aha rendben.-mondtam majd egy zsákot találva bele raktam a ribit a másikat meg feldarabolva. Nagynehezen kiötlöttem egy tervet hogy nem messze 2 kilométerre van egy nagy tenger. Oda viszem el őket. Ha rohamok akkor 1 öra alatt oda érek...TIME SKIP!🖤
Most értem vissza nagy nehezen. A hullák mellé raktam kavicsokat majd úgy dobtak bele a tengerbe őket. Mivel nem akartam az ajtót használni így felmásztam a fára amit az ablakomhoz tettem és elértem a szintemet. Bemásztam az ablakon és zuhanyoztam le. Át öltöztem és úgy aludtam el!
Sero szemszöge:🖤🖤
Hallom hogy valaki ordibál az éjszaka közepén. Nem foglalkozik vele de aztán hallom hogy el megy valamerre. Kinézek és ott ment Midoriya. Kicsit távolról követtem és láttam hogy egy késért ment le.
Ugye megint nem?!-kérdeztem halkan nehogy meghallja. Hála istennek nem az amire gondoltam el ment a lányok részlegére. De minek?! Ott maradtam a sarkon . Hallom hogy megint el kezd ordibálni majd valami furcsa zajokat. Valami nyitódik és valaki kijött ahogy hallom.
Uraraka!!-kiabálta Mina
Pszt!!! MINA!!!-súgtam neki oda
Ki az?!
Sero gyere ide!
Ok hol vagy?!
A lépcsőnél.
Rendben megyek.-mondta majd jött is fel
Valami történt?!-kérdeztem
Igen eltűnt Uraraka!-mondta aggódóan.
Az rossz nem hallottál valami furcsa zajokat??
De hallottam hogy valaki be megy a mellettem lévő szobába majd elkezd beszélni és ordibálni. Aztán hallottam hogy valaki kimászik az ablakon!-mondta
URARAKA!!!!-mondta valaki
Hol vagy?!-kérdezte Momo?
Pszt Momo!!-mondta Mina
Nem hallotta aztán láttuk hogy vissza megy a szobájába majd...csatt...
Gyere gyorsan!-mondta Mina csak mentünk aztán észre vettük az üres szobát.
Szerintem elment!-mondtam
Ja eggyet értek de hova?!-kérdezte
Figyu szerintem üljünk le a lépcső aljára!-mondtam
Rendben ...de minek?!-kérdezte
Valami nekem itt nekem stimmel!!!-mondtam.
Csak telt az idő majd megláttuk hogy szalad Momo.
Jön!!-mondta Mina
Várj nézd!-mutattam hogy valaki követi. Majd letámadta hátulról!
Úristen!!-mondta Mina sírva.
Megfogta majd megöleltem szegényt!
SEGÍTSÉG!!!!!
VALAKI!!!-ordibálta Momo
Megyek!!!-mondta Mina Dee nem engedtem.
Nem lehet inkább maradjunk csöndben!!-mkndtam neki mire csak bólogatott majd....
Neeee!!!-kezdett el zokogni Mina mert .... az a valaki aki követte Momot Izuku volt. Elvágta a nyakát majd elkezdett nevetni. Utána elkezdett az erdő felé menni.
Mina !!!-mondtam már majdnem sírva.
Igen?-kérdezte sírva
Alszunk együtt?!-kérdeztem
Igen!-mondta majd jobban megölelt.
Akkor nálam vagy nálad?-kérdeztem
Nálad!-mondta
Rendben akkor gyere!!-mkndtam majd felsegítettem és mentünk fel . Óvatosan bementünk a szobámba majd inkább bezártuk az ajtót és ölelkezve aludtunk el nagy nehezen!Aziway szemszöge:🖤
Nem értem mi a franc van ezzel az osztállyal?! Elsőnek egy öngyilkossági kísérlet aztán egy különleges fiú aki beszél a szellemekkel aztán meg több gyilkossági kísérlet most meg egy eltűnt diák!-mondtam a többieknek.
Igen eggyet értek ez az osztály nagyon fura!-mondta Hangszóró Mike!
Igen -eggyeztek bele a többiek.
Mit kellene tenni?!-kérdezte a csoport egy tagja.
Szerintem fel kellene szerelni a koliba pár kamerát. Mindegyik szobába eggyet. Aztán az épület belsejébe is majd a külsejére is!!!-mondtam
Eggyet értek!!-mondták
Pontosan ki is tűnt el?-kérdzték
Todorokit Shoto!-mondtam
Mióta is?
Kábé 2 hete!
És mikor voltak az öngyilkossági kísérletek?
Kábé az első az olyan 6 hete a második 4 a mostani pedig ma este!-mondtam
És kik akartak?
Izuku Midoriya meg Katsuki Bakugo!
Aha rendben akkor a biztonság kedvéért valaki figyelje őket egész nap!- mondtam
Én én!!!-jelentkeztek többen is.
Ki akar Bakugora ügyelni?-kérdeztem
Én!-jelentette ki Iida ((igen ő is ott volt mint képviselő!))
Rendben akkor én figyelem Midoriyát!-mondtam
Ahh rendben!-mondta a csoport. Még megbeszéltük amit meg kellett majd mentünk is pihenni. Kivéve én! Mivel ki kellett javítani a dolgozatokat egy másik osztálynak!
KAMU SEDANG MEMBACA
Összetörve!🖤
Paranormalsziasztok!!!! ez egy Dekus történet lesz. Ez sokkal másabb lesz mint az igazi történet!!!! Tartalmazhat 18+. Boy x Boy Gyilkosság,öngyilkosságot is!!!! Egy kicsit Yaoi is. Izukunak megjött a képessége még gyerek korában! Senkisem tudott róla csak a...