" ve işte oradayım, hayallerimi süsleyen yerde,uzayda... Her şey olağanüstü, muhteşem... Hey! Az ilerde gördüğüm? Evet evet o. Aman tanrım o Satürn. Vay canına! Ne kadar da büyük. Peki ya halkası? Orada kayabilmek için her şeyimi verebilirim ama ilk olarak bu harika manzaranın tadını çıkarmak çok daha güzel olabilir.
Hala inanamıyorum. Yıldızları hiç bu kadar büyük tahmin etmiyordum. Şuan üzerinde uzandığım Jüpiter ise içlerindeki en büyük gezegen. Sol tarafimda kızıl gezegen Mars, sağımda ise en sevdiğim Satürn. Kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyorum. Acaba hayatımın gerı kalanını burada mı geçirsem? Aaa acaba bizim inek Neco'yu da mı yanıma alsam? Büyük facia! Herhalde uzay muzay dinlemez dönmeyeceğimizi bilse bile yanına kitaplarını da alırdı.
Yok yok benim daha iyi bir yol arkadaşına ihtiyacım var. Hımm, acaba kimi alsam? Acaba kimi al... buldumm! Tabii ya, dörtgöz Yelo. Gözlükleriyle zeki gibi görünür ama o da benim gibi tembelin teki. Hem en yakın arkadaşım hem de kuş kadar yani bütün yemekler bana kalır. Off! Yelo'yla burada ne eğleniriz ama. Venüs'ten Uranüs'e, Kuyruklu Yıldız'dan Samanyolu'na gezer dolaşırız. Ne başında dır dır edecek bir anne ne de durmadan öğüt verecek bir öğretmen ben daha ne isteyebilirim ki...
Ne! O da ne? Kocaman, pembe ve uzun bir cisim bana doğru hızla yaklaşıyor. Yoksa buu! Evet evet, yeni bir gezegen. Vay arkadaş kim derdi uzaya gidip yeni bir gezegen keşfedeceksin diye. Bir de annem hiçbir işe yaramazsın derdi. Bak işte anne, yıllarını bu işe vermiş beceriksiz astronotların bulamadığını yattığım yerden buldum onlar hala arayıp dursunlar.
... Hayır,tamam burada dur artık cici gezegen. Heyy! Daha fazla yaklaşma bana çarpacaksın, dur dur duur!"
- Aaa! Yeter dur artıık... ahh,kafam!
- Asıl sen biraz daha durursan ikinci terlik gelecek haberin olsun. Yarım saattir uyandırmaya çalışıyorum seni. Ne uykuymuş arkadaş! Hemen kalkıp hazırlanıyorsun, okul servisine 20 dk var.Ayrıca dün eve geç geldin, gözümden kaçtı sanma. Bundan sonra okuldan çıkar çıkmaz doğru eve, anlaşıldı mı?
- Hmm, anlaşıldı Miss. Angry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırların Ötesinde
AbenteuerSayısız duyguları tadabileceğiniz aşure :) tadında bir hikaye... Not = Kitabın diğer bölümleri yazılmadı eğer okunursa devamı kesinlikle gelecek. Umarım beğenirsiniz çünkü ben devamı için çok hevesliyim. 😊