A barátok..

27 0 0
                                    

Lénának sok "barátja" van/volt, de egyikük sem volt sohasem az igazi... Mindegyik barátja vagy kibeszélte a háta mögött, vagy elhagyta mikor megígérte neki, hogy sohasem fogja elhagyni vagy már csak szimplán nem beszélnek vagy piszkálta és kigúnyolta, majd otthagyta a padlón...

Az egyik barátja akinek mindig örök második volt (Katarina) úgy hagyta el, hogy halgatozott amikor Léna az egyik akkori barátjával beszélgetett.. Aztán kérte, hogy mondja el amit a barátjának mondott, majd azt mondta hogy Léna hazudik, pedig igazat mondott végig! Ezután a barátságuk véget ért, de Léna cseppet sem bánja! Örül neki, hogy az a ribanc már csak egy szimpla osztálytársaként van az életében.

A fiú aki szerelmes volt belé az általános iskolában (Ábrahám), azt mondta neki egyik hónapban, hogy ugye meghalt a kutyája és emiatt most nem tud kapcsolatokat fenntartani. Léna két hónappal később ráírt Ábrahámra, hogy most már tud-e kapcsolatokat fenntartani, de Ábrahám azt mondta neki, hogy "Kedves és aranyos vagy, de én nem akarok kapcsolatokat fenntartani." És ezzel szét is szakította a hat éves barátságukat.

A harmadik barátja, akire még most is nagyon dühös az Luca. Luca Léna egyik osztálytársa, ő dobta Katarinát, ami miatt Katarina úgy döntött, hogy Léna barátja lesz. Lucában nem szabad megbízni, ha mégis Megbízik benne az ember, akkor az az ember gondoljon arra, hogy amit elmondott neki, az nem marad már kettőjük között. Mivel Luca mindenkit kibeszél és folyamatosan hazudik! Léna utoljára az osztálykirándulásukon beszélt vele és elmondott neki egy olyan titkot, amit nem kellett volna, mivel attól függetlenül, hogy Léna megkérte Lucát hogy ne mondja el senkinek mégis elmondta az egész "világnak"! Tehát ebből le lehet következtetni azt, hogy Lucában soha, de sohasem szabad megbízni, mert nagyon csúnyán megjárod!

Itt is van a negyedik rész 🥰❤️
Tudom sokat kellett rá várni, de a következőre is sokat kell majd várni
Remélem, hogy nem haragszotok 🥺❤️

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 07, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Lena és az élete Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang