13.𝕬𝖑𝖔 𝕬𝖒𝖇𝖚𝖑𝖆𝖓𝖘 𝖒𝖎?

130 17 7
                                    

-
yn'den: Bu gün hava çok güzeldi,Kiri ile buluşmuş sohbet ediyorduk.O sırada omzumda bir el hissetmemle oturduğum banktan sıçradım.

Ah lanet Bakugou!

"Aptal mısın oğlum niye sinsice arkamdan yaklaşıyorsun adam gibi gelsene."

Bakugou gözlerini devirerek"Abartma y/n" dediğinde sinir krizime ara verip Bakugou ya tekme attım.

Hakketti napim.

Biz düello yaparken Kirinin gülerek biriyle görüntülü konuştuğunu gördüm.Hemde benim telefonumla!

Bakugou'nun bacağından tutup onu yere serer sermez Kirinin yanına koşarak elinden telefonumu kaptığımda gördüğüm şey karşısında şoka uğramıştım.

"Dabi?"

Ve telefondan bir ses yükseldi. "Yn?" İkimizde birbirimizi şaşkın gözlerle izlerken Bakugou araya girdi.

"Y/n kimle konuşuyorsun?" derdemez ona sus işareti yaptım.

"Ee şey Dabi açıklayabilirim." desemde Dabi bana çatık kaslarla bakmaya devam ediyordu.

"Açıkla o zaman y/n."

"Bir dakika." deyip telefonu suratına kapattım "Siz şimdi naneyi yemediniz mi?" Bakugou ve Kiri ne olduğunu anlamadan ikisinede uçan tekme attım. Sonra onları yerden kaldırıp beni eve bırakmalarını söyledim onlarda tamam dediler.

Off sizin de arkadaşlarınız böyle mal mı?

...
3 saat sonra
...

Eve gelmiştim ve bir duş almıştım. Bu gün günüm çok olaylı geçmişti.. yani kısacası yorulmuştum. Neyse şuan iyiyim çünkü izlediğim animeye yeni bölüm gelmiş ağağa. Mısırımı patlatırken bir anda telefonumdan ses geldi.

*Dabiden 9 yeni mesaj ve 2 cevapsız çağrı.* Hass ben Dabi yi tamamen unutmuşum."

Hemen Bakugou ya "Ambulansı ara." yazdım ve Dabinin mesajlarını okumaya başladım.

~~~
Uzun bir aradan sonra yeni bölüüüm.

y/n bu bölüm ulti attı ahhznsms

('∩。• ᵕ •。∩')
Oy Atın yoksaaa

Sizi öperim ( ˘ ³˘)♥

🅩🅔🅨🅣🅘🅝 ᴅᴀʙʏ x ʀᴇᴀᴅᴇʀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin