Sirf cocuklari yakinlastiriyim diye Hyunjin'i insomnia hastasi yaptim asiri kotuyum...
Hyunjin/Minho
Hyunjin:
Eee
03:56
Hyung
03:58
Ben yine uyuyamiyorum
04:09
*goruldu*Minho:
Dur geliyom
Uctum*minho çevrimdışı*
Minho mesajı gördüğü gibi arabasına doğru koşmuştu. Hyunjin'in ilacı yeni bitmişti ve büyük ihtimalle o gelene kadar oturup ağlayacaktı.
Hyunjin'in hastalığı babası yüzünden ortaya çıkmıştı. Her gece durmaksızın yanına geliyor uyumaması için onu tehdit ediyordu. Babası da İnsomnia hastalığına sahipti, kendince çektiği acıyı başkası da çeksin istiyordu, bu yüzden de oğlunu seçmişti maktul olarak. Zaten çok geçmeden de ölmüştü.
O adam hayatından çıktığı günden beri İnsomnia hastalığına sahipti. Babası öldüğünde bir başına kaldığı için Minho'nun babası onu yanına almıştı. O zamanlar teşhis vesaire konulmadığı için Hyunjin sadece geceleri ağlayarak yatmaya çalışırdı. Minho da bunu her fark ettiğinde ona sarılır ikisi birlikte uyuya kalırlardı.
Bu durum ileri gittiğin de ise Minho ailesine söylemiş sonunda da psikiyatriste başvurmuşlardı. Minho o günden beri ne Hyunjin'i ilaçsız bırakmış ne de onsuz.
Ama Hyunjin reşit olduğu gibi evden ayrılmıştı. Onlara daha çok yük olmak istemediğini söylemişti sadece. Herkes anlayışla karşılamıştı. Minho yine de her akşam kontrol etmeye giderdi. Hyunjin de her seferinde bir daha gelmemesini söylerdi halbuki ne kadar isterdi eskisi gibi yanında uzansın saçlarını okşayarak tekrardan uyutsun onu.
Uzun düşüncelerin ardından bir eczanenin önünde durmuştu Minho. Hem hastalığı için ilaç hem de belinin ağrısı için jel krem almıştı.
On beş dakikanın ardından sonunda yetişebilmişti. Kapıyı açmamasına rağmen küçüğünün hıçkırık ve iç çekişleri çok net duyuluyordu. Yedek anahtar ile kapıyı açıp daha kapatmadan koşmuştu yanına.
Hızlıca yapmıştı Hyunjin'e. Hyunjin de geri kalmamış hemen kafasını boynuna gömüp sarılmıştı geri. Yatakta iki genç oturmuş birbirlerine sarılarak ağlıyordu. Minho kendini duvara yaslanıp Hyunjin'i kucağına çekmişti.
Bir yandan elini beline atmış okşuyor bir yandan da boşta kalan eliyle sakinleşmesi için saçlarını okşuyor öpüyordu. İki genç birbirlerine sarılarak sakinleşmeyi bekliyordu sadece. Minho Hyunjin'i kucağından indirmeden kapının yanına gitti. Hem kapıyı kapattı hem de yere attığı ilaç poşetini aldı.
Eski pozisyonlarına geri geçtiler. Minho poşetin içindem çıkardığı kremi Hyunjin'in beline yavaşça masaj yaparak yayıyordu. Hyunjin de bundan etkilendiği için utanıp daha çok gömüyordu kafasını boynuna. Bir süre sonra Minho Hyunjin'i yatağa yatırmış hiç zaman kaybetmeden yanına uzanmış eskisi gibi sarılmıştı ona. O gece Hyunjin özlem çektiği o rahat uykuyu ve özlemle koklamak için yanıp tutuştuğu kokuyu tekrardan çekmişti içine.
.
.
.
.
.
.Bir insan kendi yazdigi seye feels geciremez olmaz kabul etmiyorum hayir.
07.08.22 20:35
Skyfall-Adele🍄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezan okunuyo, Hyunho
FanfictionMinho: Exan okiniuo vw seb bans smut yazbami mi spyluyorsun Bak sinirden yazamamiyorum ayip ya 050822 Hwang Hyunjin X Lee Minho Texting Tw: asiri derece de kufur