Prima aparitie!

45 6 3
                                    

Pe o strada linistita din New York,se afla o casa mare ce pe dinautru este vesela,iar camera lui Angy era spatioasa si plina de accesorii,pantofi,stiti voi!(lucruri de fete)! Angy e o fata de 21 de ani,ce locuia singura.Parintii ei sunt in Marea Britanie.Pe tatal ei il chema John si pe mama ei Betty.Ea era o eleva exemplara,de o frumusete aparte.Avea parul lung,blond,ochii albastri si era foarte inalta.Look-ul ei era unul chic dar in acelasi timp putin sport.Intr-o seara...


Dupa ce a venit de la facultate,a mai stat ce a stat si s-a dus la culcare deoarece era obosita.Dupa ce a adormit, s-a sculat si a baut un pahar cu apa.Cand s-a pus in pat a vazut in fata ei o fata in rochie alba,toata manjita cu sange si strangulata la gat!

Ea a crezut ca a fost un cosmar si nu si-a facut griji,dar totusi in urmatoarea dimineata a chemat-o pe Rebeca,cea mai buna prietena a ei, si i-a spus:

-Nu o sa-ti vina sa crezi ce cosmar am avut!Am vazut in fata ochilor o fata ce era imbracata intr-o rochie alba,manjita de sange si era strangulata la gat,ii povesti Angy.

Dupa ce a ascultat cu multa atentie cosmarul prietenei sale,au inceput sa traga concluzii.Rebeca spuse:

-Nu cred ca ai avut acest cosmar degeaba,probabil ceva se va intampla.Mai bine astepti sa vezi ce vei visa in aceasta seara!!

Au plecat impreuna la facultate.Orele trecusera foarte repede,iar Angy vroia ca acele cursuri sa tina mai mult,deoarece nu dorea sa se duca iar acasa.

In acea seara a dormit la Rebeca.


Musafirul neasteptat!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum