Škola znovu začíná. Je druhého září 6:15 a já opět musím vstávat. Vyhrabu se z postele a jdu do koupelny. Vlasy si rozčešu a stáhnu do culíku. Pak si udělám make - up, na kterém si nechávám opravdu záležet. Za půl hodiny jsem hotová a jdu se přesléct. Vezmu si sukni a triko, protože pořád je celkem teplo a já toho chci využít. Jdu si pro snídani, vyčistím si zuby a pak už vyrážím do školy.
Když jsem došla do školy, došla jsem k rozpisu kde se nachází naše třída 3B. Druhé patro. Vejde do třídy a vidím, že tam ještě skoro nikdo není, jenom pár holek. Hodím si tašku do nejzadnejsi lavice, která je ještě naštěstí volná a zamířím za holkama. Rozebíráme letní zážitky, co se nám přihodilo, kdo se s kým rozešel a kdo se s kým vyspal. Všichni už se pomalu začali scházet a lavice se postupně plnily. Když zazvonilo, šla jsem si sednout do své lavice. Pěknou chvilku do třídy ještě nešla naše třídní. Asi po deseti minutách se dveře otevřeli. Ale nebyla tam naše učitelka Horová. Stál tam mladý krásný blonďatý učitel, fakt kus. Nejradši bych hned na něj skočila. A když jsem se podívala na všechny holky, vypadaly, že mysli na to stejné co já. Ale nikdo netušil co tu dělá. Došel před tabuli a začal mluvit.
"Dobrý den třído, já jsem váš nový učitel. Bohužel se zjistilo, že vaše třídní je nemocná a musela nastoupit do invalidního důchodu. Já jsem učitel Tengel a budu vás učit zeměpis a fyziku. "
Cože, zeměpis a fyziku? No super, dva předměty, ve kterých nejvíc pokulhávám.
Ve třídě pořád bylo ticho a nikdo ne nemohl vzpamatovat z toho šoku. Aby učitel prolomil ticho navrhl, aby jsme se mu představili. Vzal to zepředu od první lavice. Já jsem došla na řadu až poslední.
"Jmenuju se Alex Kolosová a je mi 18 let. Ve volném čase chodím běhat nebo hraji na kytaru. Jo a ráda měním svůj účes."
"Dobře díky Alex, " řekl učitel a ještě nějakou dobu se na mě díval. Ano jsem nadýchala. Pak se odvrátil a já jsem prudce vydechla. Co to sakra bylo?
Potom nechal Alici, aby nám rozdala naše nové rozvrhy a řekl nám pár organizačních věcí na začátek.
" Tak jo třído, to je všechno co jsem dneska chtěl. Nezapomeňte dojít zítra v osm. Můžete jít. "
Všichni se začali balit a byli rádi, že jsem dnes tak brzo skončili. Vždyť nebylo ještě ani devět hodin.
" Alex?" zavolal na mě učitel Tengel. Otočila jsem se.
"Ano?" vůbec jsem netušila, co po mně bude chtít. Byla jsem celkem nervózní, protože všichni už byli že třídy pryč.
"Víš díval jsem se na známky, které jste měly minulý rok a ty jsi je měla nejhorší že třídy. Já jsem velice přísný a s takovými známkami u mě jenom tak neprojdeš. " řekl mně a upřeně mě pozoroval.
Neprojdu? Já ale musím. Musím se dostat na vysokou.
" A co můžu udělat pro to abych měla dobré známky? " zeptala jsem se, i když odpověď jsem znala. K ničemu jinému si myslím, že tahle konverzace neměla jít.
Učitel se spokojeně usmál.
" Za dobré známky budu chtít řekněme nějaké služby. Dobré služby. Ale neboj, uspokojování bude oboustranné. Tak co, souhlasíš? "
Měla jsem pravdu. No co se dá dělat.
" Ano souhlasím, " řekla jsem a usmála jsem se.
" Hodná holka. Tak co kdyby jsme uz dnes začali? " navrhl.
" Už dneska? " no páni, nevěděla jsem ze to bude tak rychlé.
" No a kdy jindy si myslíš že? Bude to taková zkouška, jestli jdi dobrá nebo ne. Jestli budeš, tak budeš mít štěstí, ale jestli ne, tak tě budu muset potrestat. Tak pojď jsem a vyhul mi moje péro. "
Šla jsem tedy k němu. On si stoupl, já jsem si k němu klekla a sundala mu první džíny a potom i trenky. Jeho úžasnou velikost jsem si strčila do pusy a začala s ní pohybovat. Pak jsem si do pusy vzala jednu jeho kouly a začala ji sát. Potom druhou a udělala jsem to samé. Tengel už začal vzdychat. Pak jsem si do pusy vzala opět jeho péro a začala znovu přejizdet. Špičku jsem vždy olízla. Dávala jsem si ho do krku až po kořen, musím říct, že to bylo něco.
"Ještě baby, " řekl a já pořád pokračovala. Naráz znehybněl, udělal se a já jsem všechno poctivě polkla.
Pak si zase zapnul kalhoty a mně jenom řekl :" Vedla sis dobře, můžeš jít. Zítra pokračujeme znovu. "
Já jsem ze školy rychle vypadla a pospíchala na autobus.