=36=

39 7 0
                                    

Yuta, Jaehyun ile okulun içinde boş boş geziniyorlardı. Kapıda ki çocuk yuta'nın gözüne çarpmıştı. Çocuk yeni çin yılı ile ilgili broşürler dağıtıyordu diğer öğrencilere. Yuta çocuğun güzelliğinden etkilenmişti. Çok soft bir yüzü ve cildi vardı, fiziğine laf bile söylenemezdi. Yuta takmamazlıktan gelip çocuğun yanından geçti.

Çocuk, yuta'yı durdurdu. Elindeki broşürü uzattı. "Almak ister misin kızıl adam?"

Yuta'nın şu an ki saçları kırmızıydı. O çocuğun ona öyle seslenmesi hoşuna gitmişti. Geri döndü ve broşürü aldı. Bröşür okuldaki çinli insanların bir kulüp kurması hakkındaydı. Çocuk koreli gibi değildi. Yuta sordu.

"Buralı değilsin sanırım?"

"Ben çinliyim"

"Adın ne" dedi yuta, bi sormadığı şey kimlik numarasıydı

"ben winwin, senin adın ne"

"ben Joong Yoo tae, tanıştığıma memnun oldum"

"bende, büyük ihtimal bundan sonra çok görüşeceğiz çünkü okulun etkinlik düzenleyen kulübünün başkanıyım, daha doğrusu bu unvanı yeni aldım fakat görüceğiz yani birbirimizi" dedi güler yüzlü çocuk.

"Benim bu okulda pek vasfım yok ama sen diyosan görürüz diye öyle olur" diyerek güldü yuta, elindeki broşür ile ilerledi, Jae biraz daha ilerlediklerinde sohbeti başlattı. "İyi çocuğa benziyor arkadaşı da yok gibi, eğer daha samimi olursak aramıza alalım"

"Yok ya takılsın kendi kendine" dedi yuta

"Amk cocugun ağzına girdin ağzına, burda ne bu tripler"

"Ne alaka ya, hiç alakası yok" dedi yuta kızarırken. "Bide sen çocuğa korece adını söyledin, olum okul dünya haritası gibi, seni japonsun diye yargılayacaklarını mı düşündün?" diyerek güldü jaehyun.

"Kapat şu konuyu ya" diyerek ilerledi yuta. Jaehyun ise gülerek arkasından geliyordu.

chinese new year ↬ dowooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin