14.08.22
14.54
minatozakisana
Günaydın Momo!!momohirai
Günaydın bebekminatozakisana
nasılsın bugün?momohirai
gayet iyi hissediyorum
sen nasılsın?minatozakisana
kötüyüm aslında ama iyisin diye iyi olacağım/
bende çok iyiyim ^^momohirai
sevindim buna
neler yapıyorsun?minatozakisana
kitabımı okuyordum aslında..
ama bu saatlerde uyandığını bildiğim için yazayım dedim!momohirai
öyle mi..
güzel öyleyse
hangi kitabı okuyordun?minatozakisana
söylemiştim aslında ama..
Şeytanı uyandırmamomohirai
hatırlayamadım güzelim üzgünüm
hafızamı biliyorsunminatozakisana
evet biliyorum
(1 saat önce gönderildi)minatozakisana
bugün bir şeyler yapmak ister misin?
(29 dakika önce gönderildi)🩰
Sana, elindeki telefonu bıraktı ve kitabına döndü. Momo her zamanki gibi "elinde olmayan sebeplerden ötürü" mesajına bakamıyordu. Onu anlıyordu ama aynı zamanda onunla vakit geçiremediği için üzgündü de. Sana ve Momo 4 ay'a yakındır arkadaşlardı. Sana, Momo'ya arkadaşlıklarının ilk aylarında tutulmuştu. Hiç beklemediği ve hiç düşünmediği bir tutulmaydı bu. Momo, ona her mesaj attığına kalbi hızlanıyor midesi ağzına gelecek gibi oluyordu ama hiçbir şey söyleyemiyordu. Ona göre Momo kendisini sevdiğini öğrendikten sonra değişmişti. Artık eskisi gibi rahat değillerdi eskisinden daha yakın temaslar içinde bulunuyorlardı ve bu Sana'yı mutlu etse de rahatsız ediyordu çünkü inkar etmek istese bile Momo'nun bir sevgilisi vardı. Bu durum canını çok acıtsa da Sana ağzını açıp bir şey diyemiyor Momo'nun bazen ondan bahsetmesini dinlemek zorunda kalıyordu çünkü yakın arkadaşlar böyle yapardı.Yastığını alarak sarıldı, yattığı yatakta cenin pozisyonu aldı. Kalbi sökülürcesine ağlamak bağırmak istiyordu. Öyle de yaptı tüm gün yastığına sarılarak ve çığlık atarak ağladı. Odanın kapısı çalındığında göz yaşlarını hızlıca sildi titreyen sesiyle kapıyı çalan kişiye 'gel' dedi. İçeriye giren Mina'yı görünce zoraki bir şekilde gülümsedi. En yakın arkadaşının bu haline üzülmesini istemiyordu. Mina yatağa yaklaşıp oturdu ve Sana'yı kollarının arasına aldı, saçlarını okşadı.
"Yine mi Momo?"
Sana kafasını sallamakla yetindi. Sesini toparlayamıyor, konuşamıyordu. Burnunu çekip Mina'nın göğüsüne gömüldü biraz da böyle ağladı. Ne kadar ağlarsa ağlasın asla yeterli gelmiyordu. Telefonuna gelen bildirim sesiyle irkildi. Mina kollarını Sana'dan çekip telefonunu almasını bekledi. Telefonu alan Sana bildirimin Momo'dan olduğunu görünce kalbine bir ağırlık çöktü, dudaklarından ufak bir hıçkırık kaçtı.
momohirai
olur ama biraz beklemen gerekli
iki saat sonra buluşuruz olur mu?🩰
Sana mesajı sesli bir şekilde Mina'ya okudu. Mina anlayışla gülümsedi ve onun elini tuttu."Eğer istemiyorsan gitmek zorunda değilsin." dedi.
Sana kendisi bunu teklif etmişti ve şimdi gitmese kabalık olurdu hem vakit de geçiremiyorlardı.. alınganlığın sırası değildi, değil mi?
"Gitmek istiyorum Mina.."
Yorgun çıkan sesiyle zoraki konuştu ve birkaç şey yazıp Momo'ya cevap verdi. Her zamanki gibi Momo yine mesajına bakmamıştı. Derin bir nefes alıp telefonu elinden bıraktı, Mina'nın göğsüne alnını yasladı ve dinlendi.
"Bu sevgi beni yıpratıyor.." diye mırıldandı.
Mina kafasını sallayıp onu onayladı.
"Neden bu kadar direniyorsun peki? Hayatına devam edebilirsin Sana. Senin için çok çok daha iyi olacak insanlar var bebeğim. Sende biliyorsun bunları, istesen çok güzel ilişki yaşayabileceğin insanlar çıkar ki karşına."
Mina'nın sözleri bir kara bulut gibi Sana'nın zihnine ve kalbine çöktü, Sana sadece iç çekmekle yetindi.
"Gerçek aşkı bulduğunda onu sonsuza dek yaşarsın." dedi ve sustu başka bir şey söyleyemedi. Yeniden ağlamaya başladı. Ağlaması yaklaşık yarım saat sonunda durduğunda yeniden telefonuna düşen bildirim sesiyle irkildi Mina'dan ayrıldı.
momohirai
Sana yarın buluşsak olur mu güzelim?
Şuan müsait değilimSana gözlerini devirdi yine aynı şey oluyordu onaylayan bir cevap verip telefonu yatağa fırlattı Mina'dan onu yalnız bırakmasını rica etti ve banyoya girdi. Küvete oturup kendini sıcacık suya bıraktı. Sanki tüm bu hüzün geçebilirmiş gibi gözlerini kapatıp derin nefesler almaya başladı.
"Neden Momo.. neden o?"
Kendi kendine mırıldandıktan sonra sustu ve sıcak suda uzanmaya devam etti.
🐚🩰💗
10. sınıf başlayacakken yeni bir fic'e başlayan Yeol kaç puan..?
Bu arada yeniden hepinize selam.. yazmayı çok fazla özlemişim hatta deki gibi özlemişim. Her gün olmasa da iki veyahut üç günde bir buraya uğrayacağım umarım bu hikayenin kaderi de ilk ficim gibi olmaz ve içine etmem
Okuyan herkes, seviliyorsunuz
🩰🐚💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birthday!! • Samo
FanfictionMomo: Sana Yemin ederim.. ben unuttum çok özür dilerim Gelemedim lütfen affet *bu kişi tarafından engellendiniz." .