bu tesadüf iyi olmadı 2

50 10 1
                                    


İzmir'e indiklerinde Sevgi Can komiseri aradı. Nereye ne zaman gideceklerini öğrendi.

Kızları alıp, küçük dükkanına götürdü.

"Kızlar işte son dokuz aydaki sığınağım. "

İçerisi havasızdı. 

"Sevgi sen önden buyur kardeşim içerisi biraz havalansın, biz de gireriz. Ben gidip yiyecek bir şeyler alayım."

"Dur şaşkın yol bilmez iz bilmez, nereye gidiyorsun?  Ben sizi İKEA ya götürürüm."

"Gece nerede kalacağız?  Valla ben bu mağarada kalmam. Buranın en lüks oteli neresiyse orada kalırım!"

"Sude, bir dur kızım, anaa sen benden kaprisli çıktın! Misafiriz burada bir yeri bilmiyoruz kalktık geldik.

 Arkadaşımıza yardım edelim destek olalım diye. Şu yaptığına bak. Hııı bak ceza alırsın!"

Bergüzarın gülerek söylediklerinden sonra,Sude bebek gibi dudak büktü ve köşeye çekilip tek ayak üstünde durdu.

Hep birlikte güldüler. Sevgi pencereleri açtı kapıyı kilitledi," Haydi yemeğe."

"Cezalıyım gelemem."

"Yürüüü, bak sana İsveç köftesi alacağım. Kızlar, İzmir benim bölgem burada hesaplar benden, itiraz yok tamam mı?"

"Şöyle yapalım, kardeş payı. Hesabı üçe bölelim, öyle ödeyelim."

"Bergüzar, sen beni hiç kızmışken görmedin herhalde!"

Sevgi, elini beline koyup konuştu. Sude ve Bergüzar gülmemek için dudaklarını büzdü.

Yemekte Sevgi bir yeri aradı ve "üç yataklı istiyoruz," dedi. Sonra kızlara dönüp,

"Kalacak yer sorunumuz çözüldü."

Otele yerleştiler. Sevginin gözüne sabaha kadar uyku girmedi döndü durdu.

Yarın ki karşılaşma kafasını karıştırıyor ve heyecanlandırıyordu.

Sabaha karşı biraz uyudu. Sabah duşlarını aldılar ve kahvaltıya indiler.

"Sevgi bu gideceğimiz yer uzak mu? Burada da araba kiralaya biliriz."

"Burada ulaşım kolay. İzban'a binip konakta ineceğiz. Biraz yürüyüp gideriz."

"Sakin ol. O pisliği teşhis et ve yüzleş. Güçlü dur ki seni yendiğini sanmasın."

Sevgi, Sude ye minnetle baktı.

"İkinize de beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim."

"Teşekkür gereksiz. Biz GKK üyeleri olarak, birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için varız. Hani üç silahşörler misali."

Bergüzar ve Sude, Sevgiye sarıldılar ve yola koyuldular.

Konakta İZBAN dan indiler. Bergüzar ve Sude şaşkın şaşkın ve hayranlıkla etrafa bakmaya başladılar. 

"Sevgi işin bitince bizi vapura bindir ve şu karşıya gidelim."

"Bergüzarcım, oranın adı Karşıyaka zaten neden olmasın. Ben o tarafı da bu tarafı da çok seviyorum. Kemeraltı'nı, gezeriz. Kızlar ağası hanı gezeriz. 

Evimize süsüler alırız. 

Şu pisliği teşhis edeyim her şeyi yaparız."

Sevgi heyecanını bastıramıyordu bir türlü hem konuşuyor, hem emniyete yürüyorlardı. 

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin