Saygılar sevgiler
.
Hyunjin:
Hyung
Sabah yoktun
Nereye gittin?Minho:
Isim var hyunjin.
Hyunjin:
Hyung
Kac gundur dogru duzgun gorusemiyoruz bana gelsene takilirizMinho:
Uzgunum bebegim isim var.
Hyunjin:
Ya hay amk
Hem gelip opuyorsun
Hem de yuzume bile bakmiyorsun
Sikerim boyle isiMinho:
Asagi inHyunjin:
Heyt pice bak
Sg
GelmiyorumMinho:
Son karar?Hyunjin:
Son karar..
Minho arabadan indiği gibi sinirle apartmana girdi. Hızlı adımlarla Hyunjin'in dairesine çıkıyordu. Dairenin önüne geldiğinde açıp alıcı gibi içeri dalmıştı.
"Ay sapık!" içeri girdiğinde Hyunjin'in üstünü değiştiriyor olması daha da işine gelmişti. Dolabından güzel bir kıyafet seçip üstüne geçirmişti. "Ya şerefsiz üstüme bir şeyler geçirmen geleceğim anlamına gelmiyor!" diye gürlemişti.
Minho da oflayıp bir anda Hyunjin'i omuzuna almıştı. "Bırak beni sapık!"
"Kes sesini"
Zor bela ikiside evden çıkmıştı. Hyunjin hâlâ Minho'nun omuzunda kaçmak için çırpınıyordu. Minho da pek etkilenmemiş olacak ki ön koltuğa oturtturup kemerini bağlamıştı.
"Nereye gidiyoruz deli?"
"Cehennemin dibine."
Araba da ikiside ses çıkarmıyor sadece oturuyorlardı. Minho arabayı çalıştırırken "Neden beni öptün?" diye soruvermişti Hyunjin.
"Öpmek istedim."
"Dudaklarım isteyince öpebileceğin bir şey değil."
"Benim dudaklarım da gece ben yatarken gizlice öpebileceğin bir şey değil."
Hyunjin ne dediğini yeni kavramıştı. "Ha!" diye bir nida çıkarabilmişti sadece. Utanıp ayaklarını çekti ve her zaman kaçmak için yaptığı şeyi yaptı. Kafasını dizlerine gömdü ve kollarıyla kafasını sarmaladı.
Minho durabilceği bir yer bulunca arabayı durdurup bedenini iki büklüm olmuş bedene çevirdi. Kollarını kafasından ayrıdı. Bu hamle ile de Hyunjin kafasını kaldırmıştı.
Minho çenesinden tutup kendine çevirdi. Yaklaşıp küçük bir buse konurdu dudaklarına. "Artık yatarken değil de uyanıkken öper misin beni?" dedi ve arabayı tekrardan çalıştırdı.
Yola çıktıklarında saat 1'di ve şu an saat 8'e yaklaşıyordu. Hiç durmadan sadece yaptığı araba sürmek olunca Hyunjin sıkılmış ve bir soru patlatmıştı ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezan okunuyo, Hyunho
ФанфикMinho: Exan okiniuo vw seb bans smut yazbami mi spyluyorsun Bak sinirden yazamamiyorum ayip ya 050822 Hwang Hyunjin X Lee Minho Texting Tw: asiri derece de kufur