Μαξ
"Νόμιζες πως δεν θα το μάθαινα , Μάξιμε ; Τι στο καλό σκεφτόσουν αγόρι μου ; Ο Άξελ είναι σαν αδερφός σου , αυτή η γυναίκα σχεδόν τον κατέστρεψε! " ακούω την μητέρα μου να με φωνάζει απο την άλλη γραμμή του τηλεφώνου.
Ήμουν σίγουρος πως θα το μάθαινε, απλώς δεν πίστευα πως θα διαδίδονταν τόσο γρήγορα. Μέσα σε μιάμιση μέρα ο χρόνος που προσπαθούσα να εξασφαλίσω εξανεμίστηκε. Φυσικά και θα την ενημέρωνα, σε βάθος χρόνου...
Έχω κουραστεί να έρχομαι συνέχεια αντιμέτωπος με την μητέρα μου, να ακούω συνέχεια την γκρίνια της και να προσπαθεί όλη την ώρα να με ελέγξει .Το ξέρω πως ανησυχεί επειδή είμαι μόνος μου, αλλά και αυτή πρέπει να καταλάβει πως δεν είμαι πια μικρό παιδί.
Κάποτε είμασταν οι δυο μας , μόνοι χωρίς τον πατέρα μου. Για πολλά χρόνια την έβλεπα να βασανίζεται στη σκιά εκείνου. Για πολλά χρόνια υπέφερα που δεν ήμουν αρκετός για εκείνη ,που η δική μου φροντίδα και αγάπη δεν έφτανε για να καλύψει την ραγισμένη της καρδιά .
Τα θυμάμαι αυτά τα χρόνια σαν μια θολή ανάμνηση μιας άλλης ζωής , πολύ διαφορετικής απο αυτή που έχω τώρα. Κι εκείνη τα θυμάται. Έχει τύψεις .
Τρομερές τύψεις και προσπαθεί να τις απαλύνει φροντίζοντας με. Με νύχια και με δόντια με προστατεύει για να μην πληγωθώ.
Θεωρεί πως η Οφήλια θα με πληγώσει όπως τον Άξελ. Αναμφίβολα ο Άξελ πληγώθηκε απο την στάση της , το γνωρίζω. Δεν θα αφήσω όμως την μητέρα μου να επέμβει στην εργασία μου.
Δεν είμαι ο Άξελ.
"Έχω τη δικαιοδοσία να την προσλάβω , δεν είναι δική σου υπόθεση . Αντίο μητέρα ."είπα και τερμάτισα την κλήση.
Άλλωστε ξέρω πως δεν θα γλιτώσω τόσο εύκολα απο την γκρίνια της. Τουλάχιστον ας σωθώ για την ώρα.
Μέσα στη μέρα θα έχει βάλει να μου τηλεφωνήσουν η αδερφή μου και ο πατέρας μου.
Για μερικά δευτερόλεπτα κοιτάζω έξω απο το παράθυρο παίρνοντας μια βαθιά ανάσα. Που έχω μπλέξει;
Είμαι τόσο αφοσιωμένος στις σκέψεις μου που τρομάζω όταν αναπάντεχα η Ντόρις μπαίνει με φόρα στο γραφείο μου αναστατωμένη .
" Τι συμβαίνει ;"την ρωτώ περιμένοντας μια πολύ καλή απάντηση για τον τρόπο που μπήκε μέσα. Η Ντόρις δεν τα συνηθίζει αυτά. Πρέπει να έγινε κάτι πολύ σημαντικό.
YOU ARE READING
Χάρτινες Λέξεις
Romance"Μισώ τα πάντα πάνω σου ,κι όμως .." "Και όμως τι ;" "Και όμως σε αγαπώ.. " Δεν την συμπαθεί ,ποτέ του δεν την συμπάθησε .Πόνεσε τον κολλητό του και εκείνος δεν είναι πρόθυμος να το ξεχάσει έτσι απλά .Ακόμα και όταν πρόκειται για την δουλειά του ο Μ...