33.bölüm

377 46 82
                                    

Bu bölümde adı geçen Menma oğulları olan değil Naruto'nun ölen arkadaşı olan Menma dır.

Gaara: Bekarlığa veda diyorsun yanii

Naruto: Tabii lan içicez içicez ve içicez ama Sasuke ve Nejii olmamalı dattebayo

Gaara: Şimdi eğlenmemiz için onlar olmasa daha iyi ama onların bekarlığa veda partisi nolucak?

Naruto: yapmasınlar dattebayo

Zekice fikri karşısında alkış tutan Gaara bunun iyi bir fikir olmadığının farkındaydı.

Gaara: Bence onlarla ortak bekarlığa veda yapalım sonrasında da biz kaçalım ayrı yapalım.

Naruto: Bende öyle demiştim dattebayo.

Gaara: He he ayn öyle demiştin.
.
.
.
Sasuke: Bir şey diycem sence Gaara ve Naruto'yu durdurmalı değil miyiz artık?

Neji, istesende durduramazsın dercesine Sasuke'ye bakmıştı. İkili şu an çıktıları masanın üstünde delicesine dans ediyordu. Shikamaru sakince içerken, Temari ise onu tahrik ediyordu. Herkes farklı kafadaydı. Dikkatleri an çok çekenler ise Sakura, Gaara ve Naruto'ydu. İki omega da deli gibi dans ediyor ve eğleniyordu.

Hinata: Yeter artık Sakura'yı ordan alacağım.

İno: Suratına yediğin yumruk ile kalırsın.

Kucağında sızan sevgilisinin saçlarıyla oynayan İno bir yandanda Hinata'ya laf yetiştiriyordu. O sıra da ise herkesin gözden kaçırdığı şey alfa tavlama yarışına giren Naruto, Gaara ve Sakura'ydı.

Naruto: Onu tavlayalım dattebayo

Gaara: Hayır şunu tavlayın.

Sakura: Çocuklar bu çok sorumsuzca olur şurda ki daha iyi.

Naruto: Haklısın Sakura-chağn dattebayo

İki de aynı alfanın yanına yaklaşırken konuşmaya dalan Sasuke ve Neji onların gidişini fark etmemişlerdi bile.

Gaara: Sizce hangisi tavlıcak bahise girelim mi?

Boşbiri1: Sarışına veriyorum hakkımı.

Boşbiri2: Ben pembeliden yanayım.

Boşbiri3: Hayır hayır bence sarışın onun hareketleri daha tahrik edici duruyor.

Bahisler artmaya devam ederken Sasuke ve Neji'ninde dikkati oraya dönmüştü. Ne içindi ki bu bahis? Neji, Gaara'ya ulaşmış ve bahsin ne olduğunu sormuştu. O sıra da ise Hinata ve Sasuke bunu duymuş ve hızlıca Naruto ile Sakura'yı aramaya başlamışlardı.

Naruto: Ben demiştim bekarlığa vedaya Neji ve Sasuke gelmemeli diyeğ dattebayo...

Sasuke'nin sırtında mızmızlanan Naruto'ya karşılık, Gaara acıyan kulağını tutuyordu (Neji çekti). Böylece bekarlığa veda bitmiş ama Naruto yeterince tatmin olmamıştı. Arabaya kullanan Sasuke'ye karşılık yanında hala içen bir Naruto vardı.

Sasuke: Fena sarhoşsun Naruto yeter artık.

Elinde ki içki şişesini tek dikişte bitiren Naruto, Sasuke'ye pis pis sırıtmıştı. Sasuke kesinlikle bu gece Naruto'yu evine götüremezdi. Bu kadar çok içmesine izin verdiği için Minato abiden fena bir dayak yiyebilirdi.

Bir süre sonra ise Naruto sakinleşip aniden ağlamaya başlamıştı. Buna şaşıran ve panikleyen Sasuke ise arabayı köşeye çekmişti.

Sasuke: Naruto neyin var?

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin