Selaam, biraz daha farklı bir hikaye ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz
İyi okumalar!!!😘🥀🥀🥀
"Feriiit!!!"
Her şey çok ani olmuştu, babam denecek o adam beni kolumdan tuttuğu gibi atıvermişti kapının önüne, ben duygusuzca ona baktım, annemse onu tutuyordu, elinde beylik tabancası ile beni tehtit eden baba müsveddesini.
"Bana bak evleneceksin diyorsam evleneceksin! Bu yaşımda çocuk katili etme beni!"
Hala, bana hala evlen diyor, tanımadığım bir adamla nasıl evlenebilirim ki! Burnumdan akan kanı silip ayağa kalktım, yağmur yağıyordu, içimdeki yangını söndürmek istercesine yağıyordu.
"Vur hadi! Yapmadığın şey sanki vur!"
Babam bunu beklemiyor olacak ki annemi itip bana koştu ve bir tokat daha attı. Canım yanıyordu, hangi baba kızını hiç bilmediği biri ile evlendir ki!
"Bana bak arsız kız, iki gün sonra gelecekler, hele bir itiraz et seni kendi ellerimle atarım geneleve (babamın hiç çıkmadığı yerdir oralar!) Atarım seni! Gör bakalım neler oluyormuş!"
Babam geri eve girerken annem ağlaya ağlaya yanıma geldi ve sarıldı bana, her şey o ana kadarmış, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım.
"Ah benim güzel kızım, Kamer'im. Ağlama annem, gel içeriye geçelim."
"Anne! Ne olur kurtar beni, tanımıyorum ki ben onu, ne yaparım oralarda?"
Annem beni kaldırdı ve içeriye geçtik, babama görünmeden banyoya soktu beni. Titriyordum, iki gündür aç, susuz kaldığım odamdan anca çıkabilmiştim, başım dönüyordu, annem elinde temiz kıyafetlerle geldi yanıma.
"Hadi annem, çıkartalım üzerini."
"Anne, sen çık hallederim ben."
"Kızım, canımın içi, elini kaldırmaya halin yok, gel yıkayayım seni, annelerden utanılır mı yavrum."
"Anne, kurtar beni."
"Şşş, bak duyarsa daha fena yapar kuzum, hem ben gördüm onu iyi biri o, sana iyi bakar."
Ümitsizce başımı eğdim ve anneme izin verdim.
......
Gözlerimi ezan sesi ile açmıştım, kalkıp pencereye yaklaştım ve dinlemeye başladım. İçimi huzur ile doldurmuştu, odamdaki banyoda abdestimi alıp namazımı eda ettim ve açtım ellerimi semaya.
"Rabbim, sen her şeyi bilir, görür, duyarsın. Lütfen kurtar beni bu eziyetten. Omuzlarıma taşıyamayacağım yükleri verme, Dermanı olmayan dertten, tüm kötülüklerden sana sığınırım. Şu aciz kulunun dualarını kabul eyle. Ya rabbi! Bana güç ver, metanet ver. Hayırlı olmayan şeylerden uzak tut beni. Amin."
Gözlerimden akan yaşları silip seccademi katladım. İçim rahatlamıştı, ama bu gün o gündü, o buraya gelecekti, babam ona verecekti beni. Bir mal gibi...
Elime Kur'an-ı Kerim'i aldım ve balkonuma çıktım, kaldığım yerden devam ettim okumaya...
......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN (Askıya Alındı)
Teen FictionHiç görmeden sevebilirmiydim seni? Hiç tanımadan girebilirmiydim hayatına? Daha adını bile bilmediğim biri ile nasıl evlenebilirdim? Allah aşkına bir söyleyin bana? 24 sene bunun için mi bekledim ben? Hiç bilmediğim bir adamla evlenmek ve mutlu ol...