Kapitola čtyřicátá čtvrtá

720 17 2
                                    

No a ty se snad divíš, ještě když před sebou máš Liama, takovýho svalovce a fešáka. Umlčte už někdo ten hlas! ,,Co kdybych tě teď začal líbat na krku? Vždyť ty víš že moc dobře znám místa, která se ti až moc líbí, miláčku." Zašeptal ještě hrubším hlasem. A já to asi brzo nevydržím. Už chápu to jak mi Bee říkala o té velké chuti na sex, když byla dvakrát těhotná.

Když Liam viděl, že mu na to nic neříkám a ani nejsem proti, tak si našel cestičku k mému krku kde mě začal líbat. Jsem těhotná, nevím jestli v těhotenství se může.. Mlč, proč by se nemohlo? To že máš dítě ještě neznamená, že nemůžeš mít sex se svým přítelem. Dobře, sice si mozku nevyhrál, jelikož vyhrál Liam, ale taky už to dál nevydržím. V tu chvíli se Liam odtáhl od mého krku a já ho začala líbat.

*********
O pár měsíců později

,,Chtěli by jste s vaším přítelem vědět, jestli to bude holčička, nebo chlapeček?" Usmála se na nás moje doktorka, která nám pustila jak bije srdce našeho drobečka. Otočila jsem hlavu k Liamovi. Není to jenom moje volba. Musíme se na tom shodnout. ,,Jenom když bude chtít má přítelkyně." Usmál se, pevněji mě chytl za ruku a políbil její hřbet. Přikývla jsem na souhlas že s tím souhlasím.

Chtěla jsem vědět jestli máme s Liamem koupit pro miminko růžovou, nebo modrou výbavičku, tak ať si jsme stoprocentně jistý. ,,Tak se tedy na to podíváme." Usmála se doktorka, podívala se na monitor ultrazvuku a potom se na nás svým upřímným úsměvem usmála.

,,Tak Vám moc gratuluji, můžete stoprocentně kupovat růžovou výbavičku, budete mít malou princeznu." Odklonila se, aby nám ukázala naší malou. Do očí se mi nahrnuly slzy, stejně jako když nám pustila bijící srdce naší princezny.

Koutkem oka jsem se podívala na Liama, taky se mu chtělo plakat. Bude mít tři princezny. A já budu mít dvě princezny a jednoho prince. Už se nemůžu dočkat na to, až se s naší malou spolu setkáme tváři v tvář. Liam mi ochotně pomohl se postavit z lehátka a poté mě políbil na rty. A já si říkala že mám pleť celkově nějakou divnou.

Nojo, holčičky skutečně berou svým maminkám krásu, jak se říká. ,,Tak se ještě příště uvidíme a to možná bude.." Doktorka se na chvíli zarazila, vzala do ruky kalendář a chvíli jen na něj zírala. S Liamem jsme se nastejno podívali na sebe.

,,Tak to vypadá slečno Clarke, že se příště spolu uvidíme naposled. V kolikátém jste právě teď měsíci?" Podívala se na mě. ,,No, jsem na konci osmého, takže říkáte že tohle je předposlední kontrola?" Ujistila jsem se, abych věděla že už můžeme s Liamem něco málo jít nakoupit pro malou.

Doktorka přikývla s úsměvem a kalendář dala stranou. ,,Ano slečno Clarke. Pomalu si určitě připravte tašku do porodnice, hlavní je, aby jste měla připravené věci pro holčičku." Ze stolu si vzala fotku ultrazvuku naší princezny, podala nám ji a při našem odchodu se na nás usmála.

**********************************
Dneska vám tu můžu nádherně slíbit, že pro vás mám krásně napsané asi 2-3 kapitoly. Jednu na zítřek, pak pozítří a uvidíme, jestli dneska ještě stihnu něco napsat, zatím to vypadá že ano. 🥰

Co říkáte na to, že Liam s Em budou mít malou princeznu? 🥰 Jo a taky už asi tak vím kolik tu bude kapitol celkem. 50-55 maximálně tak 60. Mějte krásný den. ❤️‍🔥

Tessie

Nečekané shledání ☑Kde žijí příběhy. Začni objevovat