7:00
Я прокинулася.Потрібно збиратися в аеропорт.Я прийняла душ,зробила всю ранкову рутину і переодягнулася в зручну одежу і пішла на сніданокНа годиннику було 7:30.На щастя,нікого не було,тому я спокійно поснідала і пішла в номер за валізою.
Взявши валізу я спустилася в хол,там був весь табір збірної.
-Ну що Елі...бувай...удачі тобі в житті,з тобою було приємно працювати-Говорив Олександр Васильович
-Дякую вам всім,мені теж було приємно з вами працювати.Нехай щастить!
Всі підходили обійматися,навіть Міша...я трохи була шокована.
Поки всі пішли на сніданок Міша залишився.
-Послухай,вчорашній поцілунок був помилкою,між нами нічого не може бути,ми просто хороші знайомі.Тоді я себе не контролював.
-Хм,помилка значить помилка)...
Я розвернулася і пішла до виходу
-Стій!-я почула крик Міши і розвернулася
-Щасливої дороги...
Я сіла в таксі і поїхала до аеропорту.На душі був груз.Здається,він справді мені подобається.Я пройшла весь контроль і коли об'явили посадку на мій рейс я пройшла в літак.
Вже о 13:00 мене зустрічав весняний ,сонячний Львів!
Я викликала таксі і поїхала в будинок до тата.
*стук*
Двері відкрила його дружина
-Елі!?Сонце...-Неля накинулася на мене з обіймами,а потім під'єдналася Вероніка
-Ліночка
-Маленька моя,привіт-я присіла на коліна і обійняла маленьку дівчинку.
-Як ти тут опинилася?-Запиталася Неля запрошуючи мене до будинку.
-Ох,історія довга.Тато вдома?
-Так,працює в себе в кабінеті,побіжу його закличу.
-Добре)Ну що Вероні,як ти?
-Ліна,уявляєш ,тато записав мене на жіночий футбол,мені так подобається грати!
-Ого,ти молодчинка,потім поганяємо на задньому дворі?)
-Так!!!-Крикнула дівчинка і мійно мене обійняла.
-Доню?
-Тату...-Я підійшла до нього і обійняла його
-Ти хіба не в Франції?
-Ні тату..я..я звільнилася.
-Тобто?Через що?
-Через скандал на матчі.Я не змогла допомогти Миколі.
-Ох Ліночко...
-Так,йдемо за стіл!-Сказала Нелі ,яка вже засервірувала стіл.
Ми розмовляли про все на світі,мені було дуже комфортно.
-Я піду в кімнату,можна?
-Звичайно.
В мене була своя кімната в будинку в батька,вона була не велика,але зручна-Нічого не змінилося з мого останнього візиту...Так..я обітцяла Вероні пограти в футбол,переодягнуся і піду.
Я спустилася на перший поверх і пішла в зал,де мене вже чекала Вероніка
-Ну що маленька Роні,готова?)
-Так,я завжди готова)
Ми побігли на задній двір і зробили уявні врота один одному.Ніка дуже добре грала футбол,як для її віку це було чудово.
-Ну все Роні!Я здаюся
-Я справді добре граю?
-Так,навіть дуже)
-а ще подивися як я набиваю м'яч
-5...10..20...25!Роні,ти молодець!Я тобою горджуся маленька...-я обійняла дівчинку
-Дівчатка,вечеряти!
-Побігли Ліна!
За вечерею ми також розмовляли.
-Мм..Ліно,а як там в тебе на особистому?)
-Неляяя,ну ти як завжди.Немаю нікого я...
-Ну що,ти не найшла соьі ніякого красивого футболіста в Збірній!?Не вірю.
-Ахахах,та справді,нікого немає.
-Як щось-зразу кажи)
Після веяері я допомогла Нелі зібрати зі столу і пішла в кімнату.Я позвонила Владі запитатися як в неї справи.
-Привіт Владусь,як ти?
-Елі!Привіт)Все добре.Ти там як?Як зустріч з сім'єю...?
-Все чудово,уявляєш,моя молодша сестра грає в футбол,м'яч набила 25 разів,а їй всього 5 років!
-Щооооо?!-почула я на фоні Зіну
-Та ну,якщо це правда то вона молодець)На неї чекає велике майбутнє!
(...)
Закінчивши розмову,я змучена лягла спати..Як і обітцяла,ще одна частина.Добраніч💓
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я сприймала це як каторгу
FanfictionЯ виросла в Київській області,після того здійснила свою дитячу мрію-поліція.Пропрацювавши 2 роки в поліції мене перевели в іншу сферу.Я повинна була бути охороною Збірної України з футболу.Я вважала це як каторгу,працювати в чоловічому колективі-не...