"Geç yanıma."
"O niyeymiş ? Pardon ama kendi sıramdan gayet memnunum."
"Ne kadarda inatçısın Armi."
"A-R-M-A-Ğ-A-N " dedim heceleyerek.Her seferinde hatırlatacakmıydım Armi demesin işte !
Yüzü düşmüştü.Bende sırama oturdum ve biranda hışımla sırasını yanıma çekti.Kızdımı ne o ?
Biranda hoca içeri girdi ve ayağı kalktık.
-Oturun çocuklar :)
Çok seviyom yha kimya dersini.Ablanız kimyada sınıf birincisi yani :D Oturduktan sonra herkes testini çıkarıyordu.Sonat da testi çıkardı ikimizin sırasının ortasına koydu.
"Evet Armi senle başlayalım "
"Tabi hocam"
"Evet Armağan bekliyoruz !"
***
Evet boş derse geldik.Edebiyat dersimiz haftada 3 dersti.Ve diğer sınıflara farkla bizimki 3 derste aynı gündü.Diğer sınıflarda 2 +1 di fakat bize hepsini bir güne koymuşlardı.Ama işin iyi yanı boş olduğu zaman 3 ders üst üste oluyordu :D
Bizimkilerle bahçeye indik.Voleybol sahasına girip kız erkek ayrı grup oluşturduk.Aşırı iyi olmasamda güzel voleybol oynarım.Fakat düzenli olarak yaptığım spor masa tenisi ve okulun kız masa tenisi takımındayım.
"Ağğğ............ Hangi gerzek attı o topu ? Hayır öldürmek üstüyosa hiç gerek yok acı çektirmeye.Direk öldürsün." Ecenin sesi yükseldi : "Kızım ne düşünüyodun yha öyle dalmışsın.Sonat bayağı hızlı smaç çaktıda karşılamayınca yere yığıldın."
"Aaa ciddi misin.Bak şu işe önce kimya dersinde sonra voleybolda intikam.Hayır anlamıyorum ne yaptım ben." Aslında biraz ters davranmıştım.Tmm tmm biraz değil bayağı da bu kadarda abarmasaymış yha.Off aneyy kafam.
"Özür dilerim yha.Gerçekten bilerek olmadı." Ona 'canım sen hayırdır' bakışımı atıp herzaman ki gibi hiç takmadan uzaklaştım ondan.Bide sarılıyo yha.Allahım bu gerizekalı hangi günahımın cezası...
***
"Hocam doğru yazdım sanırsam.Bi bakın da siz."
"Tmm Armi oturabilirsin ."
Ders almancaydı.Almanca derslerinde sınıf pek sessiz olur aslında.Hocamız biraz yaşlı ve pek de gözüaçık değildir.Sınav kağıtlarını her seferinde çaldık ve hiç farketmedi.Yani azcık inek olsamda kopya çekerek aldığım 100 puanla biraz övüneyim demi :D 100 puan bu borumu ??
Sonat ' a gelicek olursak : voleybol sahasında çıktığımdan beri 3 gündür yüzüne bakmıyorum.Derslerde gözlerini üzerimde hissedebiliyorum ama dönüpte -ne bakıyosun da diyemiyorum.Ben yoruldum onu terslemekten ki galiba oda sıkılmış olacak yaklaşmadı bile.
Önüme düşen kağıtla irkildim.
-Okul çıkışı borcumu ödesem?"
-Borç derken.(düşün Armi düşün. Ne borcu bu.Yani ice tea desek yok olmaz olsa olsa ben isterim ki sınıftaki herkez bana almıştır yani ee başka da seçenek yok)
-Soru sormasan ??
-İce tea varsa neden olmasın :D
Başını salladı ve sessiz bi kahkaha attı.Hemende gül ztn puşt jojuk :D
Gün boyunca kızlarlaydım.Zil çalsın çık dışarı,sonra tekrar gir fln.Aynı devam etti.
***
"Saçmalama kızım yha o ne öyle yha rahibe gibi." Kıkırdadım."Ece canım arkadaşım sadece 1-2 saat Sonat'la takılcam.Ne giyeyim gece elbisesimi,yok yok abiye fln.Oldu olcak bana gelinlik giydir paketle evine gönder." :D
"Çok komiksin Armi"
"Çok komokson ORMO" Ece bana'sen öl bence' bakışlarını attı.Dolabıma göz gezdirdikten sonra beyaz t-shirt,koy short üstüne lila ceketimi aldım.Çekmeceden bordo çantamı alıp içine telefonumu,kulaklığımı ve yedek kulaklığımı da alıyorum.Eee kulaklık candır gerisi heyecandır.Tövbesteyşın!!! Ah valla bakın bu hep o Sonat gerzeği yüzünden.O topu kafama yediğim günden beri salak saçma düşünüyorum.
"Hadi giyin gel saçını yapalım."
"Neyy saç derken? Sana sade bir cevap vereyimmi Ece arkadaşım??"
" Söyle cnm arkadaşım."
"NAHHHHH........................ağğ ne atıyon be kızım annemden bile iyi attın ha terliği."
Evet tahmin etmişsinizdirki Ece ye nahh diyince terlik yedim kafama.
***
SONAT'tan ...
Armi 'nin evine doğru yürüyordum ta ki Armi 'nin mesajı gelene kadar.
-Eee gelmiceksen haber ver ağaç oldum kapının ününde.Kapıyla ciddi düşünüyorum yani o kadar.
Adımlarımı daha da hızlandırdım. Bu kızı gerçekten anlamıyorum.Bi bakarsın terslerbi bakarsın yüzüne gülüyo.Tabi gülmesi işime geliyo da eheheh :D
Armi 'nin evine yaklaştığımda kapıda beni bekliyordu.(mültimedya Armi 'nin hali )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOŞ SALINCAK
Teen Fiction"Ulan ejderham olsaydı böyle olmazdı!" Evet ben idolü bir ejderha olan Armağan Saraç bir adet gerizekalı işsiz olan hatta benim idolüme göz diken pisss Sonat Köran adlı insana aşık olan kız.. BENİM YAZARKEN COK EĞLENDİĞİM BU KİTAP İNŞALLAH SİZİNDE O...