2. BÖLÜM

919 21 15
                                    

Amala hindistana gelmişti hindistanın sokaklarında dolaşırken aklındaki düşüncelere engel olamamıştı.

Amala: genlerimin bağlı olduğu hindistana geldim ama bir soruşturma için ve beni zorla çağırdılar ben bir hindilogum hindistanda garil olaylar oluyormuş nasıl olduklarını çok merak ediyorum umarım kafayı yemem

Diye geçirdi amala içinden.pazarda çok güzel sari satan bir dükkan gördü ve içeri geçti beğendiği bir sariyi alarak orda. Çıktı.

Amala: sari giyersem iyi olur bu yerel halk içinde saygınlık göstergesidir ilk günden Rezil olmamam lazım.

Amala bunları diyerek yürümeye devam eder aklında grubunda çalışan ve onu korkuyan kaptan killian gelir beklettiyse ayıp olurdu.

Amala: eyvah! Umarım çok kızmaz ilk günden azar yemek istemiyorum.

Oflaya oflaya gider nir acele killia nın yanına kaptan hindistan sıcağının altında alnından boncuk boncuk düşen ter damlalarıyla bekliyordu amalayı suratında kızgın bir ifadeyle.

Amala: çok özür dilerim unutmuşum

Killian: önemli değil bayan amala bir dahaki sefere bu kadar yumuşak olmam ilk günün aksiliği diyelim.

Amala bunu duyunca rahatlamıştı hemen arabaya binip ofise gittiler ofiste onları bakır rengi saçları olan bir kız karşıladı.

Kız: hoşgeldin amala benim adım lima hindistanda arkeolum(doğrudur umarım.)

Amala:merhaba lima tanıştığıma çok sevindim.

Lima:hindologsun sanırım?

Amala:ah evet ben hindologum.

Lima:ingilterelisin ama köklerin burradan geliyor hint güzelliğinin bütün hepsi var

Amala limanın böyle demesine kızarmıştı..

Amala: teşekkür ederim...lima sende çok güzelsin

Limaona gülümseyip killiana dönmüştü. Kapının açılmasıyla hepsi susmuştu.
İçeri orta yaşlarda bir adam girmişti.

Adam:oturun

Adam:sen amala olmalısın ben rosê soruşturma grubunun yöneticisiyim

Amala adamın tavrını beğenmemişti.

Amala: tanıştığıma memnun oldum bay rosê

Amala sert tavrını takınarak memnuniyetini göstermişti.

Rosê: bugün izinlisiniz yarın devam ederiz

Amala rosê nin dediğine şaşırmıştı
Hemen lafa atlamaştı.

Amala:bay rosê soruşturmaya bugünden başlasam daha iyi olur.
Hem daha hızlı ilerleriz hemde vakit kaybetmeyiz

Rosê: bayan amala bu konularda çok iyisenin guruptan çıkabilir soruşturmaya tek başınıza devam edersininiz.burada kalmak istiyorsanız benim dediklerimi harfiyen yerine getimelisiniz. Umarım anlamışsınızdır.

Amala kafasını sallamış ve ordan çıkmıştı Hindistan'da kalacağı ailenin yanına gelmişti hepsiyle tanışıp seçtiği odaya eşyalarını yerleştirmişti.
Günün yorgunluğunu atmak için soğuk bir duşa girmiş geceliğini giyerek yatağa atmıştı kendini

Amala: yarın ilk gün umarım güzel geçer ve bay rosê size kim olduğumu göstericem.

Devam edecek💥.....

KALİ KARANLIĞIN SESİ •1. Sezon Finali•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin