Salona güneşin vurmasıyla ve kapının hızla çalmasıyla yerimden sıçrayarak kapıya yöneldim kapıyı açtım ve karşımda o adam pelinin babası şaşgın bir ifadeyle yüzüne bakarken yüzüme sertçe bir darbe aldım. Ah kahretsin! Bende ona sertçe vurmuştum elimin sızlamasıyla pelin bağırarak aşşağıya indi. Adam pelini görünce belinden bir bıçak çıkartıp karnıma sapladı. Başımın döndüğünü ve yere yıkıldığımı farkettim canım oldukça acıyordu karşımda ağlayan peline yorgun gözlerimle baktım elimi yüzüne götürüp gözyaşını sildim gözlerim git gide kapanıyordu.
Gözlerimi açmaya çalışırken hastanede olduğumu ve pelinin elime dokunup konuştuğunu farkettim.
"Beni bırakma ne olursun ben sensiz ne yaparım zor durumumda bana yardımcı oldun ne olur aç gözlerini herşey benim yüzümden oldu. Seni seviyorum uyan" bu kelimleri söylerken elini tuttuğumu farketti+Şey ben...
Sanırım utandı hızla odadan çıktı. 5 dakika sonra doktor odaya girdi.
+Biraz daha iyisindir umarım ?
-Daha iyiyim
+Bıçak yarası sıyırmış sadece akşama kadar bizimle dur sonra gidebilirsin.
-Teşekkürler
Doktor odadan çıkmıştı. Acaba pelin nerde diye düşünürken pelin içeri girdi.
+İyi misin ?
-İyiyim iyiyim. Demek beni seviyorsun.
+Ya ben işte
-Tamam tamam konuşman için uyumam gerekirse uyurum :) Yardım eder misin oturucam tut elimden doğrulayım.
Elimden tutmuştu içimde kelebekler uçuşuyordu.
+Oldumu ?
-Birazda sarılsan çok hastayım ölüyorum :))
+Koca bebek :)
Kollarımı açtım sonunda kollarımdaydı. Melek ya resmen melek sonunda akşam olmuştu meleğimle zaman çabuk geçiyordu. Hastaneden çıkıp bir taksi çagırdık. Kolumu pelinin omzuna atarak destek alıyordum. Canım fazla acımıyordu. Sonunda eve gelmiştik pelin kapıyı açtı eve girdiğimizde kapıyı hemen kilitledi.
+Bundan sonra kapıyı açmıyoruz. Kapı hep kitli olacak sen uzan ben geliyorum. Aç mısın ?
-Değilim meleğim. Hastanede yedik ya
+Ben sana giyecek birşeyler getireyim kanlı gömlekle durma
Bana kıyafet getirmek için yukarı çıkmıştı. Elinde pijamalarla geri döndü bana doğru yaklaşıp gömleğimi çıkarmaya başladı. Nefesini boynumda hissedebiliyordum. Üstümü giydirdikten sonra oturdu karşıma ağlamaya başladı. Yerimden doğrulup yanına oturdum ve ona sarıldım.
-Ağlama geçti meleğim
+Ama sen benim yüzümden :(
-Senin yüzünden olmadı. Hadi kalk odaya çıkıp film izleyelim.
Geç saate kadar film izledik. Gözümden resmen uyku akıyordu ve pelin omuzumda uyuyordu. Kucağıma alıp yatağa bıraktım. O kadar halsizdim ki bende yatağa girdim. Sımsıkı sarılıp uyuduk oda bana sarılmıştı. Bana çok yakındı gün geçtikçe daha çok yakınlaşıyorduk ve gün geçtikçe ben daha çok baglanıyordum. Aşıktım hiç yaşamadığım duyguları yaşıyordum. Kollarımdaydı.Beni sevdiğini de söylemişti. Ne isteyebilirdim daha masum bir melek yanımdaydı küçücük bedeniyle kollarıyla beni kavramış uyuyordu nefesi çok yakındı boynuma kalbimin atışları hızlanıyordu. Ağlaması,sarılması,nefesi,kokusu,gülüşü,dokunuşu,sesi,bakışı pelin başkaydı.Bambaşkaydı.Artık sadece birbirimiz için vardık. Oda beni seviyordu bunu bilmek huzur verici ve güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir duygusal,Bir duygusuz.
Teen FictionUmarım hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalar :)