Yeni bir şehir

392 9 3
                                    

Multimedya arya
Yine yeni bir şehir ,yine yeni bir hayat.Babamın işinden dolayı değiştirdiğimiz kaçıncı şehir bu? Bütün Türkiye yi gezmiştik ve Ankaradan sonra Eskişehirdeydik.
Eskişehire geleli tam 5 gün olmuştu bu beş gündür evden dışarı çıkmadım annem her gün arya dışarı çık arkadaş edin demekten bıkmadı bıkmıcakta bugün yine "Arya artık dışarı çık ve arkadaş edin yoksa seni terliklerimle mahallede kovalarım" dedikten sonra biraz tırstım annem her dediğini yapan bir kadındı ve cidden terlikler ile arası süperdi bende daha fazla dayanamayıp dolabımın karşısına geçtim kot şortumu beyaz v yaka tişörtumü aldım ve saçlarımıda açık bıraktıktan sonra dışarı çıktım nereye gidicegimi bilmiyordum bende yol boyu dümdüz yürümeye kara verdim yarım saat yürüdükten sonra bir parka geçtim ve banka oturdum yaz ayında olduğumuz için park cıvıl cıvıldı gençler arkadaşlarıyla gelmiş sohbet ediyorlardı bende etrafı izliyordum sonra birinin bana baktığını fark ettim bana bakan insana baktımda genç en fazla 19 yasında kumral hiç abartmıyorum kızlar feci yakışıklı bir oğlan olduğunu gördüm gözlerimin içine bakıyodu ve ben daha fazla dayanamayıp gözlerimi kaçırdım Allahım sen neler yaratıyosun öyle o tarafa bakmamak için kendimi zor tutuyorum bakma arya oraya bakma dayamayıp baktığımda hala beni izlediğini gördüm gözlerimin içine bakıyodu ben alışkın değilim be yakışıklı senin gibi birinin bana o kadar derin bakmasına dayanamayıp banktan kalktım ve eve gitmek için parktan çıktım arkamı döndüğümde bana bakmadıgını fark ettim yarım saat yürüdükten sonra eve geldim ve direk yatagıma girip yattım sonunda dayanamayıp tatlı uykuya yenik düştüm.

ESKİŞEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin