Merhabalar!
Brutal Prince okunmadığı için bu kurguya büyük bir kaos geliyor. İnadım çok fena tuttu. Son 6 bölüm bu arada!
Heart Breaks ve Brutal Prince'i okumayı unutmayın 🙂
İyi okumalar<3
~~~~~~~
1 hafta sonra~Felix kontrolden yeni geldiği için yorgun bir şekilde salonda oturuyordu. Son zamanlarda kapanan iştahı yüzünden yediği her şeyi kusuyordu.
Felix ilk önce bebek ile ilgili olduğunu düşünmüştü. Doğruda düşünmüştü. Bebeği büyüdükçe zayıf olan bedenine zarar veriyordu.
Felix hiç bir şey yemesede midesi bulandığı için koşarak lavaboya gitmişti. Kustuktan sonra yüzünü yıkayıp çıkmıştı.
İnat yapması her şeyi kötüleştiriyordu. Bebeğinin istediği şeyleri yapmayınca sürekli sancı, burun kanaması ve kustuktan sonra kan gelmesi gibi durumlar oluyordu.
Tabiki bunu kimseye söylememişti. Yoksa onu hastaneye yatıracaklarını biliyordu. Hastaneleri hiç sevmediği için böyle yapıyordu.
"Baba neden inat yapıp söylemiyorsun! Bende senin sayende zarar görüyorum ve bu sana yansıyor. Biraz daha söylemezsen diğer babam ile iletişim kuracağım"
"Benim elimde olan bir şey değil. Yemek yiyemiyorum"
"Baba! Doktora bile hiç bir şey yok dedin! İkimizde ölünce sorun olur artık! Beni istemediğini biliyorum. Ben senin gençliğini elinden aldım ama böyle davranman kırıcı değil mi? Her gece eski hayatımı istiyorum diye ağlıyorsun"
"Benim de bir kalbim yok mu? Beni istemediğini neden bu kadar belli ediyorsun? Çok kırıcı davranıyorsun!"
Felix duydukları ile suçlu hissetmişti. Eski hayatını özlemişti. Ama bebeğinin kırılacağını hiç düşünmemişti. Sürekli değişen duyguları yüzünden doğru karar veremiyordu.
Bebeği zaten eskisi kadar onunla konuşmuyordu. Zaten zayıf olan Felix, normalde kilo alması gerekirken daha fazla kilo vermişti. Kaburgaları artık sayılacak dereceye yaklaşmıştı.
Eskisinden daha soluklaşan teni ile vampirlere benziyordu. Hyunjin görmesin diye sürekli bol şeyler giyiniyordu.
Bebeğini istemediği felan yoktu. Sadece eski sakin hayatını istiyordu. Bebeği biraz daha erken gelseydi bu suç sayılacaktı. 18 yaşına gireli sadece 4 hafta olmuştu. Bebeği yüzünden eğitimini bile durdurmuştu.
Okulunu özlüyordu. Eski yaşamını istiyordu. Hyunjin'e hala güvenemiyordu. Biraz alışmaya başlasada kendisine isteği dışı dokunmasından korkuyordu.
Bazı yaşadıkları insanlara hemen güvenmemeyi öğretmişti. Hyunjin'e belli etmesede bile ondan korkuyordu.
Bebeği sadece hata gibi görünüyordu ama kısa sürede Felix'in en değerlisi olmuştu. Felix bilmeden kendine ve bebeğine zarar veriyordu.
Burnunun kanaması ile derin düşüncelerinden sıyrıldı ve masanın üstündeki peçeteyi aldı. Peçeteyi burnuna tutarken durmasını ümit ediyordu.
Kısa sürede duran kan ile ayağa kalktı ve peçeteyi çöpe attı. Biraz dağ havası iyi gelecekti düşüncesi ile zaten düzgün olan kıyafetleri ile dışarı çıkmıştı.
Garaja girince arabasına bindi ve evden ayrıldı. Biraz dinlenmek için Jisung'un annesinin hediyesi olan dağ evine gidecekti.
Felix arabayı dikkatli sürmeye çalışıyordu. Uçurumun kenarında olan yol onu korkutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Vampireİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...