"Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber.
Eşhedü en lâ ilâhe illallah, Eşhedü en lâ ilâhe illallah.
Eşhedü enne Muhammeden Resûlullah, Eşhedü enne Muhammeden Resûlullah.
Hayye ale's-salâh, Hayye ale's-salâh.
Hayye ale'l-felâh, Hayye ale'l-felâh.
Allâhü ekber, Allâhü ekber.
Lâ ilâhe illallâh."
Ezan sesi ile açtım gözlerimi, ama kolumu kaldıracak gücüm dahi yoktu. Zar zor kalktım yataktan, her yerim ağrıyordu, bir kaç dakika öylece oturdum, ezanı dinledim.
"Rabbim, izin ver namazımı eda edeyim. İzin ver huzuruna çıkayım."
Yatağa tutunarak ayağa kalktım, kemiklerim kırılmıştı sanki. Yavaş adımlarla banyoya girdim ve abdestimi aldım, boynumdaki ve bileklerimdeki kızarıklıklar morluğa dönüşmüştü, karnımın alt tarafında büyük bir ezik oluşmuş ve nefes aldığımda acıyordu. Dokunmaya çalıştığım gibi acı ile yere düşmem bir olmuştu
"Ah, çok canım yanıyor Rabbim, dayanma gücü ver bana."
Zar zor namazımı eda ettiğimde Kur'an'ı Kerim'i alıp balkona çıktım. Tam oturacakken karnıma saplanan acı ile ufak bir çığlık attım.
"Aa..."
Elimle ağzımı kapatıp ağlamaya başladım. Çok acıyor... Sessizce ağlaya ağlaya oturdum salıncağıma Kur'an-ı Kerim'i okumaya başladım...
"Kızım, Kamer, uyan artık."
Gözlerimi açtığımda annem saçlarımı okşuyordu. Ne ara uyumuştum ben.
"Anne, saat kaç?"
"11 e geliyor güzel kızım, hadi kalk giyin, damat bekliyor aşağıda."
Eyvah, ben unuttum. Hızla ayağa kalkacağım derken yine ağrı belli etmişti kendini.
"Anne, sen çık. Yarım saate hazır olurum."
"Kızım sen iyi misin?"
Zar zor nefes aldım.
"Anne iyiyim, lütfen çık beklesin."
"Tamam "
Zar zor üzerime birşeyler giydim bileklerimde morluklar olduğu için uzun kollu bir şey giyerken boynumdakini de fular yardımı ile kapattım. Yüzümde de hafif morlular olduğu için kapatıcı sürüp çıktım odadan
Çantamı ve gerekenleri alıp yavaş yavaş indim merdivenleri. Canım yanıyordu ve nasıl rahat hareket edecektim bilmiyordum. Evin önünde beni bekleyen arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN (Askıya Alındı)
Fiksi RemajaHiç görmeden sevebilirmiydim seni? Hiç tanımadan girebilirmiydim hayatına? Daha adını bile bilmediğim biri ile nasıl evlenebilirdim? Allah aşkına bir söyleyin bana? 24 sene bunun için mi bekledim ben? Hiç bilmediğim bir adamla evlenmek ve mutlu ol...