Розділ 10

78 5 3
                                    

Даніель

- Якщо не помиляюсь вона у своєї подруги. – Даніель заспокоївся, він подумав, що вона у Лізи, але йому здавалося, що вечері її бачив у себе в зграї. І вирішив запитати у Джозефа.

- У Лізи?

- Ні, з дівчинкою з якою вчиться разом в університеті. Вона людина. Не пам'ятаю як її звати, Мейсі знає точно. – його цікавило, чому вона зараз не дома. Знаючи її, вона відає перевагу довше поспати ніж кудись іти, а тим більш самого ранку.

- А чому вона пішла самого ранку? – його це дуже цікавило.

- Ні, вона поїхала вчора до неї на ночівлю. – цей факт, що її цілу ніч не було дома, його не заспокоїло. – Ти не хвилюйся ця дівчина спокійна, я впевнений що з Меланією буде все добре. – він не знав чи можна його словам довіряти, але він намагався взяти себе у руки.

- Зрозуміло. Тоді я її почекаю. Треба буде все її розказати. А то вона мене може, м'яко кажучи, прибити за це, якщо я, то її сам не розкажу. – Джозеф почав сміятись з того, що сказав Даніель, але тому було іще страшно за нього, бо його дочка дуже на нього схожа за характером.

- Милий, сніданок готовий. – крикнула Мейсі.

- Зараз іду. Добре можеш почекати. Ну а за той час пропоную тобі поснідати з нами. Відмовлення не приймаються. – вони вийшли з кабінету і пішли на перший поверх. Він радів, що її батько все зрозумів, тепер було найвадкіше, це Меланія.

Меланія

Проснувшись вона від того, що їй світило сонце в очі. Вона зарюмсала та уткнулася лицем в подушку. Все через те, що її дуже сильно голова боліла.

"Ось же чорт! Як голова болить. Я думала, що у перевертнів стійкість до алкоголю і нічого ніколи не болить. А може через те, що я не п'ю алкоголь і мене голова болить."

Вона десь пару хвилин так пролежала. І все-таки вирішила встати й піти у ванну прийняти душ. Коли вона вийшла з ванної, пішла шукати свій одяг в якому сюди приїхала. Найшовши одяг, вона одягнула його і взяла телефон в руки та подивилася котра година на екрані висвітило 11:50.

"Хм, я думала зараз десь обід. Недовго я спала, як завжди у вихідний."

Розблокувавши телефон вона полізла дивитися чи ніхто не дзвонив. Її дуже порадувало, що ніхто не дзвонив. Вона почала проглядати свої соц.мережі. У неї появилася заявка, що за нею стежить Мейсон.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now