1

607 18 14
                                    

ავტორის პოვ ...

  მარიკუნა არის 25წლის  გოგო რომელიც დიდი პოპულარობით სარგებლობს სოციალურ ქსელებში, 3მ ზე მეტი გამომწერი ყავს და თავისი აქტივობით მუდმოვად ახარებს გამომწერებს ... ერთ დღესაც ლაივში გამოაჩენს მის მეგობარს ნინის რომელთან ერთადაც შექმნა ახალი აპლიკაცია საიდუმლო მეგობარი ... საიდუმლო მეგობარი არის აპლიკაცია სადაც ადამიანები იჩენენ მეგობრებს, ერთმანეთს ისე ესაუბრებიან რომ მათი არც ასაკი იციან  არც შესახედაობა და არც სქესი , თუ თვითონ არ გაუმხილეს ერთმანეთს ... ავსებ მეგობრობის დღიურს ... რომლის კითხვის პასუხებიც გეხმარება იპოვო საერთო ინტერესების მქონე მეგობარი ... მალევე მარიკუნას და ნინის მეგობრული , მხიარული დუეტი ყველასთვის საინტერესო ხდება , მარიკუნაც უფრო ხშირად დებს მეგობართან ერთად ვიდეოებს და უფრო ხშირად არის მასთან ერთად ლაივში ..  მათივე შექმნილი პროგრამა ლაივს და ლაივის კომენტარებს  იმ ენაზე თარგმნის ტიტრებით რომელი ქვეყნის მაყურებელიც უყურებს....

მარიკუნა ლაივში ..

მეგობრებო ახლა ვიმყოფები ნინის სახლში და ველოდები როდის დაბრუნდება სახლში , ვნახოთ ამჯერად თუ წამოეგება ჩემს მოწყობილ ოინს .... კართან კიდია ავტოფარეხში ნაპოვნი მანქანის ზეთი და როგორც კი გამოაღებს წესით ზედ უნდა გადაესხას ... 🤣🤣

კომ: ძალიან საყვარელი ხარ ..🥰
კომ: მამხიარულებს თქვენნაირი მეგობრები რომ არსებობენ ..❤❤

თუ ამის მერე არ დამასიკვდილა კარგი იქნება ..

კომ: შეყვარებული გყავს ? 😘

შეყვარებულს ვაშლევინო ნერვები , არა მადლობთ , ჯერ ჯერობით მშვენივრად ვგრძნობ თავს მარტო ...

კომ:ნინი დროებით რატომ არის საქართველოში ??

ის კორეაში მუშაობს .. იქ ცხოვრობს უკვე 2 წელია ..

კომ: პროფესიით პროგრამისტები ხართ ??

ჩემი პროფესია პროგრამისტობა არ არის, მე არქიტექტორი ვარ პროფესიით , ნინი ეხლაც სწავლობს სამედიცინოზე, ასევე პროგრამისტიც არის და ამჟამად პროგრამისტად მუშაობს ... მანქანის ხმა გავიგე ალბად მოვიდა მოდი კართან გადავინაცვლებ რომ ეს მომენტი არ გამოვტოვო ..

საიდუმლო მეგობარი (დასრულებული) Where stories live. Discover now