Ertesi sabah amala hızlıca yataktan kalkmış, dolabından giyeceği elbiseyi çıkararak giymişti.ardından saçlarını yapmış alt kata kahvaltıya inmişti.
Bayan priyanka: günaydın amala canım hadi kahvaltını yap
Amala: teşekkür ederim bayan priyanka size de günaydın.
Demişti amala gülümseyerek.
Bay aryan: hindistanı nasıl buldun amala?
Amala: çok güzel vatanımda olduğum için çok mutluyum.
Amala nın dediği taktir edilmişti.
Kahvaltısını bitirip hemen dışarı çıkmıştı arabayla onlara hindistan da rehberlik edecek rehberi görmüştüYabancı adam:bayan amala lütfen arabaya geçin. İsmim ratan size hindistan da kalacağınız süre zarfında yardım edicem.
Amala:memnun oldum bay ratan.
Ratan: lütfen siz demeyin ismimle hitap ederseniz sevinirim.
Amala:ah.peki.....ratan
Ratan:hadi arabaya binelim geç kalmak istemeyiz değil mi?
Amla:evet afedersiniz .
Deyip arabaya binmişti gidecekleri yere kadar ikiside tek kelime etmişti.
Vardıklarında ekip onları bekliyordu bile.Amala: geç kaldıysak afedersiniz..
Lima: hayır geç kalm-
Rosê:evet geç kaldınız
Lima bay rosê nin suratına kayıtsız bir ifadeyle bakıyordu.
Amala: afedersiniz.
Killian: şimdi nereye gidiyoruz.
Rosê: önce muabede gidin ordan bilgi öğrenebilirsiniz size yardım edecek biir var
Amala:kim?
Rosê: öğrenirsiniz merak etme
Diğerleri şaşkın şaşkın bay rosêye bakıyordu.
Ratan: artık gidelim,daha fazla beklemeden.
Amala:ah doğru hadi.
Hepsi beraberi çıkıp arabaya bindiler ratan bir kaç sokak sonra indi bir işinin olduğunu söyledi.
(Amala içinden) ratanın bu kadar önemli ne işi olabilir acaba...neyse yakında öğreniriz.
Muabede varmışlardı amala hepsinden önce içeriye girmişti onu karşılayan çok güzel bir kız vardı
Kız: hoş geldiniz..benim adım yaşvi nasıl yardım edebilirim.
Amala: merhaba benim ismim amala bunlar da arkadaşlarım birinden yardım almaya geldik ve bazı bilgileri öğrenmeye.
Kız: bay amrit birazdan burada olur çok önemli bir rituel yapıyor şuan.
Amala:ah anladım peki teşekkürler yaşvi biz burada bekleriz.
Yaşvi:rica ederim tabi.
(Amala içinden) umarım istediğimiz sonuca ulaşabiliriz...
Amala bunları düşünürken AMRİT gelmişti.
DEVAM EDECEK💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALİ KARANLIĞIN SESİ •1. Sezon Finali•
Misterio / Suspensosoruşturma için Hindistan'a gelen bir kızın olaylar karşısında hayatının tamamen değişmesi ve o kişiyi bulması.... KALİ KARANLIĞIN SESİ ~ AMRİT -AMALA ~DEĞİŞTİRİLMİŞTİR~ BAŞLAMA TARİHİ:08/08/2022 BİTİŞ TARİHİ:⏳(sezon finali) Diğer kitabım "Drakula...