Eliana kulağına dolan konuşma sesleriyle gözlerini açtı. Etraf aydınlanmıştı, sabahın kaçıncı saatiydi bilmiyordu doğrusu.
Bilmiyor olsa da saat sabah on buçuktu, Eliana tüm yorgunluğunu atmak istermiş gibi uzun uzun uyumuştu.
Tüm vücudu ağrıdan ezilirken başını kaldırıp konuşanların kim olduğuna baktı.
Dumbledore, McGonagall ve Slughorn'du.
Karşı yatakta uyumakta olan James'e takıldı gözleri. Beyaz yorganı kendine çekmişti ve suratının minik bir bölümü gözüküyordu yalnızca.
Eliana, James'in gece onu yalnız bırakmamasına şaşırmıştı. James yanında kalacağını söylemiş, ertesi gün birlikte ortak salona döneceklerini söylemişti.
Madam Pomfrey tek gece daha kalmasını istemişti, ne olur ne olmaz diye. James de onu bırakmayıp yanında kalmıştı.
Ondaki bu değişimin bu kadar hızlı olmasına şaşırıyordu doğrusu. Ölümden dönmesi her şeyi çok güzel yönde değiştirmişti.
Başını kaldırdığını fark eden ilk kişi Dumbledore oldu. "Eliana, gözünü açtığını görmek çok güzel. Nasıl hissediyorsun kendini?"
Eliana yerinde doğrulup sırtını yatağın başlığına yasladı ve uyuyan James'e bir kez daha bakıp profesörlerine döndü.
"İyiyim profesör, sadece yorgunum." dedi. "Üzerimden araba geçmiş gibi."
Gülümsedi hafifçe Dumbledore. "Anlıyorum elbette." dedi. "Birkaç güne daha iyi olursun. Eğer iyi hissediyorsan... Seninle yaşanan hadise hakkında konuşmak istiyorum."
Eliana derin bir nefes verdi. "Konuşacak bir şey yok." dedi. "Voldemort kendisine katılmak istemediğim için beni öldürmeye çalıştı, James olmasaydı az daha başarıyordu da."
Bu konuyu konuşmak ve başarısızlığını daha fazla hatırlamak istemiyordu. Unutmak ve yoluna devam etmek istiyordu yalnızca.
"Bu durumda benim de suçum var maalesef." dedi üzgünce. "Beni aldatmayı da başardılar."
Slughorn başını iki yana salladı. "Kesinlikle suç benim Albus. Beatrice'i sana ben önerdim, bundan ötürü sorgulamadın. Eğer önermemiş olsaydım-"
"Kimin suçlu olduğu mühim değil." dedi Eliana onları bölerek. "Netice olarak bu, yaşandı. Az kalsın ölüyordum."
Profesörler bir süre sessiz kaldılar. Sonra Dumbledore "Ailene haber vermedik." dedi. "Ortalığın olduğundan daha karışık bir hale gelmesine engel olmak için."
"En doğrusu profesör." dedi Eliana. Bu haberi alan ailesinin yapacaklarını hayal bile edemiyordu.
Kan, şiddet ve vahşetin yan rol olarak barınacağı bir korku filmi yaşanacaktı muhakkak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...