This calling family

797 71 30
                                    



🌕

Minho sonunda arabayı durduğunda uykumdan uyanmıştım. Dışarıya çıkıp benim olduğum tarafa gelmişti. Kapıyı açıp elini uzattığında beklemeden tutmuştum elini. Bir kere tutmuştum elini bırakasım yoktu.

Yavaş adımlarla sankinleşmemi istermişçesine hem yakınımdan yürüyor hem de yavaşça gidiyordu.

Kapının önüne geldiğimizde görevli kapıyı açmış herkesin masada beklediğini söylemişti. Masaya geçtiğimiz de Bay ve Bayan Lee kıpkırmızı olmuş. Jeongin ise gülmemeye çalışıyordu.

Önlerinde eğilip masaya oturmuştuk Bay ve Bayan Lee önümüzde hemen yan tarafımızda da Jeongin oturuyordu.

Sessiz geçen bir kaç dakikanın ardından "Ay içim şişti yeter konuşun azıcık." demişti oflayarak Jeongin.

Minho da kafa sallayıp dik oturmuştu. Ortam gerginleşecekti. "Baba Hyunjin uzun zamandır yanımızda ve her zaman onu oğlunuz gibi gördüğünüzü biliyorum fakat insan duygularını seçemiyor ne yok edebiliyor ne de oluşturabiliyor. Ben Hyunjin'e on beş yaşımdan beri sırılsıklam aşığım. Sizinde bunu anlayış ile karşılayacağınızı düşünüyorum."

Hyunjin'in de Bayan Lee'nin de gözleri dolmuştu. Bay Lee iğrenir gibi bir bakış atıp "Beni hiç tanımamışsın oğlum. Kınıyorum seni. Sen daha fark etmeden ben fark ettim onu sevdiğini bir kere. Ve gelip şimdi burada anlayış ile karşılayıp karşılamayacağımı mı soruyorsun çok ayıp. Hayal kırıklığına uğradım." demişti.

Sonra bana dönüp "Bak Hyunjin evladım damadım bu çocuğun daha kendine hayrı yok. Bak babasına bile ne diyor. Sen bununla geçinebileceğine emin misin?" diye sormuştu.

"Oğlunuz ile iyi geçineceğime söz veriyorum."

Demem ile birlikte Jeongin yemeğe başladığımızdan beri tutmaya çalıştığı kahkahasını patlatıvermişti. Herkes ona garipser bir şekilde bakarken "Ay ne kadar değişiksiniz yıllardır Hyunjin'e çocuğunuz gibi bakmamışsınız gibi şimdi iki dakika da çocuğu başka bir ailenin damadı yaptınız." diyip yarım kalan gülüşüne kendini yerlere atarak devam etmişti.

Minho ayağa kalkıp Jeongin'in kolundan tutarak dışarı sürüklemişti. Geri geldiğinde Jeongin nerede diye bakarken "Ee nerede kaldık?" diyip geri yerine oturmuştu Minho.

Sanırım bizim küçük yine Jisung ile tehdit edilmişti. Saatlerce süren konuşma eğlenme faslı bittiğinde saat on bire geliyordu.

Kapı da konuşulan uzun bir 'görüşürüz' muhabbeti bittiğinde kendilerini hemen dışarı atmışlardı.

Minho Hyunjin'e yaklaşmış ve "Ee Bay Hyunjin artık sizinle çok ayıp şeyler yapabilir miyiz?" ağızını yayarak sormuştu.

Hyunjin utanıp ağızını iki metre açıp "Bilmem yapabilir miyiz?" demiş ve hızlıca arabaya koşmuştu. Minho da ardından koşuşturmuştu.

İki genç mutluluğun tadını sonuna kadar çıkarmıştı bugün.

🌕

Diğer bölüm final haberiniz olsun
09.08.22 23:22

Ezan okunuyo, HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin