Сидячи під деревом я розумів що це все не просто так і я не просто так сюди прийшов я дивився на Дазая і розумів що це назавжди.
Проснувшись сьогодні я одразу ж вийшов на балкон від прохолодного вітру мене затрясло, запалюючи цигарку в мене тряслись руки ніби я пробув на холоді довгий час. роблячи затяжку в грудях пройшлось тепло сигаретного диму. взявши телефон в руки одразу хтось подзвонив на екрані висвітилось ім'я мого найкращого друга Ацуши піднявши трубку я почув його злий голос.
-До тебе не реально додзвонитись, ти взагалі думаєш про лекції!? його голос звучав розлючено.
-Вибач Ацуши я загубився в часі мені правда шкода промовив я, але справді мені було все одно на ці лекції після появи Дазая, всі мої думки були забиті ним і його словами в той день після вечірки
..-Вибач Чуя, але я просто скористався тобою я не відчуваю провини за це. Осаму промовив це та на його лиці не було нічого.
-Як ти можеш не думати про мої почуття? ти просто скористався ситуацією і тим що я був під дією алкоголю! Чуя це промовив це з розгніваним лицем
-Я думаю що нам треба закінчити розмову на цю тему, Накахара. на його лиці не було ні одної емоції він ніби був не повноцінним і це мене лякало в ньому
-Ти є не повноцінна людина! сказав це Чуя з агресією відвератючись від свого співрозмовника, він не думав про те що він говорить.. Осаму Дазай повернувся Накахара вже не побачивши його шоку не побачив, яка емоція красується на лиці Дазая, він відчував що є першим хто йому це сказав. Шок та якесь дивне відчуття були його першими емоціями за два роки..
..Все таки збираючись в університет і згадуючи цю ситуації місячної давності в мене на очі навертались сльози. Я хотів зрозуміти його справжні емоції і чи правдиві були його слова. І Виходячи з квартири мені знову подзвонив Ацуши і нагадав про лекцію котра буде через пів години. Мені було недалеко від університету тому я не сильно спішив.
Йдучи по вулиці я роздивлявся людей, які без турботно йшли по своїм справам. Всі вони жили своїм життям мали свої історії, вподобання та коханих людей кожен з них був окремою особистістю. і я теж не був виключенням, особливо моя зовнішнсість не кожна людина має руде волосся та чисто блакитні очі, які виглядають як два діаманти. З самооцінкою в мене завжди все було добре тому я знав що я чудесний і кожна дівчина хотіла би стати моєю дружиною, але моя орієнтація вибрала інше, вибрала цього придурка..
ВИ ЧИТАЄТЕ
Sono accanto a te
RomanceЧуя навчається в університеті на факультеті психології, та раптом в його житті з'являється він. Як сніг на голову посеред липня.