~Ema~
Pomalu jsem otevřela oči. Dnes byl poslední den školy.. Ležela jsem tiše na posteli a čekala až uslyším kroky na schodech. Za chvíli jsem se dočkala, do pokoje vstoupila máma. ,,Dobré ráno Em" usmála se na mě ,,Dobré mami" oplatila jsem ji úsměv. Koukal jsem se na hodiny, bylo za pět sedm. Musím vstávat. Vysoukala jsem se z postele a namířila si to do koupelny. Svlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Miluju vůni malinového sprchového gelu ! Zaklapla jsem vodu a vylezla ze sprchového koutu. Zabalila jsem se do hedvábného ručníku a vysušila jsem se. Ještě nahá jsem se začala vzhlížet v zrcadle. Nemám špatnou postavu... Jen zadeček možná trochu, nebo spíš ne? Ne ! Mám super postavu ujistila jsem se. Konečně jsem se vyhrabala z koupelny. V pokoji jsem si vzala batoh z věcmi a vyrazila na poslední den ve škole. Měli jsme mít už jen čtyři hodiny a potom prázdniny !! Páni ještě pořád s Lucy a Ninou nevíme kam jet.. Dnes už se musíme dohodnout !! Z mého myšlení mě vytrhl někdo, kdo mě plácl do ramene.
,,Ahoj Em !!"
,,Ahoj Same."
,,Tak co ? Jak se těšíš se na prázdniny ? A kam pojedeš ?!? " Sam se začal hrozně vyptávat.. Je to fajn kluk a super kámoš, ale je hrozně otravnej !! OMG
,,Hele Same ja ještě vůbec nevim kam s holkama vyrazíme, ale ať to bude kamkoli bude to dámská jízda!! Jasný ?! "
,,Jasný....." řekl překvapeně a smutně Sam. Sakra.. nechtěla jsem být hnusná... ale těhle kluků co mě chtějí, jako Sam je poněkud dost... Už z toho šílím..,,Lucy, Nino !! "
,,Em!! Tady jsi.." S holkama Ninou a Lucy se známe už od školky, jsou to nejlepší lidi co znám !!!
,,Holky tak co teda ty prázdniny ?!Už se musíme nějak dohodnout !!"
,,Jasně ! Bez obav.. Tak nějakej tábor třeba ?" Navrhla Lucy
,,Vážně ?! To kemp radši!" Argumentovala jsem
,, Hele... Ty by si do kempu ani nejela Em..." Vysmála se mi Nina
,,Náhodou !! Proč bych neměla ?!"
,,Protože bys to nevydržela a nechala se svést od nějakýho kluka !!"
,,To neni pravda!! Jsem odolná vůči klukům !!"
,,Pojď se vsadit !!!" Navrhla Nina. Sakra.. Jsme s Ninou obě hrozně tvrdohlavé. Když se sázíme nedopadá to dobře..
,,ok" vychrllila jsem na ni a o co !??
,,Dost holky dost ste jak málý!!" Snažila se do naší hádky zapojit Lucy
,,O tisíc třeba !!"
,,Přijímám !" A je to v pytli ...POZNÁMKA: ČAU VŠICHNI 😉 vítám vás u mého prvního příběhu .... Na začátek krátká část, ale budou delší nebojte se !! Budu přidávat nejméně každý týden. Do zacatku moc prosím o votes. A čti dál .. Můžeš kdyžtak napsat koment co je špatný a co dobrý ( upřímnost na prvním místě !!!) doufám že se ti příběh bude do budoucna líbit !!! *EL*
ČTEŠ
Holiday
RomancePrázdniny 17-ti leté Emy se dost promění, když se potká s bandou upírů a démonů. Příběh 15+