Uçak Geliyooo

219 23 312
                                    

Sürekli final için aklıma küçük küçük fikirler geliyor çok güzel olacak off.

İyi okumalaarrrr.

-Isaac-

Bugün Theo'nun doğum günüydü, ben çok heyecanlı olduğum için her şey mükemmel olsun istiyordum. İlk kez Theo'nun doğum gününü kutlayacaktık. Nolan'a kadar herkesi buraya çağırmıştık. Gerçi o dörtlü biraz daha geç gelecekmiş işleri oldukları için. Biraz tehditle herkesi partiye yardım etmeye ikna etmiştim. Pek parti de olamayacaktı aslında sadece kendi aramızda küçük bir kutlamaydı.

"Plan basit. Pastayı yap, abur cubur al, evi süsle, Theo'yu çağır. Ben ve Scott pastayı yapacağız, Malia ve Kira abur cubur ve parti süsleri alacak, Stiles ve Derek evi süslesin, Lydia bağımsız herkese yardım edersin. Anlamayan var mı?"

Stiles söz hakkı almak için elini kaldırdı. Ona söyle anlamında bakınca konuştu.

Sti "Isaac'in yaptığı pastadan zehirlenmeyiz değil mi?"

"Söz veremem. Başka soru?"

M "Liam nerede? Sevgilisinin doğum günü hazırlıklarını kaçıracak."

"Az önce konuştum onunla tam iki saat sonra Theo'yla beraber buraya gelecek. Theo'nun hiçbir şeyden haberi yok kimse bir şey çaktırmasın."

Lyd "Tamamdır kaptan."

Planı kesinleştirdikten sonra herkes bir yana dağıldı. Malia ve Kira vakit kaybetmeden dışarı çıkmışlardı, Lydia da onlara yardım etmeye gitmişti. Stiles ve Derek salon ve oturma odasını süslemekle meşkullerdi. En son kırmızı bir süsü duvara asmaya çalışan Stiles'ın boyu yetişmediği için Derek ona yardım ediyordu.

Scott ve ben ise mutfağa geçmiştik. Scott youtubeden nasıl pasta yapılır yazıp en üstteki videoyu açmıştı. Telefonu tezgahın duvarına yaslayıp ikimizin de görmesini sağladı. Videoda yazan malzemelerin hepsini önceden almıştık bu yüzden sorun yoktu. Her şeyi tezgaha çıkartmaya başladık. Yumurta, un, şeker derken mutfağı baya dağıtmıştık. Umarım Melissa bizi öldürmez. Scott annesinin çiçekli önlüğünü takmış kaba yumurta kırarken bende kremayı hazırlıyordum. Karışımı iyice karıştırıp şekeri ekledim. Krema haline getirdiğim sırada tadına bakmamız gerektiğini hatırladım. Tezgahın üzerinde duran tatlı kaşığı gözüme takıldı. Uzanıp kaşığı aldım ve kremaya daldırdım. Dolu kaşığı hala yumurta çırpan Scott'a uzattım.

"Uçak geliyooo."

"Bu ne?"

"Zıkkım. Tat şunu hadi."

Scott ağzını açınca kremayı ağzına attım. Kremayı yerken bende yüz ifadesinden tepkisini anlamaya çalışıyordum. Hayatımda ilk kez krema yaptığım için kötü olmasını bekliyordum o yüzden ona tattırdım zaten. Ama şaşırtıcı ki öyle bir tepki almadım.

"Aa çok güzel olmuş biraz daha versene."

"İyi iyi, son bir kaşık daha veriyorum gerisini pastayı yerken yersin."

Krema kasesinin yanına gidip tekrar kaşığı daldırdım. Scott'a bir kaşık daha krema yedirdikten sonra kremanın başına tekrar geçtim. Bende tadını merak ediyordum. Aynı kaşığa biraz krema alıp tadına baktım, hiçte fena değildi. Kaşığı musluğun içine bırakıp kremayı buzdolabına kaldırdım. Ben tam buzdolabının kapağını kapattığım sırada Scott'ın sesini duydum.

"Isaac elim pis tezgahtan su bardağı verir misin?"

"Tabi vereyim."

Buzdolabından uzaklaşıp tezgaha uzandım. Elime su bardağını alıp tam ona vereceğim sırada Tanrı çarptı herhalde bardak elimden kaydı yere düştü. Yüksek sesten anlık irkildiğim için yerimde sıçradım.

amour [] thiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin