Tesadüf

33 1 2
                                    

Bana piç gibi sırıtan yelkovanla akrepe bakıyordum.Bana sırıtarak uyanmam için baskı yapıyorlardı ama ben uyanmak istemiyordum.Yatağıma özlem doku bir bakış attıktan sonra tepinerek yataktan çıktım.Gerekli işlerimi halledip formamı giyindim.Saçım dün duş alıp saçımı kurutmadan yattiğım için kabarmıstı. Uğraşacak vaktim olmadığından hemen at kuyruğu yaptım.
Evden kahvaltı etmeden çıktım.Genellikle kahvaltı etmezdim. Okul evime 15 dakikalık bir mesafede olduğundan yürüyerek okula gidiyordum. Okula hep erken giderdim. Kimse sabahtan okula gelmeyi gerek görmediğinden sessiz oluyordu.Yalnız olmayı seviyordum.Tamam arkadaşlarım vardı ama bazen yalnızlık iyi geliyordu.Ben de ya kitap okuyor ya da müzik dinliyordum.
Okula geldiğimde her zamaki bankıma yöneldim. Çantamı banka koyup içinden kitabımı çıkardım ve okumaya başladım.Edebiyat hocamdan kalan bir alışkanlıkla ya edebi şeyler ya da fantastik şeyler okurdum. Tam kitap okumaya iyice dalmıştım ki yanımdaki banka birinin oturduğunu fark ettim.Genellikle bu saatte okulda benden başka kimse olmazdı.Başımı döndürüp baktım. Daha önce okulda hiç görmediğim bir çocuktu.Kulağında kulaklık müzik dinliyordu.Ben de fazla bakmamdan dolayı rahatsız olur diye kitabıma geri döndüm.Neyse ki yakışıklı çocuklardan fazla hatta hiç etkilenmiyordum.Zaten bir şey olmayacağını bildiğim için değil hoşlanmak böyle kişilerle göz göze gelmeyi bile kendime yasaklamıştım.
Yine kitaba daldığım anlardan birinde Zümrüt'ün geldiğini gördüm.Kitabımı çantama koyarak ayaklandım selamlaştıktan sonra beraber kantine gittik.Bir şeyler atıştırdıktan sonra sınıfa gittik.Her zaman oturduğum sıraya ilerlerken sabahki çocuğu orda rahat bir şekilde oturur buldum.Lanet oosun başka boş yerde uoktu.Ben de çantamı yanındaki boş sıraya koydum.O sırada dışarıyı taciz etmekte olan gözleri beni buldu.Ben de hiçbir şey demeden sırama oturdum.O da gözleriyle yapmakta olan işe devam etti.
Normalde şu an kendi sıramda yayılarak oturmam gerekirdi fakat kızların o çocuğun başına üşüşmelerinden rahatsız olup kendimi
Dışarı attım normalde teneffüslerde dışarı pek çıkmayan biriyimdir.içimden o çpcuğa sövdükten sonra aşağı indim.

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin