Stacy

51 7 0
                                    

~Nina~
Mám výhodu !! Letos vybírám kemp já ... a abych vyhrála sázku vyberu nějakej s megakrásnejma klukama!! Na internetu jsem hledala asi hodinu a uvažovala kde asi tak budou nejhezčí kluci a minimum holek.. Za chvíli zazvonil zvonek a přišla Lucy, což se mi hodilo protože sem potřebovala pomoc s vybíráním. Asi po další hodině sem narazila na kemp bez jména. Vypadal že není moc oblíbený a tak tam moc lidí nebude. Což sem potřebovala. Otočila jsem se k Lucy.
,,Co říkáš na tenhle ?"
,,Tam nikdo nebude..!" Argumentovla Lucy
,,A to vadí ? Alspoň bude soukromí.."
,,Jo to vadí.. Takhle tam nebudou žádný kluci a mi jich hledáme co nejvíc.." Stála si za svým Lucy
Takhle jsme se hádali ještě u pár dalších kempů a nakonec sme to vzdali. Ach jo asi nic nenajdem.. Jelikož už byli prázdniny a bylo dost pozdě navrhla sem Lucy aby tu přespala a zítra že budeme hledat dál. Souhlasila a tak jsme se obě vykoupali a šli pro dnešek spát.

~Harry~
Kurva. Už jsou dvě hodiny v noci a já mám kurevskou chuť někoho zabít !! Moje oči nekontrolovatelně zahalovala temnota. Dlouho jsem nezabíjel ! Zneviditelnil jsem se a nechal jsem si narůst křídla. Do ruky jsem propadl kabát a oknem jsem vyletěl ven. V noci Praha krásně svítila... Namířil jsem si to do nejbližšího baru jmeném Stacy. Chodil jsem tam často.. Je tam spoustu mladých a hloupých slečen. Když jsem vstoupil zasunul jsem křídla a zviditelnil jsem se. Namířil jsem si to rovnou k baru a poručil servírce aby mi nalila vodku. Ještě než jsem dopil už se kolem mě motýli asi tři vyvynutá děvčata. Koupil jsem od servírky pokoj na jednu noc a otočil jsem se zpátky na děvčata. Ukázal jsem na klíček a pak jsem se na ně podíval. Pochopili mě a odešli se mnou do pokoje. Hned jak jsem zavřel dveře děvčata se začala svlékat. Čtyřku jsem už dlouho neměl, zašklebil jsem se pro sebe. První děvče si ke mě kleklo a začalo mi sundávat kalhoty. Druhé se mi už celé nahé přisálo na rty. To třetí se tak nejak zdržovalo opodál a do ničeho se mu nechtělo. Nakonec se obléklo a uteklo. Byl jsem naštvaný , ale pro dnešek mi dvě stačí. První děvče mi mezitím svléklo boxerky a začalo hladit mou chloubu. Pozďeji přidalo i jazyk a celá ústa. Když mě řádně uspokojila vyvrcholil jsem ji do pusy a varovně na ni koukal aby polkla. Druhá mi mezitím svlékla tričko a táhla mě k posteli. Nahý jsem se na ní svalil a tvrdě ho do ní zasunul. Z její pusy se vydral vzlyk. To mě povzbudilo a začal jsem přirážet víc a rychleji. Její vzdechy se odráželi od stěn. Po chvilce začala slábnout a tak jsem ji na chvíli nechal a zaměřil se na druhé děvče. Hodil jsem jí do postele a hbitým pohybem jí svlékl kalhotky. Malými ,ale rychlými polibky jsem putoval od úst přes obě prsa až k jejímu přirození. Začal jsem jí líbat a obkružovat jazykem její vchod zatímco jsem palcem hladil její klitoris. Vzdychala a svíjela se rozkoší, když sem do ní strčil svůj jazyk! Za nedlouho však začala strácet energii a začala blednout. Jsem démon... Vysávám energii druhým. Když sem byl dostatečně uspokojen obě jsem surově zabil a nechal je zmizet. Nemám slitování... Já jsem zlo !

~Em~
Ráno mě probudilo zvonění mobilu. To mi volala Lucy že přespala u Niny a že chtějí dnes pokračovat ve hledání vhodného kempu, tak jestli se nepřipojím. Řekla jsem jí že budu u nich za 15 min. Hodila jsem si pár věcí do tašky oblékla jsem se a vyrazila ven. Nina ode mě bydlí asi 8minut chůze.. Lucy rozhodla že budeme hledat ve městě. Po asi třech hodinách únavného hledání jsme unavené zašli do našeho oblíbeného klubu Stacy. Holky si to zamířili na bar a já s nima popili jsme pár drinků a byly jsme totálně sjetý. Bylo asi už 11 hodin večer. Když se k nám připojili tři kluci. Rozpovídaly jsme se s nima. Jmenovali se Zayn, Louis a Harry. Harry se na mě celou dobu díval ,měl krásné smaragdové oči!! Po hodině co sme spolu kecali jsme přišli na téma prázdniny. Když se Lucy zmínila že hledáme kemp. Hoši nám řekli že mají náhodou svůj soukromý kemp a kdybysme chtěli že můžem jet k nim. ,,Máme tam zatím jenom dva naše kamarády Liama a Naila a zatím žádné holky, takže by nás potěšilo kdyby jste se přidali." Svůdně nabízel Zayn. Nině zajiskřili oči. To bylo přesně to co hledala !!! Jelikož byla opilá koneckonců jako mi všichni tak bez rozmyslu přislíbila klukům že tam pojedeme!! Nezdálo se mi to jen tak jet do kempu s cizími klukama, ale byla jsem totálně mimo tak mě ani nenapadlo protestovat. Věděla jsem že mám už teď sázku prohranou. Všichni tři kluci byli hrozně hezcí a milí. Věděla jsem že jestli se budu alspoň jednomu líbit určitě se od nich neudržím dál...

P.a. : Ahoj všichni . Tak na úvod je tu 15+ dost brzo... Ale jen takový úryvek z života Harryho.. Dofám že vyhovuje. Myslím že se máte na co těšit do příštích dílu !!! Dikec a prosim o votes 😉 na chyb kašlete... Apple hrozně opravujou...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 03, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

HolidayKde žijí příběhy. Začni objevovat