Beni wattpad üzerinden takibe almayı unutmayın! ❤ (sosyal medyalarımı da en aşağıya koyduuum, bana yazdığınız ve benimle dedikodu yaptığınız anlar>>>>>>>>)
Arkadaşlarınıza da silah zoruyla okutmayı unutmayın (el sıkışma emojisi)
ARKADAŞLAR BUNDAN BIR ONCEKI BÖLÜM 29. BÖLÜM LAKIN 28. BÖLÜM GÖZÜKÜYORMUŞ, SUREKLI DUZELTIYORUM AMA YINE AYNI...
29. BÖLÜM İN'İ OKUMAYI UNUTMAYIN
İyi okumalar... <3
🌙
30. AİDİYET
''Sana nasıl güvenebilirim?''
Elimdeki telefonumu önümdeki bilgisayarla eşleştirdiğim anda Valzekan'ın arayüze sızması için tek bir onayım kalmıştı.
''Bana güvenemezsiniz Bayan Hanse, ben sizden daha zekiyim. Şayet ona söyleyemezseniz bana söyleyin, ona ona söylerim.''
Sert bir nefes verdim, telefonumun ekranındaki parmak izi okuma bölgesine baş parmağımı yasladığım anda Valzekan'ın yazılımı Valor'un, Norm'a ait olan işletim sistemine bir zehir gibi sızdı.
Valor'dan kartını alırsam sadece Norm'u almış olacaktım.
Ama Valor'dan İn'i alırsam... Norm'u, İn'i ve birçok insana ait her türlü sırrı da ele geçirmiş olacaktım. Bir tablet parçası insanların benim önümde diz çökmesi için yeterli değildi. Ama onların geçmişini, geleceğini ve bugününü ellerim arasında tutarsam... Bana her daim itimat etmek zorunda kalacaklardı.
''Telefonunuzun kamerasındayım, kayıt altına alıyorum. Evet Bayan Hanse.''
''Bunu Zenbar'a kendi ağzımla söylemek istiyorum Valzekan, sen sadece kapısında soyadımın yazdığı evi bana bul. İn'e ait her evin ve üyelerin sistemine sızarak bunları benim için bir dizin haline getir. Ve asla... Asla kendini ele verecek bir şey yapma.''
Sandalyeden kalkarak bilgisayarı tekrar kapattığım esnada içinde olduğum odanın koridoruna çıktım. Kapıda beni bekleyen Karma ayağa kalkarak benimle beraber acil çıkış kapısına doğru yürümeye başladığında benim topuk seslerim ve onun patilerinin mermerlerde bıraktığı sesler oldukça dikkat çekiciydi.
Koridorun diğer ucundan duyduğum ayak sesleriyle hızla acil çıkış kapısını açıp Karma ile beraber girdikten sonra çizmelerimi ayaklarımdan çıkardım. Siyah çoraplarımla hızlı hızlı inip binanın arka kapısına çıktığımda asfalt yolda hızla koşmaya başladım.
''Valzekan!''
''Sol taraftaki sokağa sapıp gördüğünüz soldaki ilk araya girip kahverengi boyalı evin önüne kadar yürümeniz gerekiyor.''
''Zenbar?''
''Zenbar Elendes, Valor'dan aldığı öcün ardından hiçbir karşılık vermemeye başladı. Sizin deyiminizle efsane dayak yiyor.''
Benim ses tonumu taklit ederek söylediği kelimeler gülümsememi sağladığında Valzekan'ın dediği kahverengi evin önünde durdum.
''Sağ taraftaki ara sokağa girerseniz sol çaprazınızdaki beyaz ev sizin soyadınızla eşleşen ev.''
Adımlarım hızlandı, dediği arasokağa sapmamla beraber gördüğüm beyaz ev dudaklarımı birbirine sıkıca bastırmama sebep oldu.
Evin bahçesine girerek sadece benim olduğum sokakta rahatça hareket edebiliyordum. Kapının önüne geldiğimde Valzekan'ın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CÜRETKAR ~ SONSUZU YAŞAMAK | +18
Teen FictionGözlerim bağlı, göğüslerim onun gözleri önüne serili öylece uzanıyordum. Isırmaktan kan kırmızısını aratmayan dudaklarımı araladım. ''Bant?'' sesim içime kaçmış gibiydi, beni duyduğundan bile şüpheliydim. ''Göğüslerinin üzerini bantlamamı mı isti...