Sahile yürüye yürüye gitmiştik . Zaman geçtikçe hava daha da esiyordu . Sahile vardıktan sonra doğruca banklardan birine geçmiştik . Akşam sefası sürmek isteyen birçok insan dolup taştığı için sahil burası da rahat değildi . Artık onu taşlıkların oraya götürmenin vakti gelmişti .
'' Burası da kalabalık ... En iyisi taşlığa gidip oturmak . ''
'' Orası daha çok eser . ''
'' Olsun . Ben orada oturmayı seviyorum ayrıca orada insan pek olmuyor . Hatta hiç olmuyor , bir deli benim . ''
'' Yine de şunu giy sen . ''
Üstünde kapüşonlusunu çıkarıp elime tutuşturmuştu . İtiraz falan edecektim ki boşun olduğunu fark edip sustum . Giydikten sonra Berat sessizce ayağa kalkmıştı . Bende onun peşinden kalktım . Sahilden aşağı inerek (yürüyüş yolu) doğruca taşlıklara gitmiştik . Sonrasında da oraya oturur oturmaz konuşmaya başlamıştım .
'' Hadi artık her şekilde en iyi ortamı sağladım sana . Anlat bakalım . ''
'' Ne anlatacağım ? ''
'' Geçen gün anlatmak istediğini . ''
'' Gözde o tamamen saçma bir konuşmaydı hiç gerek yok . İyi ki Yağız geldi de birlikte kol kola gittiniz . ''
'' Ama söylemek zorundasın geldin o kadar ! Ayrıca söyleyeceklerine çok ihtiyacım var ... ''
'' Nasıl yani ? ''
'' Söyleyeceklerini duymaya çok ihtiyacım var . ''
'' Duygularımı paylaşmak istemiyorum Gözde ... ''
'' O gün istiyordun ! Ne değişti söylesene ne değişti !? ''
'' Ne mi değişti !? Sizi yan yana yakın bir şekilde görmem değiştirdi . ! ''
'' Ne ?.. ''
''Duydun ! Duygularımı merak etmiştin sen değil mi !? Söyleyeyim hemen . Oyun tamamen öylesine bir şeydi Berke ile ilgili falan değil . Senden hoşlanmıştım . Erkek arkadaşın olduğunu da biliyorum . O yüzden sana uzak duralım dedim . İşte hepsi bu kadar . Öğrendin ve şimdi de gidiyorum . ''
'' Hayır hayır bekle ! Erkek arkadaşım değil o benim , ayrıldık ... ''
'' Yani ? Ne yapmam lazım !? ''
'' Şey .. .''
'' Sormam zaten hata , yapılabilecek bir şey yok . ''
Berat tam gitmeye yeltenmiş iken kolundan tutarak durdurdum . Kolunu benden çekerek bana dönmüştü .
'' Ben seni seviyorum Berat ! Onu değil seni ! ''
Bu lafıma kahkaha atarak konuştu .
'' Bu yüzden sevgiliydiniz değil mi onunla da !? ''
'' Benden ayrılan da oydu ! Seni sevdiğimi anladı ve ayrıldı ... Seni kıskandırmak için onu öptüğümü düşündü . Gerçekten haklıydı . ''
'' Boşversene Gözde ! ''
'' Seni kıskandırmak için onu öptüm , beni üzdüğün için onunla oldum ! İnanmıyor musun , peki ya buna ne dersin !? ''
Bunu söyleyerek o daha gitmeye tenezzül bile edemeden kolundan tutarak kendime çektim . Daha sonrasında da dudaklarımızı buluşturmuştum . Öylece tepkisiz durmuştu . Bende hızlıca geri çekildim ve hala birbirimize yakınken '' Ben onu sadece sen varken yanağından öptüm . '' dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı : Entrikalar Koleji
Teen FictionPinterest GözBer fotoğraf albümü : https://tr.pinterest.com/aloneangela/g%C3%B6zber/ Okul döneminin ortasında okulunu değiştirip bir koleje gelen Gözde'nin yeni sınıfında yaşadığı olaylar ve yeni kurduğu ilişkiler , arkadaşlıklar ele alınır . 18 ya...