jadi pejatan

3.5K 38 2
                                    

Kalau dengan neneknya boleh, dengan anaknya pun boleh, apa salahnya dengan cucunya pula. Fikir Sahlan. Memang lama juga dia memerhati Ros, anak dara sunti makcik Ramlah, cucu kepada nenek Sarah. Masih lagi sekolah rendah, baru darjah lima, tetapi sudah pun terkedik kedik pandai mengggoda. Memang sejak Sahlan mula mengenal seks ini, otak dan hatinya sentiasa cenderung ke arah itu. Ini pun berpumca dari nenek Sarah juga, yang telah memperkenalkan apa itu seks kepadanya.

Seawal usia dua belas tahun, Sahlan sudah pun merasai seks. Gara gara nenek Sarah yang sering mempengaruhi dan turut menggodanya. Terunanya pun nenek Sarah lah yang telah mengambilnya. Walaupun sudah berusia, tetapi tentang seks, nenek Sarah masih hebat. Jika bercakap pun dia akan selitkan unsur unsur lucah. Apalagi kalau melatah, tidak sah kalau tidak menyebut benda benda itu. Dia ini adalah kawan baik kepada nenek Sahlan. Nasib baik juga neneknya itu tidak seperti nenek Sarah ini.

" Sejak dah sunat ni, nenek tengok Sahlan dah semakin besar."
Itulah antara kata kata nenek Sarah yang Sahlan masih ingat. Memang Sahlan agak lewat berkhatan, jika di bandingkan dengan teman teman yang sebaya dengannya. Dulu dia memang takut bila mendengar perkataan sunat, dia hendak melakukannya pun setelah sering di ejek ejek oleh kawan kawan.
" Cuba nenek tengok macamana rupanya."
Pinta nenek Sarah. Mulanya Sahlan keberatan juga.

Dia malu untuk menunjukkan zakarnya itu kepada orang, apalagi dengan orang perempuan.  Tetapi setelah serimg di minta, akhirnya di turuti juga kehendak nenek Sarah itu, namun bukan dia seorang. Bila makcik Ramlah, anak sulung nenek Sarah juga turut sama. Mungkin kerana semua ahli keluarga mereka perempuan, jadi mereka menjadi teruja dengan kehadiran lelaki di kalangan mereka. Nenek Sarah punya empat orang anak dan tujuh orang cucu, semuanya perempuan.

Nenek Sarah dan makcik Ramlah bukan setakat pegang pegang dan belek belek sahaja, tetapi mereka turut melakukan seperti lacapan juga. Pada awalnya belum apa apa lagi, namun setelah beberapa mereka melakukannya, mereka telah benar benar melakukan lacapan. Dan ketika itulah air manimya keluar untuk pertama kalinya. Terpekik pekik juga Sahlan pada masa itu. Gelinya bukan kepalang, hingga terkujat kujat dia menahannya. Tetapi yang hairannya, lama kelamaan ianya menjadi sedap dan memyeronok kan, hingga membuat Sahlan menjadi ketagih pula.

Kalau sebelumnya dulu, Sahlan datang menemui mereka jika di minta. Tetapi selepas itu, Sahlan pula sendiri yang mencari dan menemui mereka.  Dari semasa ke semasa tindakan mereka juga turut berubah. Dari hanya lancapan biasa, mereka telah melakukan jilatan pula. Terutama makcik Ramlah, yang sangat suka mencium dan menjilat jilat zakarnya. Hingga membuat Sahlan menggelitik gelitik dan terjerit jerit menahan kegelian.

Pada hari yang berikutnya pula, makcik Ramlah telah melakukan kuluman. Sambil mengulum, dia seperti menghisap hisap juga. Ketika  itu Sahlan merasa semakin bertambah nikmat dan seronok. Apalagi setelah makcik Ramlah menggabungkan semua apa yang telah dia lakukan pada zakar Sahlan selama ini. Bermula dari ciuman, jilatan, kuluman dan hisapan. Semuanya itu telah membuat Sahlan menggelitik dan menggelinting. Semuanya sedap, semuanya nikmat dan semuanya seronok.

Setelah dari semua itu, hingga pada satu hari.
" Mak tengok mak, dah besar ya."
Makcik Ramlah bersuara, sambil menunjukkan zakar Sahlan kepada nenek Sarah. Di belek beleknya lagi zakar tersebut, sebelum nenek Sarah juga datang membelek.
" Kalau macam ni, silap silap laki engkau punya pun kalah."
Kata nenek Sarah. Tidak sangka kata mereka, budak yang baru seusia dia sudah memiliki zakar yang besar dan panjang seperti itu. Mungkin kerana sering di lancap agaknya, kata mereka.

" Nak cubalah mak, mak tak nak cuba?"
Kata makcik Ramlah, yang ketika itu Sahlan tidak faham apa yang di maksudkan sebenarnya.
" Boleh juga, tapi kalau engkau nak mula dulu, engkau buatlah."
Balas nenek Sarah. Lalu makcik Ramlah pun terus melakukan, apa yang biasa dia lakukan seperti yang sebelumnya ini. Di cium, di jilat, di kulum dan di hisap zakar Sahlan, hingga ianya membesar, memanjang dan mengeras. Seperti biasa, Sahlan hanya mampu mendesis dan mendesah sahaja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

jadi pejantanWhere stories live. Discover now