2.BÖLÜM- Tutsak

147 11 14
                                    

İyi okumalarrr.

Yazardan...

Berfu yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Yattığı
yataktan daha doğrusu yatırıldığı yataktan doğruldu . Anlamayan bakışlarla nerede olduğunu ve buraya nasıl geldiğini düşünüyordu. Anında gözleri açıldı .Anlamıştı . Berfu yataktan kalkıp kapıya doğru ilerleyecek iken baş dönmesi ile yatağa geri oturmak zorunda kalmıştı. Kendini toparlayıp tekrar ayağa kalktı. Kapıya doğru koşmuştu.Elini hızlıca kapı koluna götürdü .Kapı kolunu aşağı indirdi .Ve kapıyı çekti . Sinirli gözlerle aynı şeyi defalarca yaptı.Berfu en sonunda vazgeçip cama doğru ilerledi .Ve manzarayı izlemeye başladı.

                                    § § § § § § § § § § § §

~Berfu Sönmez

   Gözlerimi açtığım gibi güneş gözüme girdi .Yataktan doğruldum.
Etrafıma bakmaya başladım.Simsiyah bir odada idim . Bir dakika burası benim odam değil ki .Ben , ben buraya nasıl geldim. Neden burdayım? aklımda bir sürü cevaplandıramadığım soru vardı.Bİ DAKİKA!lanet olsun o adam beni buraya getirmişti.En son boynuma birşey saplamışlardı tabi ya! iğne ile bayıltmışlardı. Sen ne halt etmeye adama dikleniyorsun ki!En sonunda olacağı buydu. Bir an önce bu odadan çıkmam gerekiyor. Tam kapıya doğru ilerleyecekken bi anda başım döndü ve geri oturmak zorunda kaldım. Harika ya! Bir baş dönmesi eksikti o da oldu. Büyük bir ihtimalle açlıktan başım dönmüştü . Tekrar deneyerek ayağa kalktım. Hızlı bir şekilde kapının yanına gittim. Ve kapının kolunu aşağı indirdim,kapıyı kendime doğru çektim.LAN! BU KAPİ NİYE AÇILMIYOR? Derin bir nefes aldım. Ve tekrar denedim ,defalarca aynı işlemi yaptım.Ama bir işe yaramadı.

     Sakinim,sakinim,sakinim.......DEĞİLİM ULAN SAKİN FİLAN!En sonunda pes etme kararı aldım. Yapacak hiç bir şeyim yoktu şuanlık. Ah ,ah! Ben bu hallere düşecek kızmıydım? Yatağın yan tarafı camdandı. Cama doğru ilerleyip manzarayı izlemeye koyuldum. Manzara çok güzeldi. Denizi net bir şekilde görebiliyordum. Kafam çok karışıktı, aklımda bir sürü soru işareti geziniyor. O adamlar yan komşumu neden o hale getirdi, neden beni kaçırdılar,ve bu adamlar kim...... Daha bunun gibi merak ettiğim bir sürü soru vardı. Ben kendi içimde düşüncelerim ile boğuşurken bir anda kilit açılma sesi geldi. Hemen kapıya döndüm. Ve karşımda onu gördüm. Ateş'i .Ve Ateş  aşırı derecede sakin bir şekilde konuşmaya başladı. "Bende merak ediyordum ne zaman uyanacaksın diye" dedi.

    Bu herif benle taşşakmı geçiyor? Ya sabır.Ardından hemen konuşmaya başladım."Sen kimsin, ben ne zamandır buradayım ve beni ne hakla kaçırıyorsun?" Dedim. Ateş ise "Biraz yavaş olsana ya ,ard arda taramalı tüfek gibi  dizdin soruları anasını satayım. Sakin bira-" . Sözünü keserek sinirli bir şekilde konuşmaya başladım hemen ." Ya sen iyimisin? KAÇIRILDIM BEN .KA-ÇI-RIL-DIM. Hala sakin ol diyosun ya! Boş yapmayı kesip sorularımı cevapla artık." . Ateş beyimiz ise piç gibi sırıtmaya başladı ve , "Evet kaçırıldın. Hatta seni ben kaçırdım. Her neyse sorularına tek tek cevaplayacağım ama önce oturmanı istiyorum." Dedi.

      Meraktan ölmek üzere olduğum için sözünü ikiletmeden  hemen oturdum. Bu durum her ne kadar hoşuma gitmiyor olsa da  şuanlık yapabileceğim hiç bir şey yoktu. Sözünü   dinlememden  memnun kalmış bir ifade ile hemen konuşmaya başladı. "Yanlış hatırlamıyorsam tanışmıştık? " Dedi . Ne tanışmak ama!  İstemeye istemeye evet anlamında kafamı salladım. "Ama hatırlamıyorsun sanırım her neyse baştan almanın kimseye zararı dokunmaz . Ben Ateş Aylaz . Mafya değilim. Ülkede kimse hakettiği cezayı yaşayamadığı için ben kendi adaletimi sağlıyorum. Bunu yaptığım için mafya olmuyorum her halde değilmi?"dedi Ateş. Aynen aynen mafya olmuyorsun! Kesinlikle . Ardından " Evet belki herkes hakettiği cezayı çekmiyor olabilir ama bundan sanane ? Sana mı kaldı? Senin kendi adaletin vahşilik! Adalet filan değil. Adalet denilen şey her ne kadar ülkede olmasa bile seninkide adalet değil. Yan komşumun kimseye zararı yoktu . Peki o adama yaptıkların adalet mi sayılıyor? Adamın yüzünü tanınmıyacak hale getirmiştiniz! Adamın çok borcu vardı ,sadece borcu olduğu için ve ödeyemediği için mi onu o hale getirdiniz? "Dedim. Derin bir nefes aldım.

~YAN DAİRE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin