Bolum Yedi

180 16 9
                                    

Kitaba devam etme karari aldim tekrardan oylariniz icin tesekkur ederimm<3

___________________________________

Uyandigimda beyaz bir odadaydim sanirim cennete geldim.

Etrafa baktigimda Hina ve Emma'yi gordum ardindan odaya iki kisi girdi.Biri uzun boylu ve savinin onunda sarilik vardi.Digeri ise gozlukluydu sanirim bunlari taniyorum.İsimleri neydi? Unuttum siktir et öğreniriz.

?:"Gunaydin cok uyudunuz yeter be aa"

L:"Kimsiniz?"

??:"Bizi tanimiyor olman canimi yakti bak"

L:"Canin yandigi icin uzuldum simdi adinizi soyleyin"

Bunu dedikten sonra uzun boylu sirik olan  sacimdan tutup kendi yuzune yaklastirdi istesem carpardim bir tane orospu cocugu.

H:"Hanma, sende Linda olmalisin?"

Nereden biliyor bu adimi

L:"1. Adimi agzina almazsan sevinirim 2.si neden buradayiz?"

Bunu dememle Hina uyandi bir kac saniye sonra Emma.

Adini soylemeyen gozluklu:"Öyle gerekiyor,simdi gidiyoruz kacmaya calismayin acimam öldürürüm"

Aman cok korktum öldürsene sidikli kafa.

Emma'larla olayi sorguluyorduk aninda dank etti.
Cebimde hep törpü ve biber gazi  tasirim biber gazi on cebimde ama torpu arka cebimde onu alip ipleri cozebilirim.Dedigim gibi yaptim ipleri cozdum sonra Emma ve Hina'nin ellerini cozdum biber gazini elime aldim ve odadan ciktik.

L:"Sanirim cikisi gordum 3 dedigimde kosucaz"

E/H:"Tamam"

L:"1,2-"

Sidikli kafa:"Oi,mallar ben size ne-"

Sozunun kesilmesinin sebebi gozune biber gazi sikmamdi.

L"3 kosun"

Direk kostuk ve kendimizi disari attik baya bi kostuk.

Direk evin oldugu tarafa gittik kapiyi caldik.Baji ve Mikey kapiyi acti.Baji beni gordugu gibi sarildi ask adam yiaaa🥰🥰😘😘🥰🥰.
B:"Aptallar odumuz bokumuza karisti"
L/H/E:"Ozur dileriz"

Mikey baya sinirliydi belli ediyordu

M:"Ozur dilemekle gecmiyo simdi biz oyun oynarken bize hizmet ediceksiniz".

Mikey'e ne diyor bu mal bakisi attiktan sonra olayi kabullendik ve onlar playstation(galiba boyleydi yazilisi)
Oynarken onlara hizmet ettik cok yorucuydu diyebilirim her boku istediler.

___________________________________________

Bolum bok gibi olabilir bazi kitaplardan esinlendim oylariniz icin tekraaaarrr tesekkur ederimm<33333

304 kelime

Baji x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin