Rozhodla jsem se, že půjdu za ním a nějak se mu to pokusím naznačit. Přišla jsem před dveře jeho kanceláře a zaklepala. ,,Dále." Promluvil a já vešla dovnitř s úsměvem na tváři. Liam ke mě zvedl pohled a hned se usmál, jedním gestem mi ukázal, ať si jdu sednout na jeho klín.
Ani na vteřinu jsem neváhala a šla si sednout na jeho klín. ,,Tak jak dopadlo vyšetření?" Usmál se a políbil mě na spánek. ,,Překvapivě dobře. Ale něco ti musím říct. Budeme potřebovat další tři pokoje navíc." Zasmála jsem se a sledovala jak se tváří. Samozřejmě že nechápal co se mu tím snažím naznačit.
,,Lásko já tě teď nechápu." Díval se na mě, chvíli přemýšlel, ale stejně na nic nepřišel. Z kapsy u mých džin jsem vytáhla ultrazvuk a ukázala mu ho. Chvíli se na něj díval a potom se mu v očích objevili jiskřičky. ,,Trojčata?" Přikývla jsem a jen čekala, jak zareaguje. Liam se postavil a vzal si mě do náruče, začal se mnou točit. ,,Doktorka tě nazvala snaživcem." Zasmála jsem se a Liam mě poté vášnivě políbil.
**********
,,Si děláš prdel?!!" Vypískla nadšeně Gwen. Jí jsem to nemohla tajit. Pomáhala mi vybrat mé svatební šaty. ,,Nedělám. Ale nikomu ani muk. Chci aby to pro všechny bylo překvapení." Tiše jsem zašeptala a pak se zasmála.
Vybrali jsme krásné svatební šaty, které se líbily mě i Gwen, která měla také nádherné šaty na své vlastní svatbě. ,,Co kdybychom vybrali pro družičky tyhle světle modré?" Ukázala na jedny šaty, které se mi moc líbily. Vytáhla jsem mobil a vyfotila šaty, fotku jsem poslala na skupinový chat kde jsme byli všechny děvčata z naší party.
Na odpovědi jsem nemusela čekat dlouho. Izy napsala, že přijde a hned si jedny koupí, aby ji je pak někdo nevykoupil.
To samé Riley, Jess, Grace a Bee. Byla jsem moc ráda, že jsem měla kamarádky, když jsem se ale ohlédla, Gwen už nestála vedle mě. Kam sakra zmizela? Ani jsem jí nemusela hledat, našla si mě sama.
,,Em! Pojď sem!" Ohlédla jsem se a spatřila jí u dětského oblečení. Jelikož Gwen měla o pár roků starší dva syny, tak jim vzala oblečení na svatbu.
,,V tomhle budou Connor s Garrettem vypadat jako největší frajeři." Zasmála se a já si všimla šatiček pro obě moje holky v růžové barvě, aby k sobě ladili. Když jsem potom přišla domů tak ke mě přišel Liam. Šaty jsem měla ve vaku, aby Liam neviděl jaké jsem si vybrala.
**********************************
Taaaak holky si byly vybrat šaty a ještě k tomu vybrali pro jejich děti. 🥰 Jak myslíte že skončí celá knížka? Nějaké typy? 😏Tessie
ČTEŠ
Nečekané shledání ☑
Lãng mạnDRUHÝ DÍL ZE SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE ,,Vezmu si na sebe nějaký overa-" Nestihla jsem to ani doříct a už jsem viděla, jak protáčí oči nad tím, že si na sebe chci vzít černý overal. ,,Jdi do prdele se zasraným overalem! Musíš zaujmout, vypadat trochu...