Mustafa Erdoğan: selvinin babası , eşi yıllar önce ölmüş kızı evlendikten 3 yıl sonra vefat eder.
*
Selvi vefa: Mustafa'nın tek kızı adil vefa ile evli , ferda ile Ali'nin annesi , berhayat Hastanesinde baş hemşire selvi ferda ya belli ettiği kadar sevgisini aliye belli etmez aliye karşı hep soğuktur .
*
Adil vefa : selvi ile evli berhayat Hastanesinin baş hekimi ve beyyin cerrahı,Ali ile ferdanın babası, merhametli birisidir
*
Ferda vefa : vefa ailesinin en büyük çocuğu Ali'nin ablası ailesine değer verir fakat aliye daha da çok değer verir , berhayat Hastanesinde beyin cerrahıdır , doruk ile sevgilidir
*
Ali vefa : vefa ailesinin en küçük çocuğu , tıp fakültesini yeni bitirmiştir ve berhayat Hastanesinde asistan doktor olarak işte başlayacak,ailesini çok sever annesini bile ... Ablası onun için her şey dir,annesinin neden ablasını sevdiği kadar kendini sevmediğini hep düşünmüştür ama cevabını hiç bulamamıştır ...
*
Doruk: berhayat Hastanesinde asistan cerrah, ferda ile sevgili komik ve eğlenceli birisidir .
*
Açelya : berhayat Hastanesinde hemşire, demir ile sevgili , demirle sürekli didişirler ama birbirlerini çok severler , dedikodu yapmayı da çok sever nazlı ile ev arkadaşı olmalarının yanı sıra en yakın arkadaşlardır.
*
Demir : berhayat Hastanesinde asistan cerrah, açelya ile sevgili,doruk ile ne çok iyi ne çok kötü anlaşır.
*
Nazlı : berhayat Hastanesinde asistan cerrah, açelya ile ev arkadaşı , gülin ve açelya en iyi arkadaşları.
*
Güneş : berhayat Hastanesinde hemşire, gülin ile sevgili.
*
Gülin : berhayat Hastanesinin sekreteri , güneş ile sevgili, açelya ve nazlı en iyi arkadaşları.
*
Beliz : hastanenin sahibi,ferman ile sevgili, adil hoca babası gibidir .
*
Ferman : berhayat Hastanesinin kalp cerrahı, beliz ile sevgili,katı fakat merhametli birisi adil hocayı hep örnek alır .
*
Tanju : berhayat Hastanesinde çalışıyor cerrahi şefi , plastik cerrahıdır , sinirli ve katı birisi hedefi baş hekim olmak.
*
Yaşar vefa : adil ve Muhsin'in babaları , vuslatın kocası ,sert ve katı bir insandır , kalp krizi sonucunda vefat eder .
*
Vuslat vefa : yaşar vefanın karısı , adil ve Muhsin'in anneleri, evlatları için her şeyi yapar.
*
Elif akyıldız: Muhsin ile evlidir .
*
Muhsin vefa : vefa ailesinin küçük çocuğu , çalışmayı sevmez tembel kısacası boş boş gezer ve babası da Muhsin'in bir baltaya sap olmamasından dolayı Muhsine karşı çok serttir , elif akyıldız ile evlidir babasını ölüm haberini alınca İstanbul'a gitmek için yola çıkar fakat bir trafik kazası sonucu elif çocukları ve kendisi ölür.