14

0 163 45
                                    

bölüm sonu yazacağım bazı şeyleri o yüzden çok uzun tutmuyorum buraları. final bölümüyle, son kez keyifli okumalar <33

"çok heyecanlıyım!" dedi zeynep kocaman gülerek. çağrı, kızı belinden çekti konser alanına girerken. "heyecanını yerim senin." dedi kızı yanağından öpmeden önce. zeynep, çocuğun yanağını okşarken diğerleri de gelmişti sonunda.

"ali ağlama artık!" diye mızmızlandı duru. arkadaşı geleceğim diye söz vermişken son anda işi çıkmıştı ve gelememişti. ali de bunu öğrenince yol boyu somurtup "beni kandırdın." diye duru'ya çemkirmişti.

"gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar!" dedi ağlamaklı bir ifade ile, zeynep ve çağrı'yı gösterirken.

"bu akşam alt üst olmuşum çalarken kendi kendine bol ağlamalı klip çekersin aliş." dedi sinan, ali'yi sinir etmek için; ki başarılı da olmuştu çünkü ensesine bir şaplak yemişti. "sokuk sokuk konuşma bi çakarım var ya!"

duru'nun araya girmesiyle tartışma son bulurken çağrı'nın tüm odağı zeynep'teydi. kırmızı elbisesi ile büyüleyici görünüyordu, sanki dünya tamamen karanlıktı ve sadece tek bir spot ışığı vardı. o ışık da tam olarak zeynep'in üzerinde; ışıl ışıl aydınlatıyordu onu. zeynep'ten başkasına kördü çağrı.

"içer misin bir şeyler?" dedi arkadaki barı gösterirken. omuz silkti zeynep. "gecenin sonu sarhoş bitmemeli, çünkü ben her bir saniyeyi tek tek hatırlamak istiyorum." çağrı göz kırpıp bara doğru giderken sinan ve ali hala atışıyorlardı.

"ya yeter!" dedi zeynep. "konsere gelmişiz, sizin kavganızı mı dinleyeceğiz?" ali omuz silkip kollarını göğsünde birleştirirken sinan da duru'ya sarmaya başlamıştı. zeynep, ali'nin bu halini görünce iç çekip yanına gitti. "hadi ama ali, bu geceyi sen ayarladın. şimdi surat asmanın sırası mı? tamam, hepimizin sevgilisi var ama bir arkadaş grubuyuz." mavi gri'nin sahneye çıkmasıyla alkışlar yükselirken hemen ilk şarkıya girmişti bile.

"bak!" dedi sahneyi gösterirken. "alt üst olmuşum çalıyor, en sevdiğin." ali göz devirdi zeynep'in dediklerine. çağrı da gelip herkese biraları dağıtırken zeynep'e de uzattı fakat kız tam alacakken geri çekti. "madem gecenin her bir saniyesini hatırlamak istiyorsun, sana en hafifinden aldım; yine de üçten fazla içme." zeynep gözleriyle sevgilisini onaylayıp bardağı kaptığında ilk yudumunu almıştı fakat çağrı gerçekten en hafifini almış olacak ki tadı sodadan halliceydi. kendi kendine hayıflanarak buruşturdu yüzünü, kendisi kaşınmıştı.

çağrı, zeynep'i belinden tutarak kendisine doğru çektiğinde kız kafasını çocuğun omzuna yasladı.

şarkının nakaratı girdiğinde tüm kalabalık coşuyordu, buna aliler de dahildi. sinan ve duru, ali'yi ortalarına almış bağıra bağıra eşlik ediyorlardı şarkıya. zeynep göz ucuyla arkadaşlarına bakınca gülümsedi. hepsi mutluydu, bu da zeynep'in mutlu olmasına yeterdi. şarkı bittiğinde çağrı kafasını eğip zeynep'e baktığında kız gülümsedi ve uzanıp öptü çocuğu dudaklarından. geri çekilmişti ki bu kez çağrı öptü, uzunca; nefesi kesilene kadar. huzur buluyordu kızın dudaklarında.

zeynep ellerini çocuğun omzuna yerleştirdiğinde çağrı da belindeki ellerini sıkılaştırdı. çağrı'nın elleri kızın beline tam oturuyordu, sanki yuvası orasıydı. "senden nefret etmiyorum..." diye girdi söze zeynep. kelimelerini özenle seçiyordu çünkü bu konuşmayı yapmak için çok düşünmüştü.

çağrı merakla kızın cümlelerini beklerken devam etti. "şu zamana kadar birçok duygu yaşadım ben; mutluluk, üzüntü, yalnızlık, hayal kırıklığı, pişmanlık... ama hiçbir zaman nefret olmamış bunların içlerinde." elini çocuğun kalbine koydu ve devam etti göz temasını kesmeden.

"ne zaman sana senden nefret ediyorum desem aslında içimdeki hisleri besliyormuşum ben. hayatının içindeki birisinden nefret etmek imkansız gibidir derdi babam, ben küçükken. nefret etmen için onu önemsemen gerekir. hayatında yeri olması gerekir, değer vermen gerekir... ben en başından beri sana öylesine değer veriyormuşum ki, içimdeki hoşlantının; aşkın nefret olduğunu sanmışım, yedirememişim kendime. hırs yapmışım, bu hırs uğruna da kendimi kaybetmişim. şimdi, çok eminim ben. senden nefret etmiyorum çağrı, sana çok aşığım. öylesine aşığım ki tüm olanları bir kenara koyduğumda küçük dünyamın içine sadece seni sığdırabiliyorum. ben bu zamana kadar kimseyi bu kadar önemsememiştim. biliyor musun..." dedi gözlerini ayırmadan.

"seni bir gün görmesem o günüm berbat geçiyor." çağrı dolmuş gözlerini saklamaya çalışmıyordu. hayatı boyunca, bir insandan duyduğu en güzel cümlelerdi bunlar. "çok güzelsin." diyebildi sadece, zeynep'in söylediklerinin üstüne bir şey söylemek haksızlık olurdu çünkü.

dudaklarını kızın dudaklarıyla birleştirmeden önce sahneden yükselen şarkı ile gülümsedi çağrı. zeynep, çağrı'yı gülüşünden öptü o gece.

dünyanın en güzel kızı
hem kalpsiz hem kalp hırsızı...

dünyanın en güzel kızıhem kalpsiz hem kalp hırsızı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2748 beğeni.
cagrikocak: ne demiş mavi gri "hem kalpsiz hem kalp hırsızı." @zeynepsari

zeynepsari: @cagrikocak mavi gri şöyle de demiş "ben sende yandım, sende söndüm."
cagrikocak: @zeynepsari: iyi ki🤍
zeynepsari: @cagrikocak: iyi ki balım🤍

aliozturk: tamam bakmıyoruz biz🫣
cagrikocak: @aliozturk acı çekerek ölmek için doğmuşsun
aliozturk: @cagrikocak: ömrümün en güzel yıllarında bi deli kara sevdaya tutulamamışım...
cagrikocak: @aliozturk: geçti ali geçti..

duruyumben: BU AŞKIN MİMARIYIM YETMEZSE İÇ MİMARIYIM YİNE YETMEZSE TUĞLALARINI KOYAN KİŞİYİM
zeynepsari: @duruben: mimarda anlaşalım
cagrikocak: @duruben: en love insanı sensin duru tamamm💖💖

sinannarinses: benden hanımcısı gelmez diyodum
cagrikocak: @sinannarinses: sen hanımcılıkta master yapmışsın sinanım eline su dökemeyiz
duruyumben: @sinannarinses: çağrı haklı, senin en iyi olduğun tek konu bu zaten elinden alınamaz🤩
sinannarinses: @duruyumben: övmedin gömdün sanki
duruyumben: @sinannarinses: hiç de bile

bitti🥹
bu kurguya başlarken çok uzun soluklu olmayacağını zaten biliyordum
içimden geldiği gibi yazdım, hayalimdeki zeyçağ nasılsa onu aynen aktarmaya çalıştım umarım siz de okurken her bir kelimesinde benim aktarmak istediğim duyguyu hissedebilmişsinizdir

bu bir son değil, zeyçağ'ı çok sevdim ben; yakında başka bir kurgu yayımlarım diye düşünüyorum, neredeyse her gün zeyno ve çağrı'yı yazmaya çok alıştım
her bölümdeki yorumlarınızı keyifle okudum, cevapladım, öyle güzel şeyler yazdınız ki kahkaha ata ata okudum hatta💖

benden sürekli yeni bölüm isteyen herkese de çok teşekkür ederim, ilhamım hep siz oldunuz

en düşük olduğum anlarda bile "yeni bölüm ne zaman?" diye sorduğunuz an buraya koşup bir şeyler yazdım

zeyçağ olur mu bilmiyorum ama olsa da olmasa da ben kendi kafamda yarattığım zeynep sarı ve çağrı koçak'la çok mutluyum
umudunuzu asla yitirmeyin, şimdilik görüşürüz🤍

nefret | zeyçağ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin