Hikaye bilgisi : Hikayede a1 seviye türkce kullanilacak
Eglence amaçlı yani her turlu saçmalığa hazır olun 3 - 4 kişi bize aşık
Hafifte olsa başka animelerden konu olur
Bu kadar....
Yaklaşık 2 aydir anime izlemiyordum . En sonunda yaz tatili gelmişti ve bir animeye başlamayı düsünuyordum .
Aot izledikten sonra psikolojim yerine gelsin diye Tokyo Revengers izleyecektim ( nasıl fikir ama👌🏻)
Yarın karne aldıktan sonra başlayacaktım . Populer girl ortalamam 99.99999 du .
Neyse karne aldık geldik falan
Bilgisayarın başına gecip TR ı actim . 1 . bolum bitmisti woa guzelmis . Az daha izleyem .
Aaa sarışın çocuklar geldi . Ayy şu Mikey çok tatlıymış abubugugugu . O kadar dalmıştım ki 1 günde 15 bölüm izlemişim .
Gece yatağa yattım uyurken hep onları düşündüm . Off öyle bir yerde olsam çok havalı olurdu la .
Neys uyudum
(Rüya anı)
Sokak ortasındaydım dolunay vardı . Mikey nin sesi yankılanıyordu . Mizuki buraya gel sana ihtiyacım var . Koşarak onu arıyordum . Ama o yoktu....
6 da yatağımdan fırlamıştım . Bu nasıl rüyaydi . Telefonuma baktım arkadasım çarsamba bulusalım demisti . Olur dedim bugun pazardı .
Yine Tr izledim dedim sonra artık shifting yapma zamanım gelmis .
Denedim denedim gidemedim ama her dalcağım zaman Mikey bana elini uzatıyordu . Lan dur gecmise gitmicem sal .
Neyse carsamba sabah kankam ile bulustuk . Aksam oldu bana ben seni bırakırım dedi . Ah olur canım .
Tenha bir yere geçtik . Şey evim burda değil . Biliyorum dedi ve beni bir kara deliğe itti .
Gözlerim açılmıştı . Lan noluyo lll
2d olmuşum aq
Galiba yere kötu düsmüstüm belim agrıyordu . Etrafa baktığım zaman yanıma gelen Take yi gördüm .
Take : Selam Mizuki
Miz : Lan nerden tanıyon beni
Take : Özel güclerim cok takma
Miz : Buraya nasıl geldim
Take : Aslında Toga dan rica ettik o da kankanın kılığına girdi
Miz : Tr de Toga ne alaka mq
Take : İnsanlar hep farklı evrenlere gitmek istiuordu bizde onların arzularını yerine getiriyoruz .Mesela arkadaşın şu an Rengoku ile evleniyor olabilir .
Miz : Sonsuza kadar burda mı kalcam
Take : İstediğin zaman girip çık artık 2 hayatın var
Miz : Woa şey diğerleri nerde
Take : Aa gel gidelim
Giderler
Take hey gençler diye seslendi . Kulübeden Draken , Senju , Hina , Emma , Baji , Chifuyu ve Mitsuya çıktı .
Ulan o kadar kişi ne yapıyorlar
Diğerleri ile selamlaşmadan Baji yanıma geldi .
Selam lan sister (tokalaşma)
Woa reyiz naber uaSenju Mizuki chaaaağn diye üstüme atladı .
Aaa canım benim
Onlarla özlem giderdikten sonra Draken dedim .