Dün yaşadığım olay aşırı saçmaydı. Çevremde gördüğüm ilişkiler bana bunu öğretmemişti. Karşılık almadığın birini, karşılık almıyorsun diye engellemek çok garipti. Dün gece uyandığımdan beri bir daha uyuyamamıştım. Şu an kahvaltı masasında hayatımı sorgulama evresindeydim.
"Kime diyorum ben." Diye biri bağırdığında yerimden sıçramama sebep olmuştu. Kafamı kaldırıp baktığımda abim olduğunu gördüm.
"Bana mı dedin?" Diye sordum.
"Yok, arkandakine dedim güzelim." Dediğinde boş bulunup arkama baktım.
"E kimse yok abi. Kimle konuşuyorsun sen?"
"Beren sen iyiyim misin?"
"İyiyim. Niye sordun ki?"
"Yalan söyleyeceğin en son insan bile değilim Beren. Yalanı hak ettiğimi düşünmüyorum, özellikle bu kadar açık görüşlüyken." Abimin gözlerinden hayal kırıklığı geçerken kendimi suçlu hissettim. Abim sofradan kalkarken yerimde kalakaldım. Altı aydır en mutsuz günlerimi geçiriyordum. Ben Anonim olan Bartu'ya çok alıştığımı fark etmem uzun zaman olmamıştı. Sofradan kalkıp salona gittiğimde abimin orda olmadığını gördüm, odasına çıktım orda da yoktu. En son çare ona mesaj atmakta bulmuştum.
Siz;
Abi nerdesin?Aslan parçası;
Kaçtım.Bunu fırsat bilip gruba girdim.
PaRlAyAn YıLdIzLaR TaKıMı
Siz;
Yetişin komşulaarr. Ay bana bir şeyler oluyor.Alper ve Bartu aynı anda mesaj atmışlardı.
Kirvem;
Noldu Beren.Bartu;
Bir sorun mu var?Siz;
Alper koş Alper.Tabii ki olması gerektiği gibi yapmış ve Bartu'yu takmamıştım.
Kirvem;
Nerdesin?Sarı;
Kızım ne oluyor?Mert abiğ;
Ne oluyor kardeşim ne bu tantana?Siz;
Evdeyim Alper.
Abim kaçmış. Abim benim abim kaçmış. Yetişin e dostlar.Alper;
Ya kızım ödüm koptu! Bir şey oldu sandım.Berk abi nereye kaçtın?
Aslan parçası;
Karıya kaçtım Alper. Gel istersen?Kirvem;
Yok abi ben Allah yolundayım. Niye kaçtın abi?Aslan parçası;
Beren'nin yüzünden.Siz;
Yani ne var dün gece uyandığım saatten beri ayaktaysam?
Ne var yani kahvaltı masasında kahvaltı yapmayıp hayatımı sorguladıysam?Kirvem;
Sen kahvaltı yapmadın mı?Siz;
Evet yapmadım. Sofrada oturup hayatımı sorguladım.Kirvem;
Hasiktir yalancı. Sen kahvaltı yapmadan asla duramazsın.Siz;
Valla yapmadım. Dünyanın sonu biliyorum ama yapmadım. Buğra'ya sor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
Teen FictionBeren'nin orta gelirli bir ailesi vardı. Ta ki o güne kadar, yıllardır bir amcası olduğunu ama babasıyla amcasının görüşmediklerini biliyordu. Amcasının hakkında bildiği tek şey adıydı. Ve birde gelen o mesaj... 0507*******; Ne demiş Cemal Süreya? A...