'Dit moeten we echt vaker doen zeg', zegt Arnando. ''Ja poehh was echt goeie en een gezellig nachtje'' zegt Lisa en kijkt Arnando ondeugend aan. Ze staan op station Geldermalsen en pakken de intercity op weg naar Hoog Catharijne.
Na een kleine reis staan ze op Utrecht centraal. Lisa zegt dat ze naar de wc moet dus ze lopen naar de wc. Lisa betaalt loopt het poortje door, maar ineens loopt Arnando met haar mee. ''Waarom loop je mee? ''zegt Lisa. '' Ohh gewoon'' zegt Arnando en lacht verleidelijk. Lisa gaat de wc in doet der ding en loopt naar buiten, maar Arnando duwt haar terug het wc-hokje in. ''Wat ben jij van plan?' 'zegt Lisa terwijl ze Arnando lachend aan kijkt. ''Ik ga jou nog even herinneren aan de fijne nacht die we hebben gehad'' zegt Arnando. Arnando kijkt Lisa aan en ze beginnen met zoenen. Langzaam gaat Arnando met zijn hand naar beneden onder het rokje van Lisa. Hij gaat met z'n vingers onder de string van Lisa. Lisa stopt met zoenen en zegt '' Arnando dit kan echt niet hier iedereen hoort ons.'' Arnando kijkt haar alleen maar lachend aan begint haar weer te zoenen en gaat verder onder met z'n hand. Lisa begint harder te ademen en zegt ''Arnando alsjeblieft stop.'' Arnando gaat rustig verder en Lisa begint zachjes te kreunen. Arnando kijkt haar geil aan en begint haar zuigzoenen te geven in haar nek. Lisa duwt na een tijdje de hand van Arnando weg. Arnando kijkt haar vragend aan. Lisa kijkt hem ontdeugend aan en trekt zijn shirt uit. Ze begint met zuigzoenen te geven in zijn nek en gaat langzaam naar beneden. Als ze beneden is zegt ze ''wil je meer of?'. ''Plsss baby ga door'' zegt Arnando geil. Lisa doet langzaam Arnando's gulp open en trekt z'n broek een beetje naar beneden en gaat verder met zuigzoenen geven. Lisa stopt met zuigzoenen geven en trek Arnando's boxer naar beneden en begint langzaam de eikel te pijpen. Arnando begint zwaarder te ademen. Lisa gaat een stukje verder en gaat rustig heen en weer. Arnando begint zachjes te kreunen. ''Als je zo doorgaat ga ik nog komen'' zegt Arnando. "Wil je dat?'' zegt Lisa terwijl ze Arnando ondeugend aan kijkt. Arnando kijkt haar aan en lacht en Lisa weet nu wel genoeg en gaat verder. Ze begint eerst met halve dick en gaat steeds verder. Arnando gaat steeds zwaarder ademen en kreunt steeds iets harder. Arnando zegt '' Ik ga komen baby'', maar Lisa gaat gewoon verder en Arnando komt in Lisa haar mond. ''Damnnn baby dit was zo goed.''Lisa kijkt Arnando lachend aan en ze lopen de wc uit.
Lisa en Arnando gaan samen winkelcentrum in en lopen de bershka in. Beide vinden ze er niks en gaan zo nog wat winkels verder. Lisa zegt ''Ik moet ff nog naar de Hunkemöller, want heb nieuwe bh nodig.'' Samen lopen ze de winkel. Lisa kijkt bij de normale bh's en pakt er een paar om te passen. Ze loopt naar het kleedhokje en gaat ze passen. Arnando staat voor het pashokje en loopt naar binnen. ''Lisa die bh staat je zo goed damnnn'' zegt Arnando. ''Ja vind je? Ik vind mezelf er maar dik in lijken hoor'' zegt Lisa. ''Nee staat je geweldig lieffie'' zegt Arnando en kijkt Lisa lachend aan en begint haar te zoenen. ''Sterker nog je ziet er fk geil uit nu lieffie'' zegt Arnando. Lisa kijkt Arnando lachend aan en begint hem weer te zoenen. Langzaam gaat ze met haar hand naar beneden en doet de gulp van Arnando open. ''I want you'' fluisterd Lisa geil in het oor van Arnando. Arnando kijkt haar met een ondeugende lach aan en doet langzaam haar rokje naar beneden en Lisa trekt de broek van Arnando verder naar beneden. Arnando tilt Lisa op een duwt haar tegen de muur en begint haar te zoenen. Langzaam schuurt Arnando z'n stijve dick tegen de vagina van Lisa. ''Do you want more?'' zegt Arnando. ''yeahhh daddy alsjeblieft'' zegt Lisa geil. Arnando trekt de string van Lisa naar beneden. Hij haalt zijn stijve uit z'n boxer en begint hem langzaam erin te doen. Hij begint eerst met halve dick en gaat rustig heen en weer. Beide ademen ze steeds sneller en Arnando doet hem er helemaal in. Lisa begint langzaam te kreunen. Arnando gaat steeds sneller en begint ook te kreunen. Ze gaan steeds harder tot Lisa zegt ''Arnando ik ga komen stoppp plss.'' Arnando kijkt Lisa alleen maar geil aan en gaat door. Lisa kreunt ineens heel hard en komt, maar Arnando gaat rustig door. Na 1min ademt Arnando steeds sneller en komt dan ook. ''Damnnn dit was goed baby'' zegt Arnando. '' Wel meest rare plek die we tot nu toe hebben gedaan'' zegt Lisa lachend en kust Arnando. Beide kleden ze zich weer aan en lopen het pashokje uit. Ze lopen naar de toonbank om 2 bh's af te rekenen. ''En was het een beetje goed?'' zei de winkelmedewerkster. Arnando en Lisa kijken haar beschamend aan, betalen en lopen snel de winkel uit.
Na het nogal beschamende incident in de Hunkemöller besluiten Arnando en Lisa wat te gaan eten ergens. Het was ook al kwart over vijf dus langzamerhand de tijd ervoor. Na even rond te hebben gelopen door Utrecht stad hadden ze een leuk restaurant gevonden. Ze gaan aan en tafeltje zitten en bestellen wat te drinken. '' Net was wel een tikje beschamend in de Hunkemöller'' zegt Lisa, ''Jaaa tjaaa gelukkig in de Hunkemöller dan een andere winkel'' grapt Arnando. ''Ja is wel zo'' lacht Lisa, '' hier kunnen ze er nog wel om lachen in de Hunkemöller, denk andere winkels niet.'' Na wat gegeten te hebben bestellen ze nog een toetje. Arnando kijkt Lisa aan en zegt '' jij bent toch m'n toetje? '' Lisa kijkt Arnando lachend aan en zegt '' lieffie nog niet genoeg gedaan afgelopen dag?'' Arnando kijkt Lisa alleen maar verleidelijk aan en begint onder tafel met z'n hand over haar benen te strelen steeds verder naar boven. Arnando is nu bij de string aangekomen en begint Lisa een beetje te vingeren. Lisa kijkt Arnando aan en fluisterd tegen hem '' als je me zo graag wilt take me then.'' Arnando kijkt Lisa geil aan en ze staan op en lopen naar de wc. Beide lopen ze een wc in en kijken elkaar geil aan en beginnen met zoenen. Arnando gaat met z'n hand onder de string van Lisa en begint haar te vingeren. Lisa begint harder te ademen. Ineens stop Arnando met vingeren en tilt Lisa op en zet haar op de rand van de wasbak neer. Hij kijkt haar lachend aan gaat gehurkt zitten en doet de string van Lisa naar beneden. Langzaam begint hij met beffen, eerst rustig aan en steeds sneller en heftiger. Lisa begint steeds harder te ademen en begint met kreunen. Ineens duwt zij Arnando's hoofd weg en springt van de wasbak af. Ze trekt het shirt van Arnando uit en begint van boven tot beneden zuigzoenen te geven. Als Lisa beneden is trekt ze de broek van Arnando naar beneden en boxer ook. Lisa kijkt Arnando ondeugend aan en begint langzaam met pijpen, eerst alleen topje van de dick en daarna steeds verder en sneller. Arnando begint steeds sneller te ademen en te kreunen. Ineens duwt hij het hoofd van Lisa weg en duwt haar tegen de muur aan. Hij tilt haar op en begint haar te neuken. Met langen halen en stoten gaat Arnando tekeer. Beide hoor je ze steeds harder kreunen. '' Ik ga bijna komen babe'' zegt Arnando. ''Ga nog even zo door dan kom ik ook'' zegt Lisa kreunend. Arnando begint steeds zwaarder te ademen en kreunen en komt. Hij geeft Lisa een wc-papiertje en Lisa veegt der vagina af. Lisa doet haar string omhoog, maar Arnando doet hem naar beneden en kijkt haar ondeugend aan en tilt haar op de wasbak. '' Volgens mij is hier iemand nog niet helemaal tevreden'' zegt Arnando en begint Lisa met beffen. Lisa begint harder te ademen en langzamerhand te kreunen. '' Babee ga zo door ik kom echt bijna'' zegt Lisa kreunen. Arnando gaat steeds harder tekeer en ineens gilt Lisa en kreunt en komt. '' Damnnn babe nooit geweten dat je dit zo goed kon'' zei Lisa. Arnando kijkt haar lachend aan en kust haar.
Samen lopen ze weer terug van de wc en zien dat het ijs dat ze hadden helemaal gesmolten was. Samen konden ze er wel om lachen en Arnando zegt '' ja jij was m'n toetje hé dus maakt niet uit.'' Lisa kijkt hem lachend aan en zegt '' maar alsnog wel een beetje zonden, want we moeten er wel voor betalen.'' Samen eten ze hun gesmolten ijs op en rekenen af. Lisa en Arnando lopen samen naar buiten en gaan terug naar het station. ''Dit was echt geweldig babe de hele 24 uur die we hebben gehad'' zegt Arnando. ''Ja zegt dat wel lieffie echt voor herhaling vatbaar'' zegt Lisa. Samen gaan ze de trein in en gaan ze ieder naar hun eigen huis bijkomen van hun intieme dag.
JE LEEST
Verleidelijk~ [Nederlandse oc smut]
RomanceLees in dit verhaal alles over Lisa en Arnold, twee geliefde die op 'stomige~' avonturen gaan. Waar doen ze het nu weer, is het een pashokje? En toilet? Wie weet! Eerste keer (smut) schrijven, helemaal Nederlands!