Ran haitani

88 5 1
                                    

O bir Queen.
O bir Material gworl.
O bir sanat eseri.
O aşko kuşkoluğun kitabını yazmış bir kadın.
O Jülide Mermerciyi bile yanında sönük bırakan bir ikon.
Bonten' in prensesi.
Y/n S/n
Ve Ran ondan nefret ediyor.
Sebebi belli değil mi sizce? Örneğin dün gece yaşanan olay.

Gece vakti, Y/n ayakkabılarını ayağından çıkarmış, bonten evine giriyordu. Gece klübünden gelmişti ve bir insan evladı ile biraz eğlenmişti.

Neyse işte sonuçta eve geldi. Birden ışıklar açıldı karşısında üstü çıplak altında sadece eşortmanı olan Ran Haitani vardı.

- Ne var!

- Nerdeydin sayın Prenses. (Ran)

- Sana hesap mı vereceğim?

- Haşa Prensesim ben köleniz sizden hesap sormak ne haddime. (Ran)

Gururu okşanmıştı genç kadının.

- Heeee şöyle izninle köpük banyomu yapıp yatıcam he bir işe yaramak istiyorsan küveti hazırlayabilirsin. İyi geceler.

Genç kadın, adamın yanından geçerken, adam sinirle onun bileğinden tuttu.

- Sen şaka mısın?! Nerden geliyorsun gece gece?! (Ran)

- Ay sana ne be hesap mı verecem sana? Çekil önümden paçoz herif.

- NE DEDİN SEN! (Ran)

- Paçoz dedim. Paçoz Ran.

- BANA BAK! (Ran)

Merdivenlerin başından Mikey'in sesi geldi.

- Ne oluyor gece gece. Yatın zıbarın. Gürültünüzden uyulmuyor. (Mikey)

- Özür dileriz Mikey. (Ran)

- Ben özür dilemiyorum vallaha. Hatta sana şikayet ediyorum. Bu paçoz ben eve gelene kadar beni kapıda beklemiş üstüne bir de hesap soruyor.

- Bana paçoz demeyi kes. (Ran)

- Senle konuşmuyorum. Varoşlar benim seviyemde değil.

- Sen niye bekliyorsun bunu. Namus bekçisi misin? Bonten yöneticisi misin Ran? (Mikey)

- Beklemiyordum. (Ran)

- Niye o zaman kapıda zebellellah gibi dikiliyordun.

- Sanane. (Ran)

- Bal gibi de beni bekliyordun işte. Çekil yolumdan işim var.

İşaret parmağınla Ran'ı ittirip odana gittin. Odana girdiğin gibi eşyalarını bir kenara fırlatıp duşa girdin. Küvette keyif yapıyordun ki kapın açıldı.

- EYVAH SAPIK İMDAT TOPLAYIN BONTEN'İ İNSAN SİKİYORLAR.

- Ne bağırıyorsun be! (Ran)

- Paçoz? Banyomda ne bok işin var! Bari burda rahat bırak! Özel hayat diye bir şey var haneye tacizden içeri attırırım seni!

- Beni daha cinayetten içeri atamıyorlar. Haneye tacizden mi atacaklar? (Ran)

- O zaman bacaklarına sıktırırım. Sakat kalırsın. Huzur evine veririm seni.

Ran iç çekip, göz devirdi.

- Onu bunu boş ver sen cidden nerdeydin. (Ran)

- Eğlenmeye gittim.

- Nereye? (Ran)

- Nereye olursa. Ay çık dışarı Ran senle mi uğraşıcam gece gece. Hadi çekil git keyfimi bozma.

Ran iç çekti. Bu kız onuda geçmişti her gece dışarıya çıkıp gece vakti dönüyordu. Sanzu, neden onu yanlarına ortak almıştı ki? Bok vardı!

- Bunun hesabını vereceksin bayan S/n. (Ran)

- Avcunu yalarsın Bay Haitani. Çık artık dışarı. Keyfimi kaçırıyorsun gece gece.

Genç kadın şarabından bir yudum aldı. Ran çıkıp kapıyı çarparak kapattı. Bu kız aşkı kuşkoluğun kitabını yazar bildiğin. Paçozmuş. Ran'ın ne paçozluğunu gördü acaba. Gayet bakımlı bir erkek. Ayrıca yakışıklı, her giydiği yakışıyor. Bir dakika! Neden ona kendini beğendirmeye çalışıyor ki?
.
.
.

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin