Benim hayatımdaki herkesin ki gibi kötü günlerle geçti ama şimdi böyle hissettmiyorum.Ailem iyi insanlardı. Kız kardeşim vardı. Beni bekleyen bir lise hayatı belki de lise aşkı vardı...........
Ortaokul 3 de hayatım tamamen değişti. Tecavüze uğradım. İlaç vermişti şerefsiz kımıldamak ne mümkün. Yakamda kalem vardı son gücümle saldırdım ama nafile. Toplayamadım kendimi. Tek söz edemedim.Lafını ağzıma alamıyor erkek görünce midem bulanıyordu. Ailem endişeli ben ise babama bile yaklaşamıyordum.
Sınıfımda bir çocuk vardı. Taktı bana, o kovalıyor ben kaçıyorum. 1 yıl 1ay sonra tam o gün aynı tarih korkuyorum. Yağmur yağdı okul çıkışı gene o çocuk vardı yanımda. Hâlâ peşimde. Kollarını açtı "Sarılmak ister misin? İyi gelir. " dedi. Neden bilmiyorum ama ihtiyacım vardı. Sarıldım ağlaya ağlaya herşeyi anlattım. Haberim olmadan hapse atıldı pislik. Ailemle görüşmüş. Bizde iyi arkadaş olduk. Bir gün haberlerde tecavüz vakası duydum. Anlattım ona keşke bunlar hiç olmasa diye "O zaman istediğin şey için çabala yardım ederim" dedi. Kahraman olmaya karar verdim . Bu vakaların çok olduğu bir ülke ve onun ülkesi olduğu için Türkiye'ye gittik.
Biliyordum. Aramızdaki sadece arkadaşlık değildi. Sevgili olmadık direk evlenme teklifi etti.
Şimdi 2 yıldır evliyiz kucağımda kızım hastenedeyiz bu gün 7 Ekim benim tecavüze uğradığım gündü artık biricik kızımın doğum günü. Hinoki bebeğim senin güçlü olman için herşeyi yapıcam. Benim gibi çaresiz olmayacaksın.
Akina, YN yani Hinoki 'nin annesi. Türkiye'nin 1 numaralı kahramanı babası 5. sırada. Hinoki'nin özgünlüğü 3 tane 3. biraz karışık bir konu zaten kullandığının farkında bile değil.
1. Özgünlük suyun 3 hâlini kontrol edebilmek. Su oluşturabilir ve onu buhar veya buza çevirebilir. Suyun iyileştirme gücü su vücuduna temas ettiği an yaranın dokularının yerini alması ile oluyor. İyileştirmeyi başkası için kullanması gerekirse kendi DNA sı lazım ona bir damla yaraya bağlı daha fazla kan vermesi gerekebilir. Annesinden geliyor.
2. Özgünlük beyaz kanatlar. Bu kanatları ortadan kaldırabilir. (Bunu çok fazla hayal ettim kanatlarını kapattığını düşünün tüyler dağılıyor beyaz parıltılara dönüşerek yok oluyor ortaya çıkarken direk kanatlarını açtığını düşünün) kanatlar koparılsa bile 5 günlük uykudan sonra yeniden seninle . Babasından geliyor.
3. Özgünlük babasından geliyor.
Hinoki YN nin japon adı türk adı Ceyda . 173 boyunda bir taş saçları belinde ve çok değerli açık kahve saç mavi göz mikrofon yutmuş bir deli. Annesi tarafından birçok dövüş eğitimi alması sağlandı. 6. sınıfta bir suçluyu yakaladığıve birkaç önemli olayda annesine yardım ettigi için geçici lisans verildi. Okul birincisi. (Neden birinci anlarsınız kikikiki)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YN×Todoroki Shoto
Fanfictionbesto frendom için yazıyorum bu yüzden onun karakteristik özellikleri olacak