Bölüm 49: Karmaşık Duygular

175 17 0
                                    


Gözlerimi açtığımda güneş yine yüzüme vuruyordu. Böyle uyanmayı sevmiştim sanırım. Bu sefer yatağımdan doğrulmamla beraber kapının tıklatılması bir olmuştu.

melina:

-gelebilirsin..

Kapı yavaşça açıldığında görmeyi beklemediğim bir kişinin geldiğini fark etmiştim. Yavaşça kafasını kapıdan uzattı ve:

alaz:

-günaydın ateş perisi, girebilir miyim?

Melina:

-günaydın alaz gel hadi.

Yatağımda iyice doğrulup gelmesini söyleyen bir işaret yapmıştım. Yavaşça kapıyı kapattı ve yatağımın kenarına oturdu. Yüzüme bakıyordu ama bir şey söylemiyordu. Zaten yeni uyandığım için afallamış gibiydim. Bu hali de iyice kafamı karıştırmıştı.

Melina:

-bir şey demeyecek misin? Ha oturmaya geldiysen deme tabi

Alaz:

-cümleleri toparlamaya çalışıyorum.

Ne diyeceğini merakla beklerken tüm vücudumu ona doğru döndürmüştüm. Gözlerime bakıyor bazen ise kaçırıyordu.

Melina:

-alaz ne söyleyeceksin bilmiyorum ama bu kadar zor olmamalı.

alaz:

-evet aslında önemli bir şey değil. Sana bir şey göstermem lazım.

Melina:

-merakla bekliyorum.

Alaz yavaşça boynunda takılı olan kolyeyi tişörtünden dışarı çıkarmıştı. Ve tuhaf bir biçimde taşın parladığını fark ettim. Ama enerji taşlarımız normalde parlamazdı. Bunun nedeni neydi acaba?

alaz:

-sence neden parlıyor?

Melina:

-bilmiyorum ne zaman fark ettin?

alaz:

-bu sabah yani az önce, ve bir şey daha var?

Melina:

-ney?

alaz:

-taşını çıkarır mısın?

Melina:

-benim taşım mı?

Alaz:

-evet güçlerimiz birbirin bağlı seninkide böyle olmalı.

Alazın dediği oldukça mantıklı geldiği için taşımı tişörtün içinden çıkarmıştım ve gerçekten de alazınki gibi parladığını fark ettim. Etrafa güzel bir kırmızı ışık yayıyordu. Sonra bir anda ikimizin taşları da söndü.

alaz:

-ne oldu öyle?

Melina:

-bilmiyorum. Alaz bu taşlar kişiye özel mi?

alaz:

-yani evet bize özel yapılır. Mesela senin taşın benim enerjimi engelleyemez.

Melina:

-o zaman biri bize taş yoluyla sinyal gönderiyor olabilir mi?

alaz:

-neden sinyal göndermek için enerji taşını seçsin ki?

Ateş Krallığı Ve Son KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin